XXXXXXXXX XXXXXXXXXX XXXXXX
xx xxx 11. xxxxxxxx 2012,
xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx XX2 x xxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xx kalendářní xxx 2011 podle xxxxxxxx Evropského xxxxxxxxxx x Xxxx (ES) x. 443/2009
(Xxxx s xxxxxxxx xxx XXX)
(2012/770/XX)
XXXXXXXX XXXXXX,
x xxxxxxx xx Xxxxxxx x fungování Xxxxxxxx xxxx,
x xxxxxxx xx nařízení Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x Rady (XX) č. 443/2009 xx xxx 23. xxxxx 2009, xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxx pro xxxx xxxxxx xxxxxxxxxx x rámci xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxx XX2 x xxxxxxx užitkových xxxxxxx (1), x zejména xx xx. 8 xxxx. 5 druhý xxxxxxxxxxx x xx. 10 odst. 1 xxxxxxxxx xxxxxxxx,
xxxxxxxx x xxxxx xxxxxxx:
(1) |
Xxxxx čl. 8 odst. 5 xxxxxxxx (XX) č. 443/2009 xx Komise xxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxx průměrné xxxxxxxxxx xxxxx XX2 x xxx xxx xxxxxxxxxx xxxxx pro xxxxxxx xxxxxxx osobních xxxxxxxxxx x Xxxx, xxxxx x pro každé xxxxxxxx výrobců xxxxxxxxx x xxxxxxx x xx. 7 odst. 7 xxxxxxxxx xxxxxxxx. Xx xxxxxxx tohoto xxxxxxxxx Xxxxxx xxxx, xxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx požadavky xxxxxx 4 xxxxxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx xx xxxxxx, xx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxx xxx xxx specifické xxxxx nesplnili, xx Xxxxxx xxxxx čl. 9 xxxx. 1 xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx počínaje xxxxx 2013 poplatky za xxxxxxxxxx emisí xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx nebo xxxxxxxx sdružení. |
(2) |
Podle xxxxxx 4 xxxxxxxx (XX) x. 443/2009 xxxx xxxx pro výrobce x xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xx xxxx 2012. Xx xxxxxxxxxx xxxx 2010 x 2011 xx xxxx Komise xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx cíle x podle xx. 8 odst. 6 xxxxxxxxx nařízení xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx specifické xxxxx XX2 xxxxxx orientační xxxx překračují, xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Jelikož xxxx xx roky 2010 x 2011 xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx k xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx v xxxx 2012, xx xxxxxx určit průměrné xxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xx xxxx 2010 x 2011 x xxxxxxx x xx. 4 druhým pododstavcem xxxxxxxxx xxxxxxxx a x xxxxxxx výrobce xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxx x 65 % xxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxx. |
(3) |
Xxxxx, xxxxx xx xxxxxxx xxx výpočet xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxx, jsou xxxxxxx x xxxxxxx II xxxxx X xxxxxxxx (XX) č. 443/2009 x xxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx v xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxx. Xxxxx se xxxxxxxxx x prohlášení x xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx x souladu s xx. 3 odst. 1 xxxxxxxx Xxxxxx (XX) x. 1014/2010 xx dne 10. xxxxxxxxx 2010 o xxxxxxxxx x hlášení xxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxx osobních automobilů xxxxx xxxxxxxx Evropského xxxxxxxxxx x Rady (XX) x. 443/2009 (2). |
(4) |
Údaje xx xxx 2011 xxxx Xxxxxx většinou xxxxxxxxx xxxxx předány xx xxxxx stanovené x xx. 8 xxxx. 2 nařízení (XX) x. 443/2009, xxxx xx 28. xxxxx 2012. Jelikož xx však tři xxxxxxx xxxxx x xxxxxxx údajů opozdily, xxxx Xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxx. |
(5) |
X xxxxxxxxx, kdy xxxx xx ověření Xxxxxx jasné, xx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx, xx Xxxxxx xxxxxxxx na dotčené xxxxxxx xxxxx x xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxx, xxxxxxxx x tím xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx. Xxxxx nebyla xxxxxx xxxxx, xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx upraveny xxxxxx. |
(6) |
X xxxx 2012 Xxxxxxx xxxxxxxxxxx Komisi, xx xxxxxxxxx 200&xxxx;000 registrací xx rok 2011 xxxx xx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxx Xxxxxx x únoru 2012 xxxxxxxxx. X xxxxxxx xx přísný xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx Xxxxxx xxxxxxxx xxxx xx to, aby xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx registrace xxxxxx. X xxxxxxxx xxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xx těchto registrací xx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx zahrnout a xxxxx je xxxx x xxxxx pro xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx cílů xxx xxxxxxxxxx emise. |
(7) |
Dne 20. xxxxxx 2012 Xxxxxx x xxxxxxx x čl. 8 xxxx. 4 xxxxxxxx (XX) x. 443/2009 xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxx 84 xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx XX2 x xxxx 2011 x xxxxxx xxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxx. Výrobci xxxx požádáni, xxx xxxx xxxxx ověřili x oznámili Komisi xxxxxxxx xxxxx xx xxx měsíců xx xxxxxxxx oznámení x xxxxxxx s čl. 8 xxxx. 5 xxxxxx pododstavcem uvedeného xxxxxxxx. |
(8) |
X xxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx třicet xxx xxxxxxx. Dva výrobci Xxxxxx xxxxxxxxxxx, xx x souborech xxxxx xxxx chyby, ale xxxxxxxxxx xxx opravy x xxxxxxx x xx. 9 odst. 3 nařízení (XX) x. 1014/2010. |
(9) |
X xxxxxxx 46 xxxxxxx, xxxxx x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx x xx. 9. xxxx. 3 xxxxxxxx (EU) x. 1014/2010, xx xxxxxxxxx údaje x xxxxxxxxx výpočty xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx emisí a xxxx pro xxxxxxxxxx xxxxx měly xxx xxxxxxxxx xxx úprav. |
(10) |
Komise xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x příslušná xxxxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx x xx. 9 xxxx. 3 nařízení (XX) x. 1014/2010, x xxxxxx xxxxx xxx případně xxxxxxx. |
(11) |
X xxxxxxx záznamů, které xxxxxxx označili chybovým xxxxx X xxxxx xx. 9 xxxx. 3 xxxxxxxx (XX) x. 1014/2010, je xxxxxxxx přihlédnout xx xxxxxxxxxxx, že výrobci xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx chybějícím xxxx nesprávným identifikačním xxxxxxxxxx. Na hodnoty xxxxx CO2 a xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx by se xxxxx xxxx vztahovat xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx. |
(12) |
Xxxxxxx xxxxxxx by mělo xxx vypočteno xxxx xxxxxx mezi vzdálenostmi xx xxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxx, xxxxxxxxx xxxx výsledek xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx xx xxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx se xxxxxxxxx x xxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx. Xxx ohledu xx to, zda xx xxxxx xxxxxx xxxxxx, nebo xxxxxxx, xx xxxxxxx xxxxxxx xxxx vzdálenost výrobce xx xxxx xxxx xxxxxxx. |
(13) |
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx XX2 x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxx x xxxx 2011, xxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxx a rozdíl xxxx těmito dvěma xxxxxxxxx xx proto xxxx být xxxxxxxx xxxxxxxxx, |
XXXXXXX TOTO XXXXXXXXXX:
Xxxxxx 1
Pro každého xxxxxxx osobních xxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx pro xxxxxxxxxx rok 2011 xxxxxxxxx tyto hodnoty xxxxxxx x xxxxxxx:
x) |
xxx xxx xxxxxxxxxx xxxxx; |
x) |
xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx XX2, xxxxxxxx upravené x xxxxxxxxx chybové xxxxxxx; |
x) |
xxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxx x) x x); |
x) |
xxxxxxxx specifické xxxxx XX2 xxx xxxxxxx nové xxxxxx xxxxxxxxxx x Xxxx; |
x) |
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx nových xxxxxxxx automobilů x Xxxx. |
Xxxxxx 2
Xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx v xxxxxxxx xxxxxx dnem xx xxxxxxxxx x Xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxx xxxx.
X Xxxxxxx xxx 11. prosince 2012.
Xx Xxxxxx
Xxxx Xxxxxx XXXXXXX
předseda
(1)&xxxx;&xxxx;Xx. věst. L 140, 5.6.2009, x. 1.
(2) Úř. xxxx. L 293, 11.11.2010, x. 15.
XXXXXXX
Xxxxxxx 1
Xxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx výrobců xxxxxxxxx x souladu x čl. 10 xxxx. 1 xxxxxxxx (XX) x. 443/2009
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
Xxxxx xxxxxxx |
Xxxxxxxx x xxxxxxx |
Xxxxx xxxxxxxxxx |
Xxxxxxxx průměrné xxxxx XX2 (65&xxxx;%) |
Xxx pro xxxxxxxxxx xxxxx |
Xxxxxxxxxx xx xxxx |
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx |
Xxxxxxxx hmotnost |
Průměrné xxxxx XX2 (100&xxxx;%) |
Xxxxxx Burkard Xxxxxxxxxxx GmbH + Xx. XX |
572 |
177,439 |
147,733 |
29,706 |
29,706 |
1&xxxx;760,03 |
203,024 |
|
Xxxxx Martin Xxxxxxx Xxx |
X |
1&xxxx;306 |
293,478 |
320,000 |
–26,522 |
–26,522 |
1&xxxx;778,25 |
320,737 |
Xxxx XX |
X8 |
617&xxxx;058 |
126,995 |
139,414 |
–12,419 |
–13,108 |
1&xxxx;578,00 |
144,669 |
Xxxx Xxxxxxxx Motor KFT |
P8 |
14 853 |
136,758 |
133,273 |
3,485 |
3,344 |
1 443,62 |
148,573 |
Automobiles Xxxxxëx |
741&xxxx;890 |
112,738 |
127,624 |
–14,886 |
–14,886 |
1&xxxx;320,01 |
125,666 |
|
Xxxxxxxxxxx Dangel |
45 |
145,103 |
137,974 |
7,129 |
7,129 |
1 546,49 |
148,267 |
|
Automobiles Xxxxxxx |
871&xxxx;307 |
115,971 |
129,369 |
–13,398 |
–13,398 |
1&xxxx;358,19 |
128,318 |
|
Xxxxxxx XXX |
2&xxxx;877 |
206,591 |
125,487 |
81,104 |
81,104 |
1&xxxx;273,25 |
214,379 |
|
Xxxxxxxxxx Motoren Xxxxx XX |
723&xxxx;001 |
129,243 |
139,011 |
–9,768 |
–9,768 |
1&xxxx;569,17 |
144,289 |
|
Xxxxxxx Motors Xxx |
X8 |
1&xxxx;281 |
385,470 |
181,852 |
203,618 |
203,618 |
2&xxxx;506,62 |
389,560 |
XXX X XxxX |
32&xxxx;688 |
128,168 |
141,763 |
–13,595 |
–13,595 |
1&xxxx;629,39 |
153,267 |
|
Xxxxxxxx Cars Xxxxxxx |
X |
146 |
164,936 |
210,000 |
–45,064 |
–45,064 |
707,19 |
182,973 |
Xxxxxxxxx Lifan Passenger Xxxxxxx XX Xxx |
41 |
174 |
123,282 |
50,718 |
50,718 |
1&xxxx;225,00 |
174,000 |
|
Xxxxxxxxx Xxxxxx |
11&xxxx;747 |
110,522 |
117,194 |
–6,672 |
–6,672 |
1&xxxx;091,78 |
113,295 |
|
Xxxxxxxx Xxxxx XXX |
40&xxxx;418 |
172,738 |
158,926 |
13,812 |
13,812 |
2&xxxx;004,95 |
192,096 |
|
XXX Xxxxxxx |
X1 |
126 |
114,000 |
118,073 |
–4,073 |
–4,073 |
1&xxxx;111,01 |
114,000 |
Xxxxxxxxxx Dacia XX |
235&xxxx;036 |
132,368 |
126,693 |
5,675 |
5,674 |
1&xxxx;299,64 |
142,774 |
|
Xxxxxxxx Xxxxx Co. Ltd |
P7 |
9 603 |
128,506 |
118,136 |
10,370 |
10,370 |
1 112,40 |
145,796 |
Daimler XX Xxxxxxxxx |
X2 |
626&xxxx;079 |
132,125 |
139,031 |
–6,906 |
–6,985 |
1&xxxx;569,61 |
152,765 |
Xx Motor Xxxxxxx SRL |
2 783 |
121,075 |
118,756 |
2,319 |
2,319 |
1 125,95 |
134,736 |
|
Ferrari |
D |
2 318 |
299,849 |
303,000 |
–3,151 |
–3,151 |
1 721,13 |
321,016 |
Ford Xxxxx Xxxxxxx |
X1 |
651 |
117,104 |
120,917 |
–3,813 |
–3,858 |
1&xxxx;173,24 |
123,097 |
Xxxx Xxxxx Xxxxxxxxxxx XxX |
836&xxxx;642 |
109,885 |
119,406 |
–9,521 |
–9,593 |
1&xxxx;140,19 |
118,279 |
|
Xxxx-Xxxxx XxxX |
X1 |
1&xxxx;004&xxxx;863 |
119,012 |
127,825 |
–8,813 |
–8,895 |
1&xxxx;324,41 |
131,951 |
Xxxx Xxxxx Xxxxxxxxxx Xxx |
XX |
26&xxxx;702 |
158,145 |
164,616 |
–6,471 |
–6,471 |
1&xxxx;582,48 |
170,332 |
Xxxxxxx Xxxxxx Xxxxxxx |
958 |
224,111 |
153,828 |
70,283 |
70,283 |
1&xxxx;893,39 |
293,342 |
|
XX Xxxxx Company |
156 775 |
125,945 |
127,643 |
–1,698 |
–1,698 |
1 320,43 |
142,195 |
|
GM Xxxxxx XXX |
1&xxxx;497 |
113,238 |
121,524 |
–8,286 |
–8,286 |
1&xxxx;186,53 |
117,716 |
|
Xxxxx Wall Xxxxx Company Xxxxxxx |
X |
1&xxxx;734 |
219,029 |
195,000 |
24,029 |
24,029 |
1&xxxx;894,19 |
220,578 |
Xxxxx Xxxxxxxxxx China CO |
P3 |
20 699 |
123,950 |
119,659 |
4,291 |
4,279 |
1 145,71 |
125,329 |
Honda Xxxxxxxxxx Xxxxxxxx CO |
P3 |
203 |
146,221 |
120,814 |
25,407 |
25,407 |
1 171,00 |
150,567 |
Honda Xxxxx XX |
X3 |
80&xxxx;194 |
123,371 |
130,019 |
–6,648 |
–6,970 |
1&xxxx;372,42 |
142,092 |
Xxxxx xx xxx XX Manufacturing |
P3 |
37 627 |
146,211 |
133,571 |
12,640 |
12,409 |
1 450,15 |
161,127 |
Honda Xxxxxxx XX |
X3 |
1&xxxx;051 |
151,798 |
125,595 |
26,203 |
26,203 |
1&xxxx;275,60 |
155,955 |
Xxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx |
363&xxxx;165 |
118,966 |
126,578 |
–7,612 |
–7,612 |
1&xxxx;297,12 |
132,139 |
|
Xxxxx SpA |
51 |
213,636 |
179,988 |
33,648 |
33,648 |
2 465,84 |
220,510 |
|
Jaguar Xxxx Xxx |
XX X6 |
21&xxxx;980 |
169,666 |
178,025 |
–8,359 |
–8,359 |
1&xxxx;899,75 |
189,103 |
XXX Xxxxxx Xxxxxxxxxxx |
279&xxxx;401 |
122,048 |
129,147 |
–7,099 |
–7,099 |
1&xxxx;353,33 |
136,944 |
|
XXX-Xxxxxxxxxxxxxxx XX |
X |
31 |
181,7 |
200,000 |
–18,300 |
–18,300 |
875,00 |
184,161 |
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx XxX |
X8 |
270 |
322,109 |
141,622 |
180,487 |
179,992 |
1&xxxx;626,30 |
341,804 |
Xxxx Xxxxx |
XX X6 |
68&xxxx;080 |
188,659 |
178,025 |
10,634 |
10,634 |
2&xxxx;291,53 |
210,911 |
Xxxxx Xxxx Xxxxxxx |
X |
522 |
179,209 |
280,000 |
–&xxxx;100,791 |
–&xxxx;100,791 |
1&xxxx;280,82 |
198,571 |
Xxxxxx Xxxxxx Xxxxxxxxxxx Xxx |
X5 |
96&xxxx;175 |
118,469 |
120,435 |
–1,966 |
–1,966 |
1&xxxx;162,71 |
127,816 |
Xxxxxxxx &xxx; Mahindra Xxx |
X |
12 |
236 |
205,000 |
31,000 |
31,000 |
2&xxxx;012,50 |
238,000 |
Xxxxxx Xxxxxx India Ltd |
P5 |
22 813 |
102,997 |
109,967 |
–6,970 |
–6,970 |
933,65 |
104,430 |
Maserati XxX |
1&xxxx;330 |
351,103 |
158,453 |
192,650 |
192,650 |
1&xxxx;994,61 |
360,656 |
|
Xxxxx Xxxxx Xxxxxxxxxxx |
125&xxxx;367 |
131,622 |
130,645 |
0,977 |
0,724 |
1&xxxx;386,11 |
146,625 |
|
XxXxxxx Xxxxxxxxxx Xxx |
X |
76 |
279,000 |
285,000 |
–6,000 |
–6,000 |
1&xxxx;514,20 |
282,342 |
Xxxxxxxx-XXX XxxX, Xxxxxxxxxxxx |
X2 |
1&xxxx;507 |
307,578 |
145,071 |
162,507 |
162,494 |
1&xxxx;701,79 |
307,768 |
XX Xxxxx XX Xxxxxxx |
X |
426 |
183,156 |
184,000 |
–0,844 |
–0,844 |
1&xxxx;513,43 |
183,667 |
XXX Xxxxxxxx XXX |
249 |
0 |
108,388 |
–&xxxx;108,388 |
–&xxxx;108,388 |
899,09 |
0,000 |
|
Xxxxx-Xxxx XxX |
4 |
0 |
129,772 |
–&xxxx;129,772 |
–&xxxx;129,772 |
1&xxxx;367,00 |
0,000 |
|
Xxxxxxxxxx Xxxxxx Corporation (XXX) |
X4 |
78&xxxx;039 |
128,395 |
139,904 |
–11,509 |
–12,224 |
1&xxxx;588,71 |
153,864 |
Xxxxxxxxxx Motor Xxxxxx XX (XXX) |
X4 |
19&xxxx;270 |
117,472 |
115,081 |
2,391 |
2,387 |
1&xxxx;045,55 |
120,139 |
Xxxxxx Xxxxx Xx. Xxx |
X |
452 |
155,382 |
180,000 |
–24,618 |
–24,618 |
1&xxxx;113,11 |
176,626 |
Xxxxxx International XX |
443&xxxx;400 |
127,348 |
130,153 |
–2,805 |
–2,805 |
1&xxxx;375,34 |
142,469 |
|
X.X.X.X. XXX |
51 |
156,061 |
119,537 |
36,524 |
36,524 |
1&xxxx;143,04 |
169,431 |
|
Xxxx Opel XX |
952&xxxx;117 |
122,860 |
132,649 |
–9,789 |
–9,790 |
1&xxxx;429,97 |
134,205 |
|
XXX - Xxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx XxxX |
2 |
133 |
136,581 |
–3,581 |
–3,581 |
1&xxxx;516,00 |
135,500 |
|
Xxxxxxx Xxxxxxxxxxxxx Xxx Xxx |
526 |
136,941 |
114,004 |
22,937 |
22,937 |
1&xxxx;021,98 |
141,848 |
|
XXX Xxxxxxxxxxx |
66 |
184,738 |
113,598 |
71,140 |
71,140 |
1&xxxx;013,09 |
188,015 |
|
Xx.Xxx.x.x.X. Porsche XX |
X8 |
37&xxxx;201 |
202,993 |
152,904 |
50,089 |
50,089 |
1&xxxx;873,19 |
221,560 |
Xxxxxxx Xxxxxx Cars |
22 |
178 |
99,975 |
78,025 |
78,025 |
715,00 |
178,000 |
|
Perusahaan Xxxxxxxx Xxxxxxxx Xxx Xxx |
X |
442 |
144,78 |
185,000 |
–40,220 |
–40,220 |
1&xxxx;394,86 |
154,495 |
Xxxxxxx XxxX |
X8 |
3&xxxx;307 |
232,028 |
149,311 |
82,717 |
81,792 |
1&xxxx;794,57 |
258,705 |
Xxxxxxx |
1&xxxx;004&xxxx;850 |
114,816 |
126,391 |
–11,575 |
–11,580 |
1&xxxx;293,02 |
128,566 |
|
Xxxxx-Xxxxx Xxxxxx Cars Xxx |
409 |
316,238 |
182,073 |
134,165 |
134,165 |
2&xxxx;511,46 |
334,760 |
|
Xxxx Xxxxxxxxxx XX |
12&xxxx;570 |
134,632 |
144,930 |
–10,298 |
–10,298 |
1&xxxx;698,70 |
155,341 |
|
Xxxxxxx Xxxxx XX |
22 |
217,929 |
149,065 |
68,864 |
68,864 |
1&xxxx;789,18 |
245,591 |
|
Xxxx |
X8 |
293&xxxx;241 |
114,132 |
126,196 |
–12,064 |
–12,110 |
1&xxxx;288,76 |
124,878 |
Xxxxx |
43 |
131,000 |
97,370 |
33,630 |
33,630 |
658,00 |
137,140 |
|
Xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxxxxx Xx Xxx |
15 |
212 |
154,130 |
57,870 |
57,870 |
1&xxxx;900,00 |
216,200 |
|
Xxxxxxxxxxxx Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxx Xxxxxxx |
51 |
269,242 |
153,977 |
115,265 |
115,265 |
1&xxxx;896,67 |
269,510 |
|
Xxxxx Xxxx AS |
P8 |
448 804 |
122,323 |
127,444 |
–5,121 |
–5,453 |
1 316,07 |
134,649 |
Sovab |
9 |
211,8 |
163,955 |
47,845 |
47,845 |
2 115,00 |
215,000 |
|
Ssangyong Motor Xxxxxxx |
X |
6&xxxx;258 |
165,95 |
180,000 |
–14,050 |
–14,050 |
1&xxxx;820,03 |
184,144 |
Xxxxxx Xxxxx Xxxxxxxxxxx |
X5 |
58&xxxx;442 |
129,792 |
124,059 |
5,733 |
5,733 |
1&xxxx;241,99 |
148,166 |
Xxxx Xxxxxx Xxxxxxx |
XX X6 |
2&xxxx;075 |
132,499 |
178,025 |
–45,526 |
–45,526 |
1&xxxx;323,63 |
145,692 |
Xxxxx Motors Xxx |
76 |
0 |
128,354 |
–&xxxx;128,354 |
–&xxxx;128,354 |
1&xxxx;335,99 |
0,000 |
|
Xxxxx |
224 |
0 |
119,830 |
–&xxxx;119,830 |
–&xxxx;119,830 |
1&xxxx;149,47 |
0,000 |
|
Xxxxxx Xxxxx Europe XX XX |
X7 |
522&xxxx;865 |
109,293 |
128,141 |
–18,848 |
–18,905 |
1&xxxx;331,32 |
126,194 |
Xxxxxxxxxx XX |
X8 |
1&xxxx;574&xxxx;053 |
121,739 |
131,971 |
–10,232 |
–10,399 |
1&xxxx;415,14 |
134,918 |
Xxxxx Xxx Xxxxxxxxxxx |
225&xxxx;326 |
132,245 |
145,021 |
–12,776 |
–12,776 |
1&xxxx;700,69 |
151,452 |
|
Xxxxxxxx XxxX |
X |
5 |
270,333 |
274,000 |
–3,667 |
–3,667 |
1&xxxx;434,60 |
277,000 |
Xxxxxxx 2
Xxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx sdružení xxxxxxxxx x xxxxxxx x xx. 10 xxxx. 1 xxxxxxxx (XX) x. 443/2009
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
I |
Název sdružení |
Sdružení |
Počet xxxxxxxxxx |
Xxxxxxxx průměrné xxxxx XX2 (65&xxxx;%) |
Xxx pro xxxxxxxxxx emise |
Vzdálenost xx xxxx |
Xxxxxxxx vzdálenost xx xxxx |
Xxxxxxxx hmotnost |
Průměrné xxxxx XX2 (100 %) |
Ford Xxxxx XXXX |
X1 |
1&xxxx;005&xxxx;640 |
119,007 |
127,82 |
–8,813 |
–8,893 |
1&xxxx;324,29 |
131,943 |
Xxxxxxx AG |
P2 |
627 586 |
132,189 |
139,045 |
–6,856 |
–6,933 |
1 569,93 |
153,137 |
Honda Motor Xxxxxx Xxx |
X3 |
139&xxxx;774 |
127,001 |
129,394 |
–2,393 |
–2,703 |
1&xxxx;358,75 |
144,850 |
Xxxxxxxxxx Xxxxxx |
X4 |
97&xxxx;309 |
123,768 |
134,988 |
–11,220 |
–11,651 |
1&xxxx;481,15 |
147,185 |
Xxxxxx |
X5 |
177&xxxx;430 |
116,184 |
120,283 |
–4,099 |
–4,099 |
1&xxxx;159,37 |
131,512 |
Xxxx Xxxxxx Xxx, Jaguar Xxxx Ltd, Land Xxxxx |
X6 |
92&xxxx;135 |
177,629 |
178,025 |
–0,396 |
–0,396 |
2&xxxx;176,27 |
204,240 |
Xxxxxx-Xxxxxxxx Group |
P7 |
532 468 |
109,496 |
127,96 |
–18,464 |
–18,506 |
1 327,37 |
126,547 |
VW Xxxxx XX |
X8 |
2&xxxx;990&xxxx;068 |
121,99 |
132,57 |
–10,580 |
–10,707 |
1&xxxx;428,23 |
137,316 |
Xxxxxxxxxxx x xxxxxxx 1 a 2
Xxxxxxx X:
X tabulce 1: „Xxxxxx výrobce“ xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx, xxxxx Xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx výrobce, xxxx x případě, že xxx neoznámil, xxxxx xxxxxxx registračním xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
X xxxxxxx 2: „Xxxxxx xxxxxxxx“ xx rozumí xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx správcem xxxxxxxx.
Xxxxxxx X:
Xxxxxxxx „X“ xx xxxxxx, xx xxxx xxxxxxx výjimka xxxxxxxxxxx x souladu x xx. 11 xxxx. 3 xxxxxxxx (XX) x. 443/2009&xxxx;x xxxxxxx xx roku 2012.
Xxxxxxx „XX“ xx xxxxxx, xx byla xxxxxxx výjimka xxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x souladu x xx. 11 xxxx. 4 xxxxxxxx (XX) x. 443/2009&xxxx;x xxxxxxx xx xxxx 2012.
Xxxxxxxx „P“ xx xxxxxx, xx xxxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxxxx v tabulce 2), jež xxxx xxxxxxxxx v souladu x xxxxxxx 7 xxxxxxxx (XX) x. 443/2009.
Xxxxxxx X:
„Xxxxxx xxxxxxxxxx“ xx xxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx státem x xxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxx xxxxxxx hmotnosti a xxxxx XX2, x x xxxxxxxx, které xxxxxxx neuznává (x xxxxxxxx x xxxxxxx xxxx xxxxxxxx chybovým xxxxx C xxxxx xx. 9 xxxx. 3 nařízení (XX) x. 1014/2010). Xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx.
Xxxxxxx D:
„Opravenými průměrnými xxxxxxx XX2 (65&xxxx;%)“ xx rozumí průměrné xxxxxxxxxx xxxxx XX2, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xx základě 65&xxxx;% xxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx v xxxxxxx x čl. 4 xxxxxx pododstavcem xxxxx odrážkou nařízení (XX) x. 443/2009 x bodem 4 xxxxxxx Komise KOM(2010) 657 x konečném xxxxx. Xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx byly případně xxxxxxxx tak, aby xxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxx. Xxxxxxx použité pro xxxxxxx zahrnují xx, xxxxx obsahují xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxx XX2.
Xxxxxxx E:
„Cílem xxx xxxxxxxxxx emise“ xx xxxxxx cíl xxx xxxxx vypočtený xx základě xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx stanoveného x xxxxxxx I xxxxxxxx (XX) č. 443/2009.
Xxxxxxx F:
„Vzdáleností od xxxx“ xx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx X x xxxxx pro xxxxxxxxxx emise xxxxxxxx xx xxxxxxx X. Xxxxx xx x xxxxxxx ve sloupci X xxxxxxx „-“, xxxxxxx xx, xx xxxxxxxx xxxxx jsou xxxxx než xxx.
Xxxxxxx X:
„Xxxxxxxxx vzdáleností od xxxx“ se xxxxxx, xx jsou-li xxxxxxx x xxxxx sloupci xxxxxxx xx xxxxxx xx xxxxxxx F, xxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxx, xxx zohledňovaly xxxxxxx xxxxxxx. Xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xx xx xxxxxxx, xxxxx xxxx zahrnuty xx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx a xx xxxxxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx, xxx xxxx xxxx hodnoty xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx. Xxxxxxx rozpětí xx xxxxxxx xxxxx x xxxxxxx, že výrobce xxxxxxx Komisi xxxxxxx xxxxxxxx chybovým xxxxx X xxxxx xx. 9 odst. 3 xxxxxxxx (XX) x. 1014/2010. Chybové rozpětí xx vypočte xxxxx xxxxxx xxxxxx:
Xxxxx = xxxxxxxxx hodnota xxxxxx [(XX1 – XX1) – (AC2 – XX2)], xxx: |
XX1&xxxx;= průměrné xxxxxxxxxx xxxxx XX2 xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (xxxxxxx ve xxxxxxx X); |
XX1&xxxx;= xxx xxx specifické xxxxx xx xxxxxxxxx neidentifikovatelných xxxxxxx (uvedený xx xxxxxxx E); |
AC2 = průměrné xxxxx CO2 xxx xxxxxxxx neidentifikovatelných xxxxxxx; |
XX2&xxxx;= xxx xxx specifické xxxxx bez zahrnutí xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx vozidel. |
Sloupec X:
„Xxxxxxxxxx xxxxxxx XX2 (100&xxxx;%)“ xx rozumí xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx CO2, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx 100&xxxx;% xxxxxxx přiřazených xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxx, xxx xxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx Komisi. Xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxx xx, xxxxx xxxxxxxx platnou hodnotu xxxxxxxxx x xxxxx XX2.