33/XX/2019 Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxx x xxxx Xxxxx
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx příslušnosti x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx
Xx xxxxxxx xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxxx xx dne 24.01.2019, x. 127 x xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxx xx xxx 20.12.2018, x. 5, xxxxxxxxx níže xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxx X
Xxxxxxx xxxxxx
1. Město Xxxxxx
xxxxxxxxxx starostou xxxxx: Xxx. Ladislavem Xxxxxxx
xx xxxxxx: Hornická 1695, 347 01 Xxxxxx
XXX: 00260231
xxxx Xxxxxxxx
xxxx obec x rozšířenou xxxxxxxxxx
(xxxx xxx „xxxxx Xxxxxx“)
x
2. Xxxx Xxxxx
xxxxxxxxxx starostkou xxxx: Xxx. Xxxxx Xxxxx
xx xxxxxx: Xxxxx 57, 347 01 Xxxxxx
XXX: 00573698
kraj Xxxxxxxx
xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxx
(xxxx xxx „xxxx Xxxxx“)
Xxxxxx XX
Xxxxxxx xxxxxxx
Xxxxxx xxxxx Xxxxxx xxxxx xxxxxxx orgánů obce Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx orgánům xxxx xx správním xxxxxx xxxx Xxxxx x rozsahu xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx. Na xxxxxxx této xxxxxxx xxxxx xxxxxx města Xxxxxx xxxxx x xxxxxx příslušnými xxxxxxxxx xxxxxx v xxxxxx xx správním obvodu xxxx Xxxxx.
Xxxxxx III
Smluvní xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
Xxxxxx města Xxxxxx xxxxx x souladu x xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx a xxxxxx o nich, xxxxxxxxx xx správním xxxxxx xxxx Xxxxx xxxxxxxx přenesenou xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxx účinnými právními xxxxxxxx.
Xxxxxx IV
Úhrada nákladů
Za xxxxx předmětu xxxxxxx x xxxxxxx rozsahu xxxxxxxx obec Xxxxx xx xxxxx rozpočtu xxxxx Xxxxxx xx xxxx xxxx č. 2688980287/0100 xxxxxxxxx xx xxxx 1500 Kč (xxxxx: xxxxx xxxxx xxx set xxxxx xxxxxxx) xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxxxx xx xxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx na xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx 10 dnů xxx xxx doručení.
Článek X
Xxxx xxxxxx xxxxxxx
Xxxx xxxxxxx xx uzavírá xx dobu neurčitou. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx nabude xxxxxx moci.
Článek XX
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Smluvní xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxxxxxxxxxx xx jejím xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xx dobu xxxxxxx 15 dnů x xxxxxx xx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxx xxxxx ke xxxxxxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxx xxxxx.
2. Xx xxxx platnosti xxxx smlouvy vyvěsí xxxxxxx xxxxxx na xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxx úřadů xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x jejím xxxxxxxx.
3. Xxxx xxxxxxx xx vyhotovuje xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx obdrží xxxxx Xxxxxx, jeden xxxx Obora x xxxxx stejnopis, xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx obdrží Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxx xxxxx spolu se xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
4. Xxxxxxxx xxxxxxx této xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx Rady xxxxx Tachov x xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxx x pravomocné xxxxxxxxxx Krajského úřadu Xxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx smlouvy.
5. Xxxx xxxxxxx xxxx být xxxxxx xxxxx písemnými xxxxxxx, xxxxx podléhají xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxx xxxxx.
6. Xxxxx Xxxxxx x xxxx Xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx tuto xxxxxxx xxxxxxxx bez xxxxx důvodu. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx 3 xxxxxx a xxxxxx xxxxx xxxxxx dnem xxxxxxxxxxxx měsíce xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxx, v xxxx xxxx výpověď xxxxxxxx xxxxx straně. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxx xxxxx.
7. Xxxxxxx xx xxxxx ukončit též xxxxxxxxx dohodou xxxxxxxxx xxxxx, xxxxx vyžaduje xxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxx xxxxx.
X Xxxxxxx xxx 30.1.2019
Xxx. Xxxxxxxx Xxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxx
X Xxxxx xxx 30.1.2019
Ing. Xxxx Xxxxx x. x.
xxxxxxxxx xxxx Obora
Rozhodnutí Krajského xxxxx Xxxxxxxxxx kraje xx xxx 4.2.2019, x. x.: XX-XXXX/55/19, xx. xx. ZN/14/PRÁV/19, x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx dne 26.2.2019.