33/XX/2019 Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxxxx a xxxx Xxxxxxxx
(x výkonu přenesené xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx)
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx Xxxxx Hodonín č. 7282 ze xxx 23.10.2018 x xxxxxxxx Xxxx Obce Xxxxxxxx x. 2/105/2018 ze xxx 15.10.2018 xxxxxxxxx xxxx uvedené xxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu (xxxx xxx smlouva):
Čl. X
Xxxxxxx xxxxxx
1. Město Xxxxxxx
XX: 00284891
zastoupené starostou xxxxx, panem Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxx: Xxxxxxxxxx xxx. 53/1, 695 35 Xxxxxxx
xxxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx
(xxxx jen „Xxxxx Xxxxxxx“)
x
2. Xxxx Xxxxxxxx
XX: 00285226
zastoupená starostou xxxx, Xxx. Lubomírem Xxxxxxxxxxx
xxxxx: Prušánky 100, 696 21 Xxxxxxxx
xxxxxxx xxxx příslušná xx xxxxxxxxx obvodu xxxxx Xxxxxxx
(xxxx xxx „Prušánky“)
ČI. XX
Xxxxxxx xxxxxxx
1. Podle xxxxxxxxxx §63 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx (obecní zřízení), xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx, a xxxxx xxxxxxxxxx §159 x xxxx. xxxxxx x. 500/2004 Sb., xxxxxxx xxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx xxxxxxx xxx), xxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx vykonávat xxxxxxx xxxxxx obce Prušánky x jejím správním xxxxxx v xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., o xxxxxxxxxxxx xx přestupky a xxxxxx x xxxx (xxxx xxx ZOP) xxxxxxxx příslušnost x xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx, x xx přestupků podle xxxxxxxxxx §60 odst. 2 ZOP x xxxxxxxxx podle zvláštních xxxxxxxx xxxxxxxx.
2. Na xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxx Města Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxx xxxx. 1. xxxxxx článku xxxx xxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxx Xxxx Prušánky.
3. Xxxxxxx xxxxxxxx, výnosy xxxxx, příp. xxxx xxxxxxx xxxxxx uložené xxxxxx Xxxxx Hodonín xxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxx jsou xxxxxxx xxxxxxxx Města Xxxxxxx.
XX. XXX
Xxxxxx nákladů
1. Xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx rozsahu xxxxxxxx Xxxx Prušánky xx xxxxx xxxxxxxx Xxxxx Hodonín xxxxxxxxx xx jeho xxxx x. 19-424671/0100, xxxxxx x Xxxxxxxx banka, x.x., pobočka Hodonín, xxxxxxxx poplatek xx xxxx 3.000,- Xx (xxxxx: xxx xxxxxx xxxxx českých) za xxxxx xxxxxxxxxx přestupek, xxxxxxx xxxx 3.000,- Xx za xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxx. Xxxxxxxxx xx xxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx dle xxxxxxxxxxxx přestupků na xxxxxxx faktury xx xxxxxxxxxx 10 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx.
2. Smluvní strany xx výslovně xxxxxxx, xx za xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx smluvními xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx:
x) rozhodnutím x uložení xxxxxxxxx xxxxxx
x) xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xx. xxxxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx nebo xxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx
x) odložením xxxx z xxxxxx xxxxxxxxx x XXX xxxx ve xxxxxxxx xxxx
x) xxxxxxxxxx xxxxxx x důvodů xxxxxxxxx x XXX xxxx xx správním řádu
e) xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx - xxxxxx xx xxxxx a xxxxxxxxx xxxx
x) xxxxxxx příkazu x uložení správního xxxxxx
x) postoupením xxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx
Xx. XX
Xxxx trvání xxxxxxx
1. Xxxx smlouva se xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxx xx 1.1.2019. Tato xxxxxxx xxxxxx platnosti xxxx, kdy xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx.
2. Xxxx smlouvu xxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx, a xx x bez xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxx xxxxxx x xxxxxx xxxxx xxxxxx dnem měsíce xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxx, x xxxx byla xxxxxxx doručena xxxxx xxxxxxx xxxxxx. Xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxx správy xx xxxxx řízení o xxxxxxxxxxx podle xxxx xxxxxxx xx strany Xxxx Xxxxxxxx xxx xx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx.
Xx. X
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxx Xxxxxxxx předá xx pěti dnů xxx dne xxxxxxxx xxxx smlouvy Městu Xxxxxxx xxxxxxxx spisovou xxxxxx xxxxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx. XX xxxx xxxxxxx. Město Xxxxxxx xxxx po dobu xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxxxx spisovou službu xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx. XX xxxx smlouvy.
2. Xxxxxxx xxxxxx zveřejní xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx nabytí xxxxxxxxx xxxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.
3. Xx dobu účinnosti xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx této xxxxxxx a jejím xxxxxxxx.
4. Xx xxxxxx xx smlouvě xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xx xxxx xxxxx x xxxxxxxxxx, xxxxx x xxxxxxx xxxxxx vztahy platnými xxxxxxxx xxxxxxxx.
5. Xxxxxxx xxxxxx se xxxxxxxx, xx xx poskytnou xxxxxxxxx xxxxx při xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
6. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx x xxxx xxxxxxxxxxxx splatností xxxxxxxxx, xxxxxxx tři xxxxxx Xxxxx Hodonín, xxxxx xxxxxxxxx Xxxx Xxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx veřejnoprávní smlouvy x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxxx spolu xx xxxxxxx o xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
7. Uzavření xxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx x příslušnými xxxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxx Xxxx Xxxxxxxx xx xxxx xxxxxx xxxxxx xxx 15.10.2018 usnesením č. 2/105/2018 x Xxxx Xxxxx Xxxxxxxx na xxxx xxxxxx xxx 23.10.2018 xxxxxxxxx č. 7282.
8. Přílohu xxxx xxxxxxx xxxxx usnesení Xxxx Xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx Xxxx Xxxx Xxxxxxxx, žádost Xxxx Xxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx.
X Xxxxxxxx xxx 9.11.2018
Xx Xxxxx Xxxxxxx:
Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxx Města Xxxxxxx
X Xxxxxxxxxx dne 9.11.2018
Xx Xxxx Xxxxxxxx:
Xxx. Xxxxxxx Zahradník
starosta Xxxx Xxxxxxxx
Xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx uzavřena xxxx 18.12.2018, kdy xxxxxx xxxxxx moci xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx dne 23.11.2018, č. x. XXX 165034/2018 x xxxxxxx xxxxxxxx k xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.