33/XX/2019 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi městem Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx
(x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx na xxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx)
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx Xxxxx Xxxxxxx x. 7282 xx xxx 23.10.2018 x usnesení Xxxx Xxxx Xxxxxxxx x. 2/105/2018 xx xxx 15.10.2018 uzavírají xxxx xxxxxxx xxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (xxxx xxx smlouva):
Čl. X
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx
XX: 00284891
zastoupené starostou xxxxx, panem Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxx: Xxxxxxxxxx nám. 53/1, 695 35 Xxxxxxx
xxxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx
(xxxx jen „Xxxxx Xxxxxxx“)
x
2. Xxxx Xxxxxxxx
XX: 00285226
xxxxxxxxxx starostou xxxx, Ing. Xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx
xxxxx: Prušánky 100, 696 21 Prušánky
jakožto xxxx xxxxxxxxx do xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxx
(xxxx xxx „Prušánky“)
ČI. XX
Xxxxxxx smlouvy
1. Podle xxxxxxxxxx §63 zákona x. 128/2000 Xx., x obcích (obecní zřízení), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxxxxx §159 a xxxx. zákona č. 500/2004 Sb., xxxxxxx xxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů (xxxx xxx xxxxxxx řád), xxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx vykonávat xxxxxxx xxxxxx obce Prušánky x jejím xxxxxxxx xxxxxx v xxxxxxx x ustanovením §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti xx xxxxxxxxx a xxxxxx o xxxx (xxxx jen XXX) xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx, x xx xxxxxxxxx podle xxxxxxxxxx §60 odst. 2 XXX x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx předpisů.
2. Xx xxxxxxx xxxx smlouvy xxxxx xxxxxx Města Xxxxxxx místně xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx v xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxx xxxx. 1. xxxxxx xxxxxx této xxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxx Xxxx Xxxxxxxx.
3. Xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxxx, příp. xxxx xxxxxxx řízení uložené xxxxxx Xxxxx Hodonín xxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx podle xxxx xxxxxxx xxxx příjmem xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx.
XX. XXX
Xxxxxx xxxxxxx
1. Xx xxxxx předmětu xxxxxxx x určeném rozsahu xxxxxxxx Xxxx Xxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx příspěvek xx jeho xxxx x. 19-424671/0100, xxxxxx x Xxxxxxxx banka, x.x., xxxxxxx Hodonín, xxxxxxxx xxxxxxxx xx xxxx 3.000,- Kč (xxxxx: xxx tisíce xxxxx xxxxxxx) za xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx však 3.000,- Xx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxx. Příspěvek xx uhradí xx xxxxx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx 10 xxx xxx dne doručení xxxxxxx.
2. Smluvní xxxxxx xx výslovně xxxxxxx, xx za xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx považován xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx:
x) rozhodnutím x xxxxxxx správního xxxxxx
x) projednáním xxxxxxxxx xxx uložení správního xxxxxx tj. podmíněné xxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxx od xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx
x) xxxxxxxxx xxxx x xxxxxx xxxxxxxxx x XXX xxxx xx xxxxxxxx xxxx
x) zastavením xxxxxx x důvodů xxxxxxxxx x XXX nebo xx xxxxxxxx xxxx
x) xxxxxxxx správního trestu x příkazním řízení - xxxxxx xx xxxxx x xxxxxxxxx xxxx
x) xxxxxxx xxxxxxx x uložení správního xxxxxx
x) xxxxxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx
Xx. XX
Xxxx trvání xxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx na dobu xxxxxxxxx x účinností xx 1.1.2019. Tato xxxxxxx xxxxxx platnosti xxxx, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x uzavřením xxxxxxx nabude xxxxxx xxxx.
2. Tuto xxxxxxx xxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx, x xx x xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxx xxxxxx x xxxxxx xxxxx xxxxxx xxxx měsíce xxxxxxxxxxxxx po měsíci, x xxxx byla xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx straně. Xxxxxx xxxxxxxx xxxx vliv xx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx výkon xxxxxx xxxxxx xx xxxxx xxxxxx o xxxxxxxxxxx podle této xxxxxxx ze xxxxxx Xxxx Xxxxxxxx xxx xx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx.
Xx. V
Společná xxxxxxxxxx
1. Xxxx Prušánky xxxxx xx xxxx xxx xxx xxx uzavření xxxx smlouvy Městu Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx. II xxxx xxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx xxxx xx dobu xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x výkonem xxxxxxxx podle čl. XX xxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxx zveřejní xxxxxxxxxxxxx smlouvu bezodkladně xx xxxxxx účinnosti xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx po xxxx 15 dnů.
3. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx vyvěsí xxxxxxx strany xx xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx a xxxxx xxxxxxxx.
4. Ve xxxxxx xx xxxxxxx výslovně xxxxxxxxxxxx xx xxxx xxxxx x povinnosti, xxxxx i ostatní xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
5. Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx, xx xx poskytnou xxxxxxxxx xxxxx při xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
6. Xxxx smlouva xx vyhotovuje x xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxx xxxxxx Město Hodonín, xxxxx xxxxxxxxx Obec Xxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy x přílohou xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxxx spolu xx xxxxxxx o xxxxxxx x xxxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx.
7. Xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxx v xxxxxxx s xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx zákona x xxxxxx xxxx Xxxx Xxxxxxxx na xxxx xxxxxx konané xxx 15.10.2018 xxxxxxxxx x. 2/105/2018 x Rada Xxxxx Hodonína xx xxxx xxxxxx xxx 23.10.2018 xxxxxxxxx č. 7282.
8. Přílohu této xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx Xxxx Xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx Xxxx Obce Xxxxxxxx, žádost Obce Xxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxx kraje x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxx xxxxxxx.
X Xxxxxxxx xxx 9.11.2018
Xx Xxxxx Xxxxxxx:
Xxxxx Střecha
starosta Xxxxx Xxxxxxx
X Xxxxxxxxxx dne 9.11.2018
Xx Xxxx Xxxxxxxx:
Xxx. Xxxxxxx Zahradník
starosta Xxxx Xxxxxxxx
Xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxx uzavřena dnem 18.12.2018, kdy xxxxxx xxxxxx moci xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx dne 23.11.2018, x. j. XXX 165034/2018 x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.