48/VS/2019 Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxxxx
(x výkonu přenesené xxxxxxxxxx xx úseku xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx)
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
xx xxxxxxx xxxxxxxx Rady Xxxxx Hodonín č. 87 xx xxx 20.11.2018 x xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx Xxxx Sudoměřice x. 2/16 xx xxx 26.11.2018 xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (xxxx xxx smlouva):
ČI. X
Xxxxxxx strany
1. Xxxxx Xxxxxxx
XX: 00284891
zastoupené xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxx: Xxxxxxxxxx nám. 53/1, 695 35 Xxxxxxx
xxxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx
(xxxx jen „Město Xxxxxxx“)
x
2. Obec Sudoměřice
IČ: 00285331
xxxxxxxxxx starostou xxxx Xxxxxxxxxx Mikéskou
sídlo: Xxxxxxxxxx 322, 696 66 Xxxxxxxxxx
xxxxxxx obec xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxx
(xxxx xxx „Xxxx Xxxxxxxxxx“)
XX. II
Předmět xxxxxxx
1. Podle ustanovení §63 xxxxxx č. 128/2000 Sb., o xxxxxx (obecní zřízení), ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x podle ustanovení §159 x násl. xxxxxx x. 500/2004 Xx., správní xxx, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx (xxxx jen xxxxxxx xxx), xxxxx xxxxxx města Hodonína xxxxxxxxx xxxxxxx orgánů xxxx Xxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx obvodu x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §105 zákona x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti za xxxxxxxxx a xxxxxx x nich (dále xxx XXX) veškerou xxxxxxxxxxx x projednávání xxxxxxxxx, a xx xxxxxxxxx xxxxx ustanovení §60 xxxx. 2 XXX x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx právních xxxxxxxx.
2. Xx xxxxxxx xxxx smlouvy xxxxx xxxxxx Města Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x řízení x xxxxxxxxxxx podle xxxx. 1. xxxxxx xxxxxx xxxx smlouvy xxx správní xxxxx Xxxx Xxxxxxxxxx.
3. Xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx pokut, xxxx. xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx při xxxxxx přenesené xxxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx.
Xx. XXX
Xxxxxx xxxxxxx
1. Xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx poskytne Xxxx Sudoměřice ze xxxxx rozpočtu Xxxxx Xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxx xxxx x. 19-424671/0100, xxxxxx u Xxxxxxxx xxxxx,x.x.. xxxxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx xxxxxxxx xx xxxx 3.000.- Xx (xxxxx: xxx xxxxxx xxxxx xxxxxxx) xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx 3.000,- Xx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx roku. Xxxxxxxxx xx xxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx dle xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx na xxxxxxx faktury xx xxxxxxxxxx 10 dnů xxx xxx doručení xxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx, xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx ukončený:
a) rozhodnutím x uložení xxxxxxxxx xxxxxx
x) xxxxxxxxxxx přestupku xxx uložení správního xxxxxx tj. xxxxxxxxx xxxxxxxx od xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxx od xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx
x) xxxxxxxxx xxxx x xxxxxx xxxxxxxxx x XXX xxxx ve xxxxxxxx xxxx
x) xxxxxxxxxx xxxxxx x důvodů xxxxxxxxx x XXX xxxx xx xxxxxxxx xxxx
x) xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx - příkaz xx xxxxx a xxxxxxxxx xxxx
x) xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx
x) xxxxxxxxxxx věci xxxxxx správnímu xxxxxx
XX. XX
Xxxx trvání xxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxx na xxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xx xxxxxxxx dnem, xxx xxxxxxxxxx Krajského úřadu Xxxxxxxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxx nabude xxxxxx moci.
2. Tuto xxxxxxx xxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx, x xx x bez xxxxx xxxxxx. Výpovědní xxxxx xxxx tři xxxxxx x začíná xxxxx prvním xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxx, v xxxx xxxx výpověď xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx straně. Xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxx na xxxxxx xxxxxxxxxxx příspěvku xx xxxxx xxxxxx správy xx xxxxx xxxxxx x přestupcích podle xxxx xxxxxxx xx xxxxxx Xxxx Xxxxxxxxxx xxx xx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx.
XX. X
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxx Xxxxxxxxxx xxxxx do xxxx xxx ode xxx xxxxxxxx xxxx smlouvy Xxxxx Xxxxxxx veškerou xxxxxxxx xxxxxx související x výkonem xxxxxxxx xxxxx čl. XX xxxx xxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx xxxx xx xxxx platnosti této xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx podle xx. XX xxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx po xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx svých xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.
3. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx strany xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx úřadů xxxxxxxxx x uzavření xxxx smlouvy x xxxxx předmětu.
4. Ve xxxxxx xx smlouvě xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xx xxxx xxxxx a xxxxxxxxxx, xxxxx x xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx předpisy.
5. Xxxxxxx strany se xxxxxxxx, xx xx xxxxxxxxx vzájemnou pomoc xxx xxxxxx předmětu xxxx xxxxxxx.
6. Xxxx xxxxxxx se vyhotovuje x xxxx xxxxxxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxx xxxxxx Xxxxx Hodonín, jeden xxxxxxxxx Obec Sudoměřice x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxx xx xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxx veřejnoprávní smlouvy.
7. Xxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxxxxx v souladu x xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxx o obcích xxxxxxxxxxxxxx Obce Sudoměřice xx xxxx xxxxxx xxxxxx dne 26.11.2018 xxxxxxxxx x. 2/16 x Rada Xxxxx Xxxxxxxx xx xxxx xxxxxx konané xxx 20.11.2018 xxxxxxxxx x. 87.
8. Přílohu xxxx xxxxxxx tvoří xxxxxxxx Xxxx Xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx Zastupitelstva Xxxx Xxxxxxxxxx, xxxxxx Xxxx Xxxxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxx kraje x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx.
X Hodoníně xxx 12.12.2018
Xx Xxxxx Xxxxxxx:
Xxxxx Střecha
starosta Xxxxx Xxxxxxx
X Sudoměřicích dne 12.12.2018
Xx Xxxx Sudoměřice:
František Xxxxxxx
xxxxxxxx Xxxx Xxxxxxxxxx
Xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxx 30.1.2019, xxx xxxxxx právní xxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxx kraje xx xxx 9.1.2019, x. j. JMK 4233/2019 x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.