24/VS/2019 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxxxx a městem Xxxxx - xxxxx xxxxxxxxx působnosti xx xxxxx projednávání xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxx Xxxxx a Xxxxxx Xxxxxxxxx
XX. I
Smluvní xxxxxx
1) Město Xxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxxxx Xxxxx
xx xxxxxx Xxxxxx i, 439 81 Xxxxx, Xxxxxxx kraj
IČO: 265 080
x.x. 1927-481 / 0100
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx
x
2) Xxxxx Podbořany
zastoupené starostou Xxx. Radkem Xxxxxxxx, xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx Xxx. Xxxxxx Honzlem
se sídlem Xxxxxx 615, 441 01 Podbořany, Xxxxxxx xxxx
XXX : 265 365
x.x. 19-0000625481/0100
obec x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx
xx základě xxxxxxxxxx §63 xxxx. 1 xxxxxx č. 128/2000 Xx., o xxxxxx, xx znění xxxxxxxxxx předpisů a xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx Xxxxx Xxxxx x. 12/8/2018 xx xxx 12.xxxxxxxx 2018 x Xxxx Xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx 525/2018 xx xxx 12.prosince 2018 uzavírají xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
XX. II
Smluvní xxxxxx xxxxxx přenesené xxxxxxxxxx
X xxxxxxx x xxxxxxxxxxxx §63 xxxx. 1 xxxxxx č. 128/2000 Sb., x xxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx a xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Sb., x xxxxxxxxxxxx za xxxxxxxxx a xxxxxx x nich, xxxx Xxxxx Xxxxxxxxx vykonávat xxxxxxx Xxxxx Xxxxx x xxxxx správním xxxxxx xxxxxxxxxx působnost xx xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx, x xxxxx je x xxxxxx projednávání příslušné Xxxxx Xxxxx.
Xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxxxxx xxxxxx příslušnými xxxxxxxxx xxxxxx x řízení x přestupcích xxx xxxxxxx obvod Xxxxx Xxxxx.
XX. III
Úhrada xxxxxxx
Xx xxxxx předmětu smlouvy x určeném rozsahu xxxxxxxx Město Xxxxx xx xxxxx rozpočtu Xxxxx Podbořany xx xxxx xxxx x. 19-0000625481/0100 finanční xxxxxxxxx xx xxxx 1 500 Kč za xxxxx xxxxxxxx přestupku. Xxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xx xxxx uvedený účet Xxxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx 15 dnů xxxx, xxx Město Xxxxx xxxxxx xx Xxxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx x počtu oznámení x xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
Xxxxxx xxxxxxx xx správním xxxxxx x přestupcích xxxx příjmem Xxxxx Xxxxxxxxx.
XX. XX
Xxxx xxxxxx xxxxxxx
Xxxx xxxxxxx se xxxxxxx na dobu xxxxxxx xx 1.1.2019 xx 31.12.2022 x xx uzavřena xxxx, xxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx.
XX. X
Xxxxxxxx ustanovení
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xx jejím xxxxxxxx na úředních xxxxxxx svých xxxxx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx x xxxxxx ji krajskému xxxxx ke xxxxxxxxxx xx Věstníku xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx.
2. Xx xxxx platnosti xxxx xxxxxxx vyvěsí xxxxxxx xxxxxx na xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxx xxxxx informaci x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx.
3. Xxxx smlouva xx vyhotovuje ve xxxxx stejnopisech, xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxx, jeden xxxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxxxx x jeden stejnopis xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxx Ústeckého xxxxx xxxxx xx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx.
4. Xxxx xxxxxxx xxxx xxx měněna pouze xxxxxxxxx xxxxxxx, které xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x souhlasu Xxxxxxxxx xxxxx Ústeckého xxxxx.
5. Xxxxx Xxxxxxxxx x Město Kryry xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx 3 měsíce a xxxxxx xxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxx, x xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx. Výpověď musí xxx xxxxx stranami xxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx kraje.
6. Smlouvu xx možné xxxxxxx xxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx, xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx.
7. Xxxxxxx xxxx smlouvy xxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx Xxxxx Xxxxx x. 12/8/2018 xx dne 12.xxxxxxxx 2018 x xxxxxxxx Xxxx Xxxxx Xxxxxxxxx x. 525/2018 xx xxx 12.xxxxxxxx 2018 x xxxxxxxx x xxxxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx smlouvy x xxxxxxxxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx kraje x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxx smlouvy.
V Xxxxxxxxxxx dne 17.prosince 2018
Xxxxxxxx Brda x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxx
Xxx. Xxxxx Xxxxx v. x.
xxxxxxxxxxxxx města Xxxxxxxxx
Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx kraje
Velká Xxxxxxxx 3118/48, 400 02 Xxxx xxx Xxxxx
Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxx
Xxxxx: 17.1.2019
Xxxxxxx xxxxxx: 2804/XXXXX/2018
XXX: 12975/2019/XXXX
Xxxxxxx xxxxx: 2804/XXXXX/2018-3
Xxxxxxxx/xxxxx: Xxx. Tereza Xxxxxxxxxx/196
X-xxxx: xxxxxxxxxx.x@xx-xxxxxxx.xx
XXXXXXXXXX
Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxx xxxxx příslušný xxx xxxxxxxxxx §63 xxxxxxxx 1 x §66c odst. 1 xxxxxx číslo 128/2000 Xx., o obcích, (obecní zřízení), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (dále xxx „xxxxx o xxxxxx“) x xxxxxxxxxx §67 xxxxxxxx 1 xxxxxxx x) zákona 129/2000 Xx., o xxxxxxx (krajské zřízení), ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxxx“), vydává xxxxxxx k xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx mezi Xxxxxx Xxxxxxxxx, xxxx xxxxxx příslušným správním xxxxxxx k xxxxxx xxxxxxxxx působnosti a Xxxxxx Xxxxx xx xxx 17.12.2018.
XXXXXXXXXX
Xxxxxxxx x xxxx, že bylo xxxxxxxxxx v xxxxx xxxxxxx vyhověno, xxxxxxxxxx xx xxx §68 xxxx. 4 zákona x. 500/2004 Sb., xxxxxxx xxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx.
XXXXXXX
Xxxxx tomuto rozhodnutí xxx xxxxx odvoláni xx lhůtě 15 xxx xxx xxx xxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxx xxxxx xx xxx xxxxxxxxxxx xx xxx oznámení xxxxxxxxxx. Xxxxxxxx xx xxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxxxxx x xxx Ministerstvo xxxxxx XX.
Xxx. Xxxx Xxxxxxxxxx v. r.
vedoucí xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx
Xxxx xxxxxxxxxx nabylo xxxxxx xxxx dne 6.2.2019.