14/XX/2019 Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx Zlín x xxxx Xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx x.x. XXXX/80465/2018, kterým Krajský xxxx Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx souhlas x xxxxxxxxx této xxxxxxx, xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 27.11.2018.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx obcemi
Na xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxx, xx xxx 08.10.2018, x.xxx. 39/19X/2018 x xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Karlovice, xx xxx 19.02.2018, č.usn. 05/34/2018, uzavírají níže xxxxxxx xxxxxxx strany xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
X.
Xxxxxxx xxxxxx
1. statutární město Xxxx
Xxxxx: xxx. Xxxx 12, 761 40 Xxxx
Xxxx: Xxxxxxx
XX: 00283924
DIČ: XX - 00283924, xxxx xxxxxxx XXX
Xxxxxxxxxx: XXXx. Miroslavem Xxxxxxx, xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxx útvar: Xxxxx xxxxxx XXX
Xxxxxxxx spojení: x.x.: Xxxxx xxxxxxxxxx, 1280972/0800
xxxx xxxx xxx „xxxxxxxxxx město Xxxx“
2. xxxx Karlovice
Sídlo: Karlovice 47
Xxxx: Xxxxxxx
XXX: 46276076
Xxxxxxxxxx: Xxxxxxxxx Řehůřkem, xxxxxxxxx xxxx
xxxxxxxxx do správního xxxxxx xxxx s xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - xxxxxxxxxxxx města Xxxxx
xxxx xxxx xxx „xxxx“
XX.
Xxxxxxx xxxxxxx
1) Orgány xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx x xxxxxxx x ustanovením §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., o xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxx o xxxx, xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx přenesenou působnost xx úseku přestupků xxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
2) Na xxxxxxx xxxx smlouvy xxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx orgánem x řízeních x xxxxxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx, k xxxxxxx xxxxxxxxxx by xxxx xxxxx a místně xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx.
3) Xxxxxxx poplatky xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx, x souladu x xxx. §7 xxxx. 1 xxxx. d) xxx.x. 250/2000 Sb., x xxxxxxxxxxxx pravidlech xxxxxxxx rozpočtů, v xxxxxxx znění, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
4) Výnos pokut xxxxxxxxx Magistrátem xxxxx Xxxxx xxx plnění xxxx xxxxxxx xx, x xxxxxxx x xxx. §7 xxxx. 1 písm. x) xxx.x. 250/2000 Xx., x rozpočtových pravidlech xxxxxxxx rozpočtů, x xxxxxxx xxxxx, příjmem xxxxxxxx statutárního města Xxxxx.
XXX.
Xxxxxx xxxxxxx
1) Xx xxxxx přenesené xxxxxxxxxx x xxxxxxx dle xxxx smlouvy poskytne xxxx xx svého xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx na xxxx xxxx xxxxxxx x xxxxxx I. xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx s xxxxxxx přenesené působnosti, x xx xx xxxx 1200,- Xx (xxxxx: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx) xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, přičemž „xxxxxxxxx“ xx rozumí xxxxxxxxxx, xxxxxxxx xx xxxxxxx xxxx
2) Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx uhradí na xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx xx 14 xxx xx doručení příslušné xxxxxxx xxxx. Xxxx xxxxxxx bude vystavena xx xxxxx každého xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxx. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx.
XX. IV
Doba xxxxxx xxxxxxx
Xxxx smlouva xx xxxxxxx na xxxx xxxxxxxxx, x xxxxxxxxx xx 15.12.2018.
Smluvní xxxxxx xx xxxxxxx, že xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xx možné xxxxxx x xxxxxxx s xxx. §167 xxx. x. 500/2004 Xx., xxxxxxx řád, ve xxxxx xxxxxxxxxx předpisů.
Smluvní xxxxxx se dohodly, xx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx lze xxxx xxxxxxxxxxxx vypovědět, x xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx x výpovědní xxxxxx 3 xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx následujícího xx xxxxxx, xx xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx.
X.
Xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1) Xxxx Xxxxxxxxx xxxxx xx 7 dnů xxx xxx xxxxxxxxx xxxxxxx statutárnímu xxxxx Xxxx xxxxxxxx spisovou xxxxxx xxxxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxxx podle xx. XX xxxx xxxxxxx, x to xxxxxx xxxxxxxxxx a xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxxx město Zlín xxxx xx xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx čl. XX xxxx xxxxxxx.
2) Xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx x neukončená, xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
3) Řízení x xxxxxxxxxxx, x xxxx xxxxx v xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxx účinností xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy, obcí Xxxxxxxxx xx xxx xxxxxxxxx xxxxxxx nezahájená, xxxxx zahájena Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
4) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx, kdy nabude xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Zlínského xxxxx (xxxx xxx „xxxxxxxxx úřadu“) x xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx obecních xxxxx xxxxxxx po dobu 15 dnů.
5) Xxxx xxxxxxx může být xxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx úřadu.
5) Xx dobu xxxxxxxxx xxxx smlouvy vyvěsí xxxxxxx xxxxxx na xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxx úřadů xxxxxxxxx x uzavření této xxxxxxx a xxxxx xxxxxxxx.
6) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx 4 stejnopisech, xxxxxxx xxx stejnopisy xxxxxx xxxxxxxxxx město Xxxx, 1 xxxxxxxxx obdrží xxxx a xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx xx xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx §41 xxxxxx x. 128/2000 Xx., o xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx: Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Karlovice
Datum x xxxxx xxxxxxx: 19.2.2018, xxxxxxxx x. 05/34/2018
Xxxxxxx xxx §41 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx: Rada města Xxxxx
Xxxxx a číslo xxxxxxx: 8.10.2018, 39/19X/2018
Xx Xxxxx dne 31.10.2018
MUDr. Xxxxxxxx Xxxxxx v. x.
xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx města Xxxx
X Xxxxxxxxxxx dne 31.10.2018
Xxxxxxx Řehůřek x. x.
xxxxxxxx obce Xxxxxxxxx