26/XX/2019 Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxx x xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxxxxx č.j. XXXX/86027/2018, kterým Krajský xxxx Xxxxxxxxx kraje xxxxxx xxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx, xxxxxx právní xxxx xxx 20.12.2018.
Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx
Xx xxxxxxx xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxx, xx dne 08.10.2018, x.xxx. 39/19X/2018 x xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx, xx xxx 23.02.2018, č.usn. 11/2018, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx strany xxxx veřejnoprávní smlouvu:
I.
Smluvní xxxxxx
1. xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx
Xxxxx: xxx. Míru 12, 761 40 Xxxx
Xxxx: Xxxxxxx
XX: 00283924
XXX: XX - 00283924, xxxx xxxxxxx XXX
Xxxxxxxxxx: XXXx. Xxxxxxxxxx Adámkem, xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxx: Xxxxx xxxxxx XXX
Xxxxxxxx xxxxxxx: x.x.: Xxxxx xxxxxxxxxx, 1280972/0800
xxxx xxxx xxx „xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx“
2. xxxx Kaňovice
Sídlo: Xxxxxxxx 45, 763 41 x. Biskupce
Kraj: Zlínský
IČO: 00226238
Xxxxxxxxxx: Jiřím Xxxxxx, xxxxxxxxx xxxx
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x rozšířenou xxxxxxxxxx - xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx
xxxx xxxx jen „xxxx“
XX.
Xxxxxxx xxxxxxx
1) Xxxxxx xxxxxxxxxxxx města Zlína xxxxx namísto xxxxxx xxxx Xxxxxxxx x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., o xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxx o xxxx, xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx obce Xxxxxxxx veškerou xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx orgánům xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
2) Na xxxxxxx této xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx x xxxxxxxxxxx, k xxxxxxx spáchání xxxxx xx správním xxxxxx xxxx Xxxxxxxx, k xxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx.
3) Správní xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx, x xxxxxxx x xxx. §7 xxxx. 1 písm. x) zák.č. 250/2000 Xx., x rozpočtových xxxxxxxxxx územních rozpočtů, x xxxxxxx xxxxx, xxxxxxx rozpočtu statutárního xxxxx Xxxxx.
4) Xxxxx xxxxx uložených Magistrátem xxxxx Zlína xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx, x souladu x xxx. §7 xxxx. 1 xxxx. x) xxx.x. 250/2000 Xx., x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Zlína.
III.
Úhrada xxxxxxx
1) Xx xxxxx přenesené xxxxxxxxxx x xxxxxxx xxx xxxx smlouvy xxxxxxxx obec xx xxxxx xxxxxxxx statutárnímu xxxxx Xxxxx xx xxxx účet xxxxxxx x článku X. xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx nákladů spojených x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx, a to xx xxxx 1200,- Xx (xxxxx: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx) xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx „xxxxxxxxx“ xx xxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxxxxx xx xxxxxxx xxxx
2) Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xx xxxxxxx faktury xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx městem Xxxxxx xx 14 xxx xx doručení xxxxxxxxx xxxxxxx obci. Xxxx xxxxxxx bude xxxxxxxxx na xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx kalendářního xxxx. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx počet xxxxxxxxxx xxxx xx základě xxxx smlouvy
ČI. XX
Xxxx xxxxxx xxxxxxx
Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx na xxxx neurčitou, x xxxxxxxxx od 1.1.2019.
Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx, xx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xx možné xxxxxx x xxxxxxx x xxx. §167 xxx. x. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx, že xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxx xxxxxxxxxxxx vypovědět, x to xxxxxxxx xxxxxxxx doručenou druhé xxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx lhůtou 3 xxxxxx. Výpovědní xxxxx xxxxxx xxxxx prvního xxx xxxxxx následujícího xx xxxxxx, xx xxxxxx xxxx výpověď xxxxxxxx.
Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxxxxxxxx xxx 16.10.2006 xxxx obcí Xxxxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx.
X.
Xxxxxxxx x závěrečná xxxxxxxxxx
1) Xxxx Xxxxxxxx xxxxx xx 7 xxx xxx dne xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxx veškerou xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx čl. XX xxxx smlouvy, x xx včetně xxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx vede xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx veškerou xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx s xxxxxxx činností xxxxx xx. II xxxx xxxxxxx.
2) Xxxxxx x xxxxxxxxxxx obcí Kaňovice xxxxxxxx x neukončená, xxxxx dokončena Magistrátem xxxxx Zlína.
3) Řízení x xxxxxxxxxxx, x xxxx došlo x xxxxxxx obvodu xxxx Xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx, xxxx Xxxxxxxx xx xxx účinnosti xxxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
4) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx dnem, kdy xxxxxx xxxxxx moci xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx (dále xxx „xxxxxxxxx úřadu“) x udělení souhlasu x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxxxxx po jejím xxxxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx nejméně po xxxx 15 xxx.
5) Xxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx dodatky xxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
5) Xx dobu xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx strany xx úředních xxxxxxx xxxxx obecních xxxxx xxxxxxxxx o xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx předmětu.
6) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx 4 xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx dva xxxxxxxxxx xxxxxx statutární xxxxx Xxxx, 1 stejnopis xxxxxx xxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx xx xxxxxxx o xxxxxxx x uzavřením xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx §41 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx: Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx
Xxxxx x číslo xxxxxxx: 23.2.2018, x.x.11/2018
Xxxxxxx dle §41 zákona x. 128/2000 Sb., x xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx obce: Xxxx xxxxx Xxxxx
Xxxxx x číslo xxxxxxx: 8.10.2018, 39/19X/2018
Xx Xxxxx xxx 31.10.2018
MUDr. Miroslav Xxxxxx v. r.
primátor xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxx
X Xxxxxxxxxx xxx 31.10.2018
Xxxx Xxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx