28/XX/2019 Veřejnoprávní smlouva xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxx x xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxxxxx x.x. XXXX/86023/2018, kterým Xxxxxxx xxxx Zlínského xxxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx, xxxxxx právní moci xxx 20.12.2018.
Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx xxxxxx
Xx základě xxxxxxxx Rady města Xxxxx, xx xxx 08.10.2018, č.usn. 39/19X/2018 x xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx ze xxx 12.02.2018, x.xxx. 6/38/2018, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu:
I.
Smluvní xxxxxx
1. statutární xxxxx Xxxx
Xxxxx: nám. Xxxx 12, 761 40 Xxxx
Xxxx: Xxxxxxx
XX: 00283924
XXX: XX - 00283924, xxxx xxxxxxx DPH
Zastoupené: XXXx. Xxxxxxxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxx: Xxxxx xxxxxx XXX
Xxxxxxxx xxxxxxx: x.x.: česká spořitelna, 1280972/0800
xxxx xxxx jen „xxxxxxxxxx město Xxxx“
2. xxxx Provodov
Sídlo: Provodov 28, 763 45
Xxxx: Xxxxxxx
XX: 00284378
Xxxxxxxxxx: Ing. Xxxxxx Xxxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx
xxxxxxxxx do xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - xxxxxxxxxxxx xxxxx Zlína
dále xxxx xxx „obec“
II.
Předmět xxxxxxx
1) Xxxxxx statutárního xxxxx Xxxxx xxxxx xxxxxxx orgánů xxxx Xxxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti xx xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx, xxxxxxxxx ve xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx přenesenou působnost xx úseku přestupků xxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx právními xxxxxxxx.
2) Xx xxxxxxx xxxx smlouvy xxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx a místně xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx o xxxxxxxxxxx, x jejichž xxxxxxxx xxxxx ve xxxxxxxx obvodu xxxx Xxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx orgány této xxxx.
3) Správní poplatky xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx města Xxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx jsou, x souladu s xxx. §7 odst. 1 xxxx. d) xxx.x. 250/2000 Xx., x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx rozpočtů, v xxxxxxx xxxxx, příjmem xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
4) Výnos xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx města Xxxxx při plnění xxxx xxxxxxx je, x xxxxxxx x xxx. §7 odst. 1 xxxx. x) xxx.x. 250/2000 Xx., x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, v xxxxxxx znění, příjmem xxxxxxxx statutárního xxxxx Xxxxx.
XXX.
Xxxxxx xxxxxxx
1) Xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxx dle xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxxxxxx statutárnímu městu Xxxxx xx xxxx xxxx uvedený x xxxxxx X. xxxx xxxxxxx xxxxxxxx částku xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx působnosti, x xx xx xxxx 1200,- Kč (xxxxx: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx) xx každé vyřízené xxxxxxxx, xxxxxxx „xxxxxxxxx“ xx rozumí xxxxxxxxxx, xxxxxxxx xx xxxxxxx xxxx
2) Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx xx 14 xxx xx doručení xxxxxxxxx xxxxxxx obci. Xxxx xxxxxxx xxxx vystavena xx xxxxx každého xxxxxxxxxxxx kalendářního roku. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx.
XX. XX
Xxxx trvání xxxxxxx
Xxxx xxxxxxx se xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx, x xxxxxxxxx xx 1.1.2019.
Smluvní strany xx xxxxxxx, xx xxxx veřejnoprávní smlouvu xx možné zrušit x souladu x xxx. §167 zák. x. 500/2004 Xx., xxxxxxx řád, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx, xx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxx xxxxxxxxxxxx vypovědět, x xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx druhé xxxxxxx xxxxxx s xxxxxxxxx xxxxxx 3 xxxxxx. Xxxxxxxxx lhůta xxxxxx xxxxx prvního xxx xxxxxx následujícího po xxxxxx, ve xxxxxx xxxx výpověď xxxxxxxx.
Xxxx xxxxxxx plně xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx uzavřenou xxx 05.02.2007 xxxx xxxx Xxxxxxxx x xxxxxxxxxxx městem Zlínem.
V.
Společná x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1) Xxxx Xxxxxxxx xxxxx xx 7 xxx xxx xxx účinnosti xxxxxxx statutárnímu xxxxx Xxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx související s xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx. XX této xxxxxxx, x to xxxxxx xxxxxxxxxx a xxxxx xxxxxxxxxxxxx řízení. Xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx xxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx spisovou službu xxxxxxxxxxx x výkonem xxxxxxxx podle xx. XX. xxxx xxxxxxx.
2) Xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxx Provodov zahájená x xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx Magistrátem města Xxxxx.
3) Řízení o xxxxxxxxxxx, x xxxx xxxxx x územním xxxxxx obce Provodov xxxx účinností této xxxxxxxxxxxxx smlouvy, xxxx Xxxxxxxx ke xxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Zlína.
4) Xxxx xxxxxxx je xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxx xxxxx (xxxx xxx „xxxxxxxxx úřadu“) x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx této smlouvy. Xxxxxxx strany xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně xx xxxxx uzavření xx úředních xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xx dobu 15 xxx.
5) Xxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx dodatky xxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx stranami, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
5) Xx dobu xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxx xxxxx informaci x xxxxxxxx této xxxxxxx x jejím xxxxxxxx.
6) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx 4 stejnopisech, přičemž xxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx, 1 stejnopis obdrží xxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx krajský xxxx xxxxx xx xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx §41 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx: Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx
Xxxxx x xxxxx xxxxxxx: 12.2.2018, xxx. x. 6/38/2018
Xxxxxxx xxx §41 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx
Xxxxxxxxx orgánem xxxx: Xxxx xxxxx Xxxxx
Xxxxx x číslo xxxxxxx: 8.10.2018, 39/19R/2018
Ve Xxxxx xxx 31.10.2018
XXXx. Xxxxxxxx Adámek v. x.
xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxx
Xxx. Marek Prachař x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx