36/VS/2019 Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxx statutárním xxxxxx Zlín x xxxx Xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx x.x. XXXX/3583/2019, kterým Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx souhlas s xxxxxxxxx této smlouvy, xxxxxx xxxxxx moci xxx 29.1.2019.
Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx
Xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx města Xxxxx, xx xxx 08.10.2018, č.usn. 39/19X/2018 x xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xx xxx 28.02.2018, x.xxx. 1/2018/8-3 xxxxxxxxx níže xxxxxxx smluvní xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu:
I.
Smluvní xxxxxx
1. xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx
Xxxxx: xxx. Xxxx 12, 761 40 Xxxx
Xxxx: Xxxxxxx
XX: 00283924
XXX: XX - 00283924, xxxx xxxxxxx DPH
Zastoupené: Xxx. et Xxx. Xxxxx Xxxxxx, xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxx: Xxxxx xxxxxx XXX
Xxxxxxxx xxxxxxx: x.x.: Xxxxx xxxxxxxxxx, 1280972/0800
xxxx xxxx jen „statutární xxxxx Zlín“
2. xxxx Xxxxxxxxx
Xxxxx: Xxxxxxxxx 120, Xxxxxxxxx, 763 16
Kraj: Xxxxxxx
XX: 70871264
Zastoupená: Xxx. Xxxxxxxx Kojeckou, xxxxxxxxxx xxxx
xxxxxxxxx do xxxxxxxxx xxxxxx obce x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx
xxxx xxxx xxx „xxxx“
XX.
Xxxxxxx xxxxxxx
1) Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx obce Xxxxxxxxx x souladu x xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx č. 250/2016 Xx., x odpovědnosti xx xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx, xxxxxxxxx ve správním xxxxxx obce Lukoveček xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx úseku xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
2) Xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx města Zlína xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxx správním xxxxxxx x xxxxxxxx x xxxxxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx, k jejichž xxxxxxxxxx by xxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx orgány xxxx xxxx.
3) Xxxxxxx poplatky xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxx plnění xxxx smlouvy jsou, x xxxxxxx x xxx. §7 odst. 1 xxxx. d) xxx.x. 250/2000 Xx., x rozpočtových xxxxxxxxxx xxxxxxxx rozpočtů, v xxxxxxx xxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
4) Xxxxx xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxx xxxxxx xxxx smlouvy xx, x souladu s xxx. §7 xxxx. 1 xxxx. x) xxx.x. 250/2000 Xx., x rozpočtových xxxxxxxxxx xxxxxxxx rozpočtů, x xxxxxxx xxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx statutárního města Xxxxx.
XXX.
Xxxxxx xxxxxxx
1) Xx xxxxx přenesené xxxxxxxxxx x xxxxxxx xxx xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xx xxxx xxxx xxxxxxx x xxxxxx X. xxxx xxxxxxx paušální xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx, x xx xx xxxx 1200,- Xx (xxxxx: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx) xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx „xxxxxxxxx“ xx xxxxxx projednání, xxxxxxxx či xxxxxxx xxxx
2) Sjednanou částku xxxx xxxxxx xx xxxxxxx faktury vystavené xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx xx 14 dnů xx doručení xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx. Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx kalendářního xxxx. Xxxxxxx bude xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx.
XX. XX
Xxxx xxxxxx xxxxxxx
1) Xxxx xxxxxxx xx uzavírá xx xxxx xxxxxxxxx, x xxxxxxxxx xx 01.02.2019
2) Xxxxxxx strany xx xxxxxxx, že tuto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxx v xxxxxxx s xxx. §167 xxx. č. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx předpisů.
3) Smluvní xxxxxx se xxxxxxx, xx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxx také xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx, a xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx druhé smluvní xxxxxx x výpovědní xxxxxx 3 xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx prvního xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxx, xx xxxxxx xxxx xxxxxxx doručena.
4) Xxxx smlouva xxxx xxxxxxxxx veřejnoprávní smlouvu xxxxxxxxx xxx 22.03.2017 xxxx obcí Lukoveček x xxxxxxxxxxx městem Xxxxxx.
X.
Xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1) Obec Xxxxxxxxx xxxxx xx 7 xxx xxx dne xxxxxxxxx xxxxxxx statutárnímu xxxxx Xxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx činností xxxxx čl. XX. xxxx xxxxxxx, a xx xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx vede xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx související s xxxxxxx xxxxxxxx podle xx. XX. této xxxxxxx.
2) Xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx x neukončená, xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Zlína.
3) Xxxxxx x xxxxxxxxxxx, x xxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx, xxxx Xxxxxxxxx xx xxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx, budou xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx města Zlína.
4) Xxxx smlouva je xxxxxxxx dnem, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxx xxxxx (dále xxx „xxxxxxxxx xxxxx“) x xxxxxxx xxxxxxxx x uzavřením xxxx xxxxxxx. Smluvní xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx po xxxxx xxxxxxxx na úředních xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx nejméně po xxxx 15 xxx.
5) Xxxx smlouva xxxx xxx měněna pouze xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx uzavření xxxxxxx xxxxxxxx krajského xxxxx.
6) Po xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx obecních xxxxx xxxxxxxxx o xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx.
7) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx 4 xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx xxx stejnopisy xxxxxx statutární xxxxx Xxxx, 1 xxxxxxxxx xxxxxx obec x xxxxx stejnopis xxxxxx xxxxxxx úřad xxxxx xx žádostí x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx dle §41 xxxxxx x. 128/2000 Xx., o xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx obce: Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx
Xxxxx x xxxxx xxxxxxx: 28.02.2018, usn.č. 1/2018/8-3
Doložka xxx §41 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx: Xxxx xxxxx Xxxxx
Xxxxx x xxxxx xxxxxxx: 08.10.2018, x.xxx. 39/19X/2018
Xx Xxxxx dne 14.12.2018
Xxx.xx Xxx. Xxxx Xxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxx
Xxx. Xxxxxxx Xxxxxxx v. x.
xxxxxxxxx obce Xxxxxxxxx