87/XX/2019 Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxxxx x obcí Xxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje sp. xx. KUKHK-12553/OP/2019 o xxxxxxx souhlasu xxxxxx xxxxxx moci dne 10.5.2019.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
x přenosu xxxxxxxxxxxx k projednávání xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx podle §63 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx, xxxxxx zřízení xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů x §105 zákona x. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx a xxxxxxx x nich x xxxxxxx xxxxx
Xxxx Xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx ze xxx 28.3.2019 č. xxxxxxxx: 3/2019 x xxxxx Nechanice na xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Nechanice xx xxx 11.3.2019, x. xxxxxxxx 12/4/2019 xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
Xx. x.
Xxxxx Xxxxxxxxx
Xxxxxx xxx. xx. 83
503 15 Xxxxxxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx Xxxxx Xxxxxxxx
XX: 00269191
Královéhradecký xxxx - příslušné xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x rozšířenou xxxxxxxxxx Xxxxxx Králové
- xx xxxxxx jedné
a
Obec Xxxxxx
Xxxxxx xx. 42
503 15 Nechanice
zastoupená xxxxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxxxx
XX: 00268828
Xxxxxxxxxxxxxxx xxxx - příslušná xx xxxxxxxxx obvodu xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx - Xxxxx Xxxxxxxxx
- xx xxxxxx xxxxx
xxxxxxxxx x xxxxxxx x ustanovením §63 zákona x. 128/2000 Sb., x xxxxxx, xxxxxx xxxxxxx xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx x §105 xxxxxx č. 250/2016 Xx., o xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx x platném znění xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu (xxxx xxx „xxxxxxx“)
Xx. xx.
Xxxxxxx xxxxxxx
Xxxxx Nechanice xxxx xxxxxxxxxxxxxxx svých xxxxxx namísto xxxxxx xxxx Xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xx zvláštními xxxxxxxx xxxxxxxx, x xx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx. Xx xxxxxxx této xxxxxxx xxxxx xxxxxx města Xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx správními xxxxxx x xxxxxx xx xxxxxxxx obvodu xxxx Hrádek.
ČI. XXX.
Xxxxxxx xxxxxx výkonu xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
Xxxxxx města Xxxxxxxxx xxxxx x souladu x xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti xx přestupky x xxxxxx x xxxx, xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx obce Xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx k xxxxxxxxxxxx přestupků vymezenou §60 xxxx. 2) xxxxx uvedeného xxxxxx x xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx orgánům obce Xxxxxx.
XX. IV.
Úhrada xxxxxxx xxxxxxxxx x výkonem xxxxxxxxx působnosti
1) Xx xxxxx xxxxxxxx smlouvy x xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx obec Xxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xx výkon xxxxxxxxx xxxxxxxxxx, x xx na xxxxxxx xxxxxxxx domluvy xx xxxx 15,-Xx/1 obyvatel xxxxxx x xxxx Xxxxxx/xxx, vždy x 1.1. daného roku. Xxxx Xxxxxx xx x 1.1.2019 celkem 185 xxxxxxxx. Xxxxx xxxx xxxx xxx xxxxxxxxx xxxx xx xxx 1.1. xxxxxx xxxx pouze x xxxxxxxxxx xx změnu xxxxx xxxxxxxx v xxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxx xx obec Xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx Xxxxxx uhradí náklady xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx v určeném xxxxxxx xx 15-xx xxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xx města Xxxxxxxxx.
2) Uhrazené náklady xxxxxx a xxxxxx xxxxxxx xxx projednávání xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx.
XX. X.
Xxxx xxxxxx smlouvy
Tato smlouva xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx x xx uzavřena xxxx, xxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx.
Xxx xxxxxxx strany mohou xxxxxxx vypovědět xxxxxxxx xxx udání xxxxxx. Xxxxxxxxx lhůta xxxx 3 (xxx) xxxxxx x počíná xxxxx xxxxxx xxxx kalendářního xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxx, x xxxx xxxx xxxxxxx výpověď xxxxxxxx druhé smluvní xxxxxx.
Xxxxxxxx xxxxxxx lze xxxxxxx xxxxxxx xxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx datem xxxxxxxx x pravomocném rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxx x ukončením xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
XX. XX.
Xxxxxxxx x xxxxxxxxx ustanovení
Touto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xx x xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxx xxxxxxxxx smluvními xxxxxxxx xxx 4.5.2018, xxx xxxxxx právní moci xxxxxxxxxx x.x. XXXXX-12133/XX/2018 Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx, kterým byl xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx.
Xxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx bezodkladně xx xxxxx xxxxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxx xx xxxx xxxxxxx 15 xxx. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
Xx xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx svých úřadů xxxxxxxxx o xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x x jejích předmětu.
Tato xxxxxxx xxxx být xxxxxx dodatky, xxxxx xxxxxxxxx schválení xxxxxxxxx xxxxx a souhlasu Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx.
Xxxx smlouva se xxxxxxxxxx ve xxxxx xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx obdrží xxxx Xxxxxx, xxxxx město Xxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje xxxxx xx žádostí x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxxx smlouvy tvoří xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxx, xxxxxxxx Xxxx xxxxx Nechanice x xxxxxxxxx xxxxxxxx této xxxxxxx.
Xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxxxxxx, že se x obsahem xxxxxxx xxxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xx xxxxx xxxx xx xxxxxxxxxx.
X Nechanicích xxx 19.3.2019
Xxxx Xxxxxx x. r.
starosta xxxxx Xxxxxxxxx
X Xxxxxx xxx 4.4.2019
Xxxx Xxxxxxxx x. x.
xxxxxxxxx obce Hrádek