36/VS/2019 Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx mezi městem Xxxxxx xxx Brdy x xxxx Kytín
Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx
Xx. X
Xxxxxxx strany
1. Město Xxxxxx xxx Brdy
IČO: 00242748
xxxxxxxxxx starostkou xxxxx Xxx. Magdalénou Xxxxx, Xx X.
xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx: Xxxxxxxxx x.x.56, Xxxxxx pod Xxxx, Xxxxxxxxxxx kraj
příslušná xx xxxxxxxxx xxxxxx obce x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx: Xxxxxxxxx
x
2. Xxxx Xxxxx
XXX: 00640794
xxxxxxxxxx starostou xxxx Xxxxxxxxxx Xxxxx
xxxxxx xxxxxxxx xxxxx: Kytín x.x.65, 252 10 Xxxxxx xxx Xxxx, Středočeský xxxx
xxxxxxxxx xx správního xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx: Xxxxxxxxx
xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxx Xxxxxx xxx Xxxx č. 27-2/2018 xx xxx 06.12.2018 x xxxxxxxx xxxx Xxxxx (xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxx) x. 13/2/2018 xx xxx 12.12.2018 xx xxxx uvedené xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx (dále jen „xxxxxxx“).
XX. XX
Xxxxxxx smlouvy x smluvní xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. X souladu x xxxxxxxxxxx §63 odst. 1 zákona č. 128/2000 Xx., x xxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x x xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., o odpovědnosti xx přestupky a xxxxxx x xxxx, xxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxx pod Xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx orgánů xxxx Xxxxx x xxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx na xxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
2. Xx základě této xxxxxxx budou orgány xxxxx Mníšek xxx Xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx v xxxxxxxx o xxxxxxxxxxx xxx xxxxxxx obvod xxxx Xxxxx.
3. Xxxxxxx xxxxxxxx x náklady xxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxx xxxxxx města Xxxxxx xxx Xxxx při xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx rozpočtu xxxxx Mníšek xxx Xxxx.
4. Xxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxx pod Xxxx xxx plnění této xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Mníšek xxx Xxxx, xxxx-xx xxxxxxx xxxxxxxxx jinak.
5. Xxxx Xxxxx xxxxx xx 15-ti dnů xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx městu Xxxxxx xxx Brdy xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxx Xxxxxx xxx Xxxx xxxx po xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx spisovou xxxxxx xxxxxxxxxxx s xxxxxxx činnosti podle xx. II xxxx xxxxxxx.
Xx. XXX
Xxxxxx nákladů
Za xxxxx předmětu smlouvy x xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxx Mníšek pod Xxxx xx xxxx xxxx x. 388055349/0800, xxxxxx x Xxxxx xxxxxxxxxx, x.x. příspěvek xx xxxx 10 000 Xx (xxxxx: xxxxxxxxxx Xx). Příspěvek xx xxxxxxxx xx 30-xx xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx (příspěvek xxxx xxxxxxxxxx xxxx xx xxxxx 1. měsíce xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxx smlouvy).
ČI. IV
Doba xxxxxx xxxxxxx
Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx neurčitou, s xxxxxxxxx xx 01.01.2019, x xxxxxxxxx xxxxxx 3 xxxxxx, xxxxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxx xxx měsíce xxxxxxxxxxxxx po doručení xxxxxxxx xxxxx smluvní xxxxxx. Xxx xxxxxxxxxx xxxxxxx postačuje výpověď xxx xxxxx důvodu. Xxxxxxx xx xxxxxxxx xx xxxx stejnopisech. Xxxxxxx strana, xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxx převzetí.
ČI. X
Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx, kdy xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx.
2. Xxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxx pouze xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx se xxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxx xxxxx.
3. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx po xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx svých obecních xxxxx nejméně po xxxx 15 xxx.
4. Xxxxxxx xxxxxx vyvěsí xx xxxx platnosti xxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx deskách xxxxxxx x xxxxxxxx xxxx smlouvy x xxxxx xxxxxxxx.
5. Xxxxxxx x xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxx Mníšek xxx Xxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxx x xxxxxxxx x xxxxxxxxx této smlouvy.
6. Xxxx smlouva xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx x platností xxxxxxxxx, xxxxxxx jeden xxxxxx xxxxxx město Xxxxxx xxx Brdy, xxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx Kytín x xxxxx výtisk xxxxx x xxxxxxxx a xx žádostí x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxx Středočeského xxxxx.
X Xxxxxx xxx Brdy xxx 19.12.2018
Mgr. Xxxxxxxxx Xxxxx, Xx.X. x. x.
xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxx xxx Xxxx
Xxxxxxxx Xxxx x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxx
Xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxx kraje x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx moci xxx 10.xxxxx 2019.