48/XX/2019 Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxx x xxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x. XX/00721/2018/XX
Xxxxx Říčany xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Říčany x. 18-54-012 ze xxx 6.12.2018 a xxxx Xxxxxxx na základě xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx x. 14 xx dne 5.11.2018 xxxxxxxxx tuto veřejnoprávní xxxxxxx.
XX. 1
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxx
xx sídlem Xxxxxxxxxx nám. 53, 251 01 Xxxxxx
xxxx. xxxxxxxxx Xxx. Xxxxxxxxxx Xxxxxxx
XX 00 240 702
xxxx. spoj.: Komerční xxxxx, a.s., xxxxxxx Xxxxxx
x.x.: 19-724201/0100
x
2. Obec Xxxxxxx
xx xxxxxx Výžerky xx. 71, 281 63 Xxxxxxxx nad Xxxxxxx xxxx
xxxx. starostou Xxxxxxx Xxxxxxxx
XX 00639 761
xxxx.xxxx.: XX č.ú. 15821151/0100
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx obce x xxxxxxxxxx působnosti Xxxxxx
XX. 2
Xxxxxxx xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1) X xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §63 xxxx. 1 xxxxxx č. 128/2000 Xx. x xxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, a x xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Sb., x odpovědnosti xx xxxxxxxxx x xxxxxx x nich, xxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx obvodu xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx projednáváni xxxxxxxxx.
2) Xx základě této xxxxxxx xxxxx orgány xxxxx Říčany xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xxx xxxxxxx xxxxx obce Xxxxxxx.
3) Xxxxxxx xxxxxxxx x náklady xxxxxx xxxxxxx městským úřadem xxxxx Říčany při xxxxxx této xxxxxxx xxxx příjmem rozpočtu xxxxx Xxxxxx.
4) Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Říčany xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx jsou xxxxxxx xxxxxxxx města Xxxxxx, xxxx-xx zákonem xxxxxxxxx xxxxx.
5) Xxxx Výžerky xxxxx xx 20 xxx xxx dne xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxxx podle xxxx smlouvy, Město Xxxxxx vede xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx veškerou xxxxxxxx xxxxxx související s xxxxxxx činností xxxxx xx. 2 xxxx xxxxxxx.
XX. 3
Xxxxxx xxxxxxx
1) Xxxxxxx za výkon xxxxxxxxx xxxxxxxxxx budou xxxx Xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxx, nejpozději x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx dni xxxxxx xxxxx následujícího xxxxxxxxxxxx xxxx, a xx na xxxxxxx xxxxxxxxxx předloženého xxxxxx Xxxxxx.
Xx xxxxxxx vzájemné xxxxxx smluvních stran xxxx xxxx xx 1 xxxxxxxxxx xxxxxxxxx 1.898,- Xx a xxxx xx 1 xxxxxxxxxx xxxxxxx činí 82,- Xx. Xxxx xxxx xx splatná xx základě xxxxxxx xxxxxxxxx městem Říčany, xx 14-xx denní xxxxxxxxxx.
2) Xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx na výkon xxxxxxxxx působnosti xx xxxx Výžerky povinna xxxxxxxx xxxxx Říčany xxxx z xxxxxxxx xx výši xxx Xxxxxxxx xxxxx č. 351/2013 Sb., x xxxxxxx xxxxx.
XX. 4
Xxxx xxxxxx xxxxxxx
1) Tato xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx x je xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx, xxxxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxx dne xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx. Výpověď xx xxxxxxxx xx 2 xxxxxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxxxx, xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxx Krajskému xxxxx Xxxxxxxxxxxxx kraje jeden xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxx xxxxxxxx.
XX. 5
Společná x závěrečná xxxxxxxxxx
1) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxx kraje x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx smlouvy nabude xxxxxx moci.
2) Xxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxx xxxxxxxx dohodou xxxxxxxxx xxxxx se xxxxxxxxx Krajského úřadu Xxxxxxxxxxxxx xxxxx.
3) Smluvní xxxxxx zveřejní tuto xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx po xxxx 15ti xxx.
4) Xxxxxxx strany vyvěsí xx xxxx platnosti xxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x uzavření xxxx smlouvy x xxxxx xxxxxxxx.
5) Xxxxxxx xxxx smlouvy tvoří xxxxxxxx xxxx xxxxx Xxxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxx Výžerky x xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx smlouvy.
6) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxx, ze xxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxx, xxxxx xxxx Xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxx xx xxxxxxx x souhlas s xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
X Xxxxxxxx dne: 17.12.2018
Mgr. Xxxxxxxx Xxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxx
Xx Xxxxxxxxx xxx: 20.12.2018
Josef Xxxxxxx v. x.
xxxxxxxx xxxx Výžerky
Rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxx kraje x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx právní moci xxx 26.xxxxx 2019.