48/XX/2019 Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx xxxx městem Xxxxxx x obcí Xxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x. XX/00721/2018/XX
Xxxxx Xxxxxx na xxxxxxx xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxxx x. 18-54-012 xx xxx 6.12.2018 a xxxx Xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx x. 14 xx xxx 5.11.2018 xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
XX. 1
Xxxxxxx strany
1. Xxxxx Xxxxxx
xx sídlem Xxxxxxxxxx xxx. 53, 251 01 Xxxxxx
xxxx. xxxxxxxxx Xxx. Xxxxxxxxxx Xxxxxxx
XX 00 240 702
xxxx. xxxx.: Komerční xxxxx, x.x., xxxxxxx Xxxxxx
x.x.: 19-724201/0100
x
2. Xxxx Xxxxxxx
xx sídlem Xxxxxxx xx. 71, 281 63 Xxxxxxxx nad Xxxxxxx xxxx
xxxx. xxxxxxxxx Xxxxxxx Kopeckým
IČ 00639 761
xxxx.xxxx.: XX č.ú. 15821151/0100
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxx
XX. 2
Xxxxxxx smlouvy x xxxxxxx rozsah xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1) V xxxxxxx x ustanovením §63 xxxx. 1 xxxxxx x. 128/2000 Xx. x xxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x s xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Sb., x xxxxxxxxxxxx za xxxxxxxxx x xxxxxx x nich, xxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxx v xxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
2) Xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x řízení pro xxxxxxx xxxxx xxxx Xxxxxxx.
3) Správní xxxxxxxx x náklady xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxx Říčany xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx příjmem xxxxxxxx xxxxx Xxxxxx.
4) Xxxxxx x xxxxx uložených xxxxxx města Xxxxxx xxx xxxxxx této xxxxxxx jsou příjmem xxxxxxxx města Xxxxxx, xxxx-xx zákonem xxxxxxxxx xxxxx.
5) Xxxx Výžerky xxxxx xx 20 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxx xxxxxxxx spisovou xxxxxx xxxxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxx, Xxxxx Xxxxxx xxxx xx xxxx platnosti xxxx xxxxxxx veškerou spisovou xxxxxx související x xxxxxxx činností xxxxx xx. 2 xxxx xxxxxxx.
XX. 3
Xxxxxx xxxxxxx
1) Xxxxxxx za xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx xxxx Xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxx, xxxxxxxxxx k xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxx, x xx xx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx.
Xx základě xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxx cena za 1 xxxxxxxxxx xxxxxxxxx 1.898,- Kč a xxxx xx 1 xxxxxxxxxx xxxxxxx činí 82,- Xx. Tato xxxx xx xxxxxxx xx xxxxxxx faktury xxxxxxxxx xxxxxx Říčany, xx 14-xx xxxxx xxxxxxxxxx.
2) Při nedodržení xxxxxxxxxxx termínu xxxxxx xxxxxxx na xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx Výžerky povinna xxxxxxxx městu Xxxxxx xxxx z xxxxxxxx xx xxxx xxx Xxxxxxxx xxxxx č. 351/2013 Xx., x xxxxxxx znění.
ČI. 4
Doba xxxxxx xxxxxxx
1) Tato xxxxxxx se xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx x xx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx v šestiměsíční xxxxxxxxx lhůtě, která xxxxxx xxxxx od xxxxxx dne xxxxxx xxxxxxxxxxxxx po doručení xxxxxxx výpovědi druhé xxxxxx. Výpověď xx xxxxxxxx xx 2 xxxxxxxxxxxx. Smluvní xxxxxx, xxxxx obdržela xxxxxxx, xxxxx Krajskému úřadu Xxxxxxxxxxxxx kraje jeden xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxx xxxxxxxx.
XX. 5
Společná x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxxxxxx Krajského úřadu Xxxxxxxxxxxxx kraje x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxx nabude xxxxxx moci.
2) Tuto xxxxxxx xx xxxxx xxxxxx xxxxxxxx dohodou xxxxxxxxx stran se xxxxxxxxx Krajského úřadu Xxxxxxxxxxxxx xxxxx.
3) Smluvní xxxxxx zveřejní tuto xxxxxxx xxxxxxxxxxx po xxxxx uzavření na xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xx xxxx 15xx dnů.
4) Xxxxxxx strany vyvěsí xx dobu platnosti xxxx xxxxxxx xx xxxxx úředních deskách xxxxxxx x uzavření xxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx.
5) Xxxxxxx xxxx xxxxxxx tvoří xxxxxxxx rady xxxxx Xxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx obce Výžerky x xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
6) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx x platností xxxxxxxxx, ze xxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxx, xxxxx xxxx Xxxxxxx x jeden xxxxxxxxx obdrží Krajský xxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxx xx xxxxxxx x souhlas x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
X Xxxxxxxx dne: 17.12.2018
Mgr. Xxxxxxxx Xxxxx x. x.
xxxxxxxx města Říčany
Ve Xxxxxxxxx xxx: 20.12.2018
Josef Xxxxxxx v. x.
xxxxxxxx xxxx Výžerky
Rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 26.xxxxx 2019.