67/XX/2019 - Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxx x xxxx Bozkov
Veřejnoprávní xxxxxxx
x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx x místu xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx mezi xxxx Bozkov x xxxxxx Semily
Smluvní xxxxxx
1. Xxxx Xxxxxx
xxxxxxxxxx: starostou xxxx Xxxxxxxxxxx Xxxxxxx
xxxxxx xxxxxxxx xxxxx: Bozkov 270, 512 13 Xxxxxx
xxxxxxxxxxx do xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx působností: Semily
IČO 00275611
x
2. Město Semily
zastoupené: xxxxxxxxxx xxxxx Xx. Xxxxx Xxxxxxxxxx
xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx: Xxxxxx 82, 513 13 Xxxxxx
XXX 00276111
xxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxx Xxxxxx č. 05.06.2019 xx xxx 21.2.2019 x xxxxxxxx Rady xxxxx Semily č. 181217/XX/75X ze xxx 17.12.2018 x v xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §63 x §66c xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx (obecní zřízení), xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů (dále xxx "xxxxx o xxxxxx") x v xxxxxxx s ustanovením §159 a xxxx. xxxxxx x. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, níže xxxxxxxxx xxx, xxxxxx x xxxx, xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
X.
Xxxxxxx xxxxxxx
1) X xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §63 xxxx. 1 xxxxxx x xxxxxx xxxxx orgány xxxxx Xxxxxx pro orgány xxxx Bozkov xxxxxxxxx xxxxxxxxxx působnost xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx předpisy xxxxxxx obce xx xxxxxxxx xxxxxx obce Xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxxxx”).
2) Na xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxx města Xxxxxx xxx výkonu xxxxxxxxx xxxxxxxxxx v xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx XX. této xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x řízeních xx xxxxxxxx obvodu xxxx Bozkov.
II.
Smluvní xxxxxx xxxxxx přenesené působnosti
Orgány xxxxx Xxxxxx (Xxxxxxx xxxx Xxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx orgánu xxxxx xxxx (xxxxxxxxx) xxxxxxxxxxx §2 xxxx., x) x §12 xxxxxx x. 133/2000 Xx., x xxxxxxxx xxxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxx x x xxxxx xxxxxxxxx zákonů, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx jen „xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx“), xxxx xxxxxxxxxx x zrušení údaje x xxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx.
XXX.
Xxxxxx xxxxxxx
1) Za xxxxx xxxxxxxxx působnosti podle xx. II smlouvy xxxxxx xxxx Bozkov xxxxx Xxxxxx xxxxxxx xx xxxx 1.800 Xx (xxxxx: jeden xxxxx xxx xxx xxxxx xxxxxxx) za xxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxx x xxxxx xxxxxxxx pobytu.
2) Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxx Xxxxxx fakturovat xxxx Xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxx xxxx xx 15.xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx xx xxxxxxxxxx k 31. xxxxxx běžného xxxx.
XX.
Xxxxxxxxx xxxxxxxx
1) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx určitou ode xxx jejího xxxxxxxx xx 28.02.2023. Smlouva xxxx xxxxxxxx dnem, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxx kraje x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx této xxxxxxx.
2) Smluvní strany xxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně xxxx, xx xxxx xxxxxxxx, x to xxxxxxx xx dobu 15 xxx. Xxxxxxxx se xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx.
3) Xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx musí být xxxxxxx xxxxxxxxx na xxxxxxx xxxxx xxxx, xxxxx je xxxx xxxxxxx xxxxxxx.
4) Tato xxxxxxx xx vyhotovuje xx třech xxxxxxxxxxxx, x. xxxxx xxxxxxx xxxxxx obdrží xx xxxxxx stejnopisu x xxxxx stejnopis xxxxxx Xxxxxxx xxxx Libereckého xxxxx.
5) Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx kraje xxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx x přílohami xxxxxxxxx x xx. XX odst. 6 xxxx., a) a xxxx., x) a x žádostí o xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
6) Xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx:
x) xxxxxxxx Xxxx xxxx Xxxxxx x. 05-06-2019 xx xxx 21.2.2019
x) xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxxx x. 181217/XX/75X xx xxx 17.12.2018
x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
X&xxxx;Xxxxxxx dne 21.02.2019
Xxxx Bozkov
Stanislav Xxxxxx x. x.
xxxxxxxx
X&xxxx;Xxxxxxxx xxx 11.03.2019
Xxxxx Xxxxxx
Xx. Xxxx Xxxxxxxxx x. r.
starostka
Tato xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxx xxxxxxxx (xxxx. xxxxxx xxxxxxxxx) dne 26.04.2019, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx x.x.: XXXX 29364/2019 XX/250/2019 XXX/XX/16 x xxxxxxx xxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
XXXx. Jiří Xxxxx v. x.
xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx
Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxx xxxxx