170/VS/2019 Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxx městem Xxxxxxxxx xx Xxxx x xxxxxxxx Xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx o xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxxxxxx xx Xxxx a xxxxxxxx Xxxxxxxxx
X.
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxxxx xx Xxxx
xxxxxxx xxxxxxxxxx starostou xxxxx Xxx. Xxxxxxxxxxxx Drobílkem
IČO 291846
Xxxxxxxxx xx Xxxx, Xxxxxxxxx xxx. 796/11, 683 23,
příslušné xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx působností Xxxxxx, Xxxxxxxxxxxx xxxx (xxxx xxx „město Xxxxxxxxx xx Xxxx“), xxxxx xxxxxxx obecně xxxxxxxx xxxxxxxxx x. 1/2013 xxxxxxxx policii
a
2. Xxxxxx Xxxxxxxxx
xxxxxxx zastoupený xxxxxxxxx městyse Xxxxxxx Xxxxxxx
XXX 00292354
xx xxxxxx Xxxxxxxxx 18, 683 24,
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx obce x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxx, Xxxxxxxxxxxx xxxx (dále xxx „Městys Xxxxxxxxx“)
xxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx Xxxxxxxxx x. 12 xx xxx 7.8.2019 x xxxxxxxx rady xxxxx Xxxxxxxxx na Hané x. 5 ze xxx 21.8.2019 x x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §3a zákona x. 553/1991 Sb., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx, ve xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §63c xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx (obecní zřízení), ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxx č. 500/2004 Sb., správní xxx, xx znění xxxxxxxxxx předpisů, tuto xxxxxxxxxxxxx smlouvu (xxxx xxx jen „smlouva“).
II.
Smluvní xxxxxx xxxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx zřízená xxxxxx Xxxxxxxxx xx Hané (xxxx jen „xxxxxxx xxxxxxx“) xxxx xxxxxxxxx x souladu xx xxxxxxx č. 553/1991 Sb., o xxxxxx xxxxxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxx při xxxxxxxx xxxxxxxx x obsluze, xxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxx umístěného na xxxxx xxxxxxx Xxxxxxxxx.
2. Xxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx 1 xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxx 2 xxxxxxxxx xxxxxxx policie, xxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx nebo na xxxxxxx žádosti xxxxxxxx xxxxxxx Švábenice, po xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxx Ivanovice xx Xxxx.
3. Kamerový systém xxxxxxx Švábenice xxxx xxxxxxx policie xxxxxxxxxxxx xxxxx, x pravidelných xxxxxxxxxxx x době xxxxxx strážníků městské xxxxxxx. Xxxxxxx policie xxxxx bezodkladně xxxxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxxxx informace x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxx.
4. Xxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxx xx xxxx 7 xxx x xxxxxxx policie x xxxx xxxx xxx xx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx.
5. Úkoly dle xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx počínaje xxxxxx dnem měsíce xxxxxxxxxxxxx xxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx.
6. Xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxx do 10.4.,10.7.,10.10. x 10.1. xxxxxxx xxxxxx o xxx činnosti x xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx z xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx Švábenice x xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xx Hané.
III.
Úhrada nákladů
1. Xx xxxxx předmětu xxxxxxx v xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xx Xxxx xxxxxx xx xxxx 10000,- Xx xxxx k 1.4. xxxxxxxxxxxx xxxx, po xxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx dle xxxxxx XX, odst. 1 vykonávána. Úhrada xxxx xxxxxxxxx na xxxxxxx faktury xxxxxxxxx xxxxxx Ivanovice xx Xxxx.
XX. XX.
Xxxx trvání xxxxxxx
1. Xxxx smlouva xx uzavírá na xxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx, xxx rozhodnutí Krajského xxxxx Jihomoravského kraje x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx nabude xxxxxx xxxx.
2. Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx lze xxxxxxxxx, x xx x xxx xxxxx důvodu, xxx xxxxxxxx formou x xx vždy xx konci xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxx, xx xxxx výpověď xxxx xxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxx xxxxxxxxxxxxxxx kalendářního xxxxxxxxx.
XX. X
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně xx xxxxx uzavření xx úředních xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xx xxxx 15 dnů.
2. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx obecních xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx této xxxxxxx x jejím xxxxxxxx.
3. Xxxx smlouva xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxx, jeden xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx na Xxxx x xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxx x xxxxxxx x souhlas x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx
4. Xxxxxxx k xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxxxx xx Xxxx x xxxxxxxx Rady xxxxxxx Švábenice o xxxxxxxx k xxxxxxxx xxxx smlouvy a xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Jihomoravského xxxxx x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxx této xxxxxxx.
X Ivanovicích xx Xxxx dne 22.8.2019
starosta xxxxx Xxxxxxxxx xx Xxxx
Xx Xxxxxxxxxxx xxx 8.8.2019
xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxxxx
Xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx byla xxxxxxxx xxxx 25.09.2019, xxx xxxxxx právní xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Jihomoravského kraje xx dne 05.09.2019, x. x. XXX 127472/2019 x udělení xxxxxxxx k xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.