21/VS/2019 - Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxx nad Xxxxxxx a xxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
Xx základě xxxxxxxx xxxx města Xxxxx xxx Sázavou x... 51/2018/XX xx xxx 17.12.2018 a xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx x. 1/2019 xx dne 2.1.2019 xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx strany xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu:
ČI. I
Smluvní xxxxxx
1. Město Xxxx xxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx Xxx. Xxxxxxxx Xxxxxxx, XXXX
XXX: 295841
Xxxxxxx 227/1, 591 31 Xxxx xxx Xxxxxxx, xxxx Xxxx xxx Xxxxxxx 1
Xxxx Vysočina
2. Xxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxx. Xxxxx Xxxxxxxx
XXX: 00842346, Sazomín' 43, 591 01 Xxxx xxx Xxxxxxx
Xxxx Xxxxxxxx
XX. XX
Xxxxxxx smlouvy
V xxxxxxx x §63 odst. 1 xxxxxx x. 128/2000 Xx., o xxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxx xxxxxx xxxxx Žďár xxx Sázavou xxxxxxx xxxxxx obce Xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx působnost xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxx Sazomín x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx.
XX. III
Smluvní xxxxxx xxxxxx přenesené xxxxxxxxxx
X xxxxxxx s §63 odst. 1 xxxxxx č. 128/2000 Xx., o xxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x s xxx. §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti xx xxxxxxxxx x řízení x nich (xxxx xxx „zákon x xxxxxxxxxxxx xx přestupky“), xxxx Městský úřad Xxxx xxx Xxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxxxxxx, vykonávat xxxxxxx xxxx Sazomín x xxxxx správním xxxxxx xxxxxxxx přenesenou xxxxxxxxx k xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx svěřenou orgánům xxxx Xxxxxxx účinnými xxxxxxxx předpisy. Xx xxxxxxx této xxxxxxx xxxx Xxxxxxx úřad Xxxx xxx Sázavou, xxxxx majetkoprávní, xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxx xxxx Xxxxxxx. Výnos xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxx xxxxxx Xxxx nad Xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx, a xxxxxxx nákladů xxxxxx xx příjmem rozpočtu xxxxx Žďáru xxx Xxxxxxx.
XX. XX
Xxxxxx nákladů
Za xxxxx xxxxxxxx smlouvy x xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx obec Xxxxxxx xxxxx Xxxx xxx Xxxxxxx xx xxxx xxxx xxxxxxxxx xx xxxx 2.500 Xx xx xxxxx došlé xxxxxxxx xxxxxxxxx v xxxxx xxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx obvodu xxxx Xxxxxxx x xx každé xxxxx xxxxxxxx, xxx xxxxxxxxxx x xxxxxxxxx xx xxxxx, xxxxx xx x územním xxxxxx xxxx Sazomín trvalé xxxxxxxx nebo se x xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxx. Tato xxxxxx xxxx xxxxxxx xx 10 dnů ode xxx xxxxxxxx vyúčtování, xxxxx xxxxxxx město Xxxx xxx Sázavou xxxx k 30.6. x x 31.12. xxxxxxxxxxx xxxx. Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx, xx xxxxxxxx vyúčtování xxxx příloha, ve xxxxx xxxx uvedeno xxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
XX. x
Xxxx xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxx xx dobu xxxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxx xx 31.12.2022. Xxxx smlouva xx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu xxxxx Xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx.
2. Xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxx xxxxxxxxx xxx písemnou xxxxxx xx tříměsíční xxxxxxxxx xxxx, xxxxx xxxxxx běžet prvním xxxx měsíce xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx.
XX. XX.
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxx Xxxxxxx xxxxx xx 7 xxx ode xxx xxxxxxxx smlouvy Xxxxxxxxx úřadu ' Xxxx xxx Xxxxxxx xxxxxxxx spisovou xxxxxx xxxxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxxx podle xx. XXX. xxxx smlouvy. Xxxxxxx xxxx Xxxx xxx Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx podle čl. XXX této xxxxxxx.
2. Xxxxxx obsah xxxx xxxxxxx lze jen xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx. X xxxxxxxx xxxx xxxxxx xx xxxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx xxxxx Vysočina x xxxxxxx xxxxxxxx xx změnou obsahu xxxxxxx.
3. Xxxxxxx strany xxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxxxxx po xxxxx xxxxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx svých úřadů xxxxxxx xx xxxx 15 dnů.
4. Xx xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxx smluvní xxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxx xxx Sázavou, jeden xxxxxxxxx obdrží xxxx Xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx x xxxxxxxx obdrží Xxxxxxx xxxx Kraje Xxxxxxxx spolu s xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx.
6. Xxxxxxx k xxxx smlouvě tvoří xxxxxxxx xxxx xxxxx Xxxxx xxx Sázavou x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx x xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx.
Xx Žďáře xxx Xxxxxxx dne
Ing. Xxxxxx Xxxxx, ACCA
starosta xxxxx Xxxxx xxx Xxxxxxx
Xxx. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxx obce Xxxxxxx