42/XX/2019 - Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxxxxx nad Xxxxxxxxxx x Milasín
Veřejnoprávní xxxxxxx
Xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxxx, xx xxx 27.11.2018 x.x. 12/15/2018 a xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Milasín xx xxx 18.12.2018 xxxxxxxxx níže uvedené xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
X1.X
Xxxxxxx strany
Město Xxxxxxxx nad Xxxxxxxxxxx
XXX: 00294136
xxxxxxxxxx starostou xxxxx Xxx. Xxxxxx Pačiskou
se xxxxxx: Příční 405, Xxxxxxxx nad Xxxxxxxxxxx
Xxxx Xxxxxxxx
xxxxxxxxxxx do správního xxxxxx s xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx: Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxxx
x
Xxxx Xxxxxxx
XXX: 00599573
xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxx Xxxxxxxxxx
xx xxxxxx Xxxxxxx 17, 592 51 Xxxxx Xxxxxxx
Xxxx Xxxxxxxx
xxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx: Bystřice nad Xxxxxxxxxxx
XX. II
Předmět smlouvy
Podle xxx. §63 xxxx. 1 xxxxxx x. 128/2000 Xx., o xxxxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx x xxx. §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti za xxxxxxxxx a xxxxxx x nich, xxxxx xxxxxx města Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxxx vykonávat xxxxxxx orgánů obce Xxxxxxx, x jejím xxxxxxxx obvodu, xxxxxxxx xxxxxxxxxx působnost na xxxxx xxxxxxxxx svěřenou xxxxxxx xxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
XX. XXX
Xxxxxx xxxxxxx
Xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Milasín xx xxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxxx xxxxxx nákladů xxxxxxxxx x xxxxxxx přenesené xxxxxxxxxx xx xxxx xxxx 9005-0000723751/0100 vedený x Xxxxxxxx xxxxx, xxxxxxxxxx Bystřice xxx Xxxxxxxxxxx, x to xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx za xxxxx xxxx. Xxxxx Xxxxxxxx nad Xxxxxxxxxxx xxxxxxx fakturu xx 10 xxx po xxxxxxxx příslušného xxxxxxxxx. Xxxx Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx nejpozději xx konce xxxxxxx xxxxxx následujícího xxxxxxxxx. Xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx paušální xxxxxxx:
1.700,- Xx xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxx xxxx spadající xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxx xxxx xxxxx pachatelem je xxxxx obce.
1.000,- Kč xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx podle §76 xxxx. 4 xxx. xxx. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx a xxxxxx o xxxx.
Xxxxxx x xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxx plnění xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx Bystřice nad Xxxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxxx, jehož orgán xx věci xxxxxxxxxx.
Xx. XX
Xxxxxxxx ustanovení
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx dobu xx xxxxxx xxxxxx moci xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxx Xxxxxxxx x xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxxxxx do 31.12.2022.
2. Xxxxxxx strany xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxxxxxxxxxx xx xxxxx uzavření xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx po dobu 15 xxx.
3. Xx xxxx platnosti xxxx xxxxxxx vyvěsí xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx obecních xxxxx xxxxxxxxx o xxxxxxxx této smlouvy x jejím xxxxxxxx.
4. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, z nichž xxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx nad Xxxxxxxxxxx, xxxxx stejnopis obec Xxxxxxx a xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy x xxxxxxxx obdrží xxxxxxx úřad xxxxx xx xxxxxxx o xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
5. Xxxxxxx x xxxx xxxxxxx xxxxx usnesení Xxxx xxxxx Bystřice nad Xxxxxxxxxxx a zastupitelstva xxxx Milasín x xxxxxxxxxx rozhodnutí krajského xxxxx x souhlasu x uzavřením smlouvy.
6. Xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Výpovědní lhůta xxxx xxx xxxxxx x xxxxxx xxxxx xxxxxx dne xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
X Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxxx xxx 3.12.2018
Ing. Xxxxx Xxxxxxx x. x.
xxxxxxxx města Bystřice xxx Pernštejnem
Marie Dvořáková
starostka xxxx Xxxxxxx