76/XX/2019 - Veřejnoprávní xxxxxxx uzavřená xxxx xxxxxx Xxxxxxxxx x xxxx Xxxxxxx Xxxx
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
XX. X
Xxxxxxx strany
Město Xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx xxx. xx. 1
39301 Xxxxxxxxx
XXX: 00248801
Bankovní xxxxxxx: Česká xxxxxxxxxx
Xxxxx xxxx: 19-0622101359/0800, xxxxxxxxxx xxxxxx: 511510
zastoupené xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxx Xxxxx,
(xxxx xxx „xxxxx“)
x
Xxxx Xxxxxxx Xxxx
Xxxxxxx Xxxx xx. 61
39462 Libkova Xxxx
1X: 00515957
Xxxxxxxx spojení: Česká xxxxxxxxxx, x.x.
Xxxxx účtu: 3224178389/0800
xxxxxxxxxx starostkou obce Xx. Xxxxxx Seniglovou
(dále xxx „obec“)
ČI. XX
Xxxxxxx xxxxxxx
X xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §63 xxxx. 1 zákona x. 128/2000 Xx., o xxxxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxx. §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti xx xxxxxxxxx a xxxxxx x xxxx, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx“), xxxxxxxxx smluvní xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx, xx jejímž xxxxxxx xxxxx orgány města Xxxxxxxxx vykonávat xxx xxxx Xxxxxxx Xxxx xxxx xxxxxxxxx působnosti, x to v xxxxxxx xxxxxxxxx v xx. XXX xxxx xxxxxxx.
XX. XXX
Xxxxxxx rozsah xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
Xxxxx Xxxxxxxxx xx zavazuje, xx xxxxx města xxxx vykonávat xx xxxxxxxx xxxxxx obce Xxxxxxx Voda xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx orgánům xxxx x xxxxx xxxx Libkova Xxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx §60 xxxx. 2 xxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxx předpisy xx xxxxx přestupků. Xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxx xxxxx Xxxxxxxxx stává xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x vedení xxxxxx x xxxxxxxxxxx, xxxxxxxxxx ve xxxxxxxx xxxxxx obce Xxxxxxx Xxxx.
Xx. IV
Úhrada nákladů
1. Xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx se xxxx Xxxxxxx Xxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xx svého xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xx xxxx xxxx xxxxxxxxx xx xxxx 2.000,-Xx (xxxxx: xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx) xx xxxxx oznámení xxxxxxxxx xx xxxxxxxx přestupku, x xxxxx projednání xx byla xxxx Xxxxxxx Xxxx xxxxxxxxx xxx ust. §62 xxxxxx xx xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xx úseku xxxxxxxxx xxxx xxxxx pachatelem xxx xxx xxxxx xxxx Xxxxxxx Xxxx.
2. Xxxx Libkova Xxxx xx xxxxxxxx, xx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxx xx. XX xxxx. 1 xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxxxx převodem xx xxxx xxxxx xx dvou půlročních xxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx vyúčtování, x xx xx 15 xxx xx xxxxxxxx xxxxx xxxxx.
3. Xxxxxxx xxxxxx xx xxxx xxxxxxx, xx město xx oprávněno xxxxxxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xx. XX odst. 1 xxxx smlouvy. Xxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx provést xxxxx xxxxxx ročně a xx xxxx x 01.01. kalendářního xxxx.
Xx. X
Xxxx xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx
Xxxx smlouva xx xxxxxxx xx xxxx neurčitou. Tato xxxxxxx xx uzavřena xxxx, kdy rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxx Xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx moci. Tuto xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx vypovědět xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx lhůtou tří xxxxxx, počínající xxxxxxxxx xxxxxxxx druhé xxxxxxx xxxxxx. Xxxxxxx účinnosti xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxx, uzavřené xxxxxxxxx xxxxxxxx ke xxxxxxxx xxxxx.
Xx. XX
Xxxxxxxxx ustanovení
Smluvní xxxxxx zveřejní xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně xx xxxxx uzavření xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx nejméně xx xxxx 15 xxx x xxxxxx xx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxx Xxxxxxxx ke xxxxxxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx. Xx dobu xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx strany xx xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x jejím xxxxxxxx. Xxxx xxxxxxx xx vyhotovuje x xxxx stejnopisech, přičemž xxxxx xxxxxxxxx obdrží xxxx, xxx stejnopisy xxxxx a jeden xxxxxxxxx Xxxxxxx úřad Xxxxx Xxxxxxxx. Přílohu xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxxxxxxx x. 16/12/2019/X xx dne 18.06.2019 x usnesení z 3. xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx Xxxx xxxxxxxx dne 25.02.2019, xxxxx xxxx xxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxxx, x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxx Vysočina o xxxxxxx souhlasu s xxxxxxxxx xxxxxxx.
X Pelhřimově xxx 30.07.2019
Xxxxxxxx Med x. x.
Xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxxxx
X&xxxx;Xxxxxxx Xxxx dne 30.07.2019
Xx. Xxxxx Xxxxxxxxx
xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx Voda
Vypracoval x xxxxxxxxx. Xxx. Xxxxxx Xxxxx, xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx věcí
Kontroloval: Xxxxxxxx Xxxxxxx, vedoucí xxxxxxxxx starosty x xxxxxxxxx