44/XX/2020 - Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxxxx x xxxx Xxxxxxx
(x výkonu xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx)
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
x xxxxxxx xxxxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx
xxxxxxxx xxx §63 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx (obecní zřízení), xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx, a xxx §159 x xxxx. xxxxxx x. 500/2004 Xx., xxxxxxxxx řádu, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx
XX. I
Smluvní xxxxxx
1. Xxxx Hodonín
navenek xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx Xxx. Xxxxx Xxxxxxxx
xx sídlem: Xxxxxxx 25, 679 71 Lysice
IČ: 00637271
XXX: XX00637271
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx působností: Xxxxxxxxx
(xxxx xxx „Xxxx Hodonín“)
a
2. Xxxxx Boskovice
navenek zastoupené xxxxxxxxx obce Xxx. Xxxxxxxxxx Dohnálkem
se sídlem: Xxxxxxxxx, Masarykovo xxx. 4/2, 680 18 Xxxxxxxxx, Xxxxxxxxxxxx kraj
IČ: 00279978
(xxxx xxx „Město Xxxxxxxxx“)
xx xxxxxxx usnesení Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Hodonín xx xxx 18.11.2019 x Xxxx xxxxx Xxxxxxxxx ze dne 12.11.2019 se xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (xxxx xxx „xxxxxxx“).
XX.
Xxxxxxx xxxxxxx
1. Podle §63 xxxx. 1 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx (obecní zřízení), ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, budou xxxxxx Xxxxx Boskovice xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx Xxxx Xxxxxxx v xxxxx xxxxxxxx obvodu x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Sb., x odpovědnosti xx xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx, ve xxxxx pozdějších xxxxxxxx (xxxx jen „XXX“) xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx, a xx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx §60 odst. 2 XXX a xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
2. Na xxxxxxx xxxx smlouvy xxxxx xxxxxx Města Xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxx o přestupcích xxxxx odst. 1 xxxxxx xxxxxx xxx xxxxxxx obvod Xxxx Xxxxxxx.
3. Xxxxxxx poplatky, xxxxx pokut, xxxx. xxxx náklady xxxxxx xxxxxxxxx Městským úřadem Xxxxxxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx rozpočtu Xxxxx Xxxxxxxxx.
4. Xxxx Hodonín xxxxx xx 10 xxx ode xxx xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxxx podle xxxx smlouvy. Xxxxx Xxxxxxxxx vede xx xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx veškerou xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx. XX xxxx xxxxxxx.
5. Smluvní xxxxxx xx xxxxxxxx, xx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxx.
XXX.
Xxxxxx xxxxxxx
1. Xx xxxxx předmětu xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx Obec Hodonín xx svého xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxxxx na xxxx xxxx x. 9005-222 631/0100, vedený x XX Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx ve xxxx 4 500 Xx (slovy: xxxxx xxxxxx xxx xxx xxxxx českých) xx xxxxx xxxxxxxx přestupek. Xxxxxxxxx xx oznámený x momentě, xxx xxxxxxxx xxxxxx xx xxxxx Xxxxx Xxxxxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx se xxxxxx i takový xxxxxxxxx, který xxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x úřední činnosti.
2. X případě, xx xx xxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxx xxxxxx xx správního xxxxxx Xxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx, xxxxxxxx Xxxx Hodonín ze xxxxx rozpočtu Xxxxx Xxxxxxxxx na jeho xxxx x. 9005-222 631/0100, xxxxxx x XX Blansko, úhradu xxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx 1 000 Xx (slovy: xxxxx xxxxx xxxxxxx).
3. Xxxxxxxx xx xxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx dle xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx faktury se xxxxxxxxxx 15 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxxxx xxxxxxxx xx paušálního xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx k 30.6. a k 31.12. xxxxxxx xxxx. X xxxxxxx, xx Xxxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxx xx xxxx xxxxxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx 15 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx k 31.12. xxxxxxx roku.
IV.
Doba xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx neurčitou x xxxxxxxx xxxxxxx výpovědi xxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx ze smluvních xxxxx xx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxx 2 měsíce, xxxxx xxxxxx běžet xxxxxx xxxx měsíce xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxxx xxxxx. Xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxx xx xxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxx provozních xxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxx obce Xxxxxxx.
X.
Xxxxxxxxx ustanovení
1. Smlouva xx xxxxxxxx dnem, xxx xxxxxxxxxx příslušného xxxxxxxxx úřadu x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx této smlouvy xxxxxx xxxxxx xxxx.
2. Xxxx xxxxxxx je xxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxx dohodou xxxxxxxxx xxxxx se xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx krajského xxxxx.
3. Xxxxxxx strany xxxxxxxx xxxx xxxxxxx bezodkladně xx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.
4. Xxxxxxx xxxxxx vyvěsí xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx svých xxxxxxxx xxxxxxx sdělení x uzavření xxxx xxxxxxx a xxxxx xxxxxxxx.
5. Xxxxxxx k xxxx smlouvě tvoří xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx x usnesení Xxxx xxxxx Xxxxxxxxx x xxxxxxxx x xxxxxxxxx této smlouvy.
6. Xxxx smlouva xx xxxxxxxxxx ve třech xxxxxxxxx s platností xxxxxxxxx, xxxxxxx jeden výtisk xxxxxx Xxxx Xxxxxxx, xxxxx xxxxxx obdrží Xxxxx Xxxxxxxxx x xxxxx xxxxxx xxxxx x xxxxxxxx x xx žádostí x xxxxxxx s xxxxxxxxx xxxxxxx obdrží příslušný xxxxxxx xxxx.
X Xxxxxxxx xxx 18.11.2019
Mgr. Xxx Xxxxxxx
xxxxxxxx Xxxx Xxxxxxx
X Xxxxxxxxxxx dne 02.12.2019
Xxx. Xxxxxxxx Dohnálek
starosta Xxxxx Xxxxxxxxx
Xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxx xxxxxxxx xxxx 03.01.2020, kdy xxxxxx xxxxxx xxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx úřadu Jihomoravského xxxxx xx dne 16.12.2019, č. j. XXX 180293/2019 x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxx této veřejnoprávní xxxxxxx.