12/VPS/TP/2/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi městem Xxxxxxxxx x obcí Xxxx - zajišťování xxxxxx činnosti podle xxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxx smlouva x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx správních xxxxxx o xxxxxxx xxxxx x xxxxx xxxxxxxx xxxxxx
Xx xxxxxxx xxxxxxxxxx starosty xxxx Xxxx xx dne 3.6.2019 x. 13/2019 x xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxxxx ze xxx 29.5.2019 x. 79/19 xxxxxxxxx níže xxxxxxx smluvní xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
Xx. X.
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxx Xxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx Xxxxx Xxxxxxxxx
Xxxx 165, 514 01 Jilemnice, XXX: 00275859
xxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x rozšířenou působností Xxxxxxxxx
x
2. Xxxxx Xxxxxxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx Mgr. Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx xxxxxxx 82, 514 01 Xxxxxxxxx, IČO: 00275808
Čl. XX.
Xxxxxxx smlouvy
V xxxxxxx x §63 odst. 1 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx (obecní zřízení), xx xxxxx pozdějších předpisů, xxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx Kruh xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx svěřenou xxxxxxxxxx xxxxxx orgánům xxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Kruh x xxxxxxx vymezeném xxxxx xxxxxxxx. Xx xxxxxxx této xxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx místně xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx orgány v xxxxxx ve xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxx.
Xx. XXX.
Xxxxxxx rozsah xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
Xxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx vykonávat xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxx přenesenou xxxxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx údaje x xxxxx xxxxxxxx pobytu xxx §12 xxxxxx x. 133/2000 Xx., x xxxxxxxx obyvatel x xxxxxxx xxxxxxx x o xxxxx xxxxxxxxx zákonů, ve xxxxx pozdějších xxxxxxxx.
XX. XX.
Xxxxxx nákladu
Za xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx uhradí xxxx Kruh xxxxx Xxxxxxxxx náklady xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx řízení, x xx ve xxxx 1.500 Xx (xx xxxxxx xxxxxxxx xxx. 4 účastníky xxxxxx x prohlášením); 4.500 Xx (xx xxxxxx xxxxxxxx max. 4 účastníky řízení x xxxxxxxxxxx xx xxxx xxx 5 xxxxxxxxx řízení x xxxxxxxxxxx); 8.000 Xx (xx xxxxxx čítající xxxx xxx 4 xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxxxx). Xxxx náklady xxxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx (xxxxxxx) obci Kruh xx xxxxx uplynulé xxxxxxxx xx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx.
XX. X.
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx ode dne xxxxxx uzavření xx 30.6.2023. Tato xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxx xxxxxx moci.
2. Xxx smluvní xxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxx písemnou xxxxxxxx, xxxxx xxxx xxx xxxxxxxx druhé xxxxxxx straně. Výpovědní xxxxx xxxx 3 xxxxxx x xxxxxx xxxxx prvním xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxx následujícího xx xxxxxxxx výpovědi. Xxxxxxxxx výpovědní xxxxx xx tato xxxxxxx xxxxxxxx.
3. Xxxxxxx strany xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx jejím xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xx xxxx 15 dnů x xxxxxx xx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx kraje.
4. Po xxxx platnosti xxxx xxxxxxx xxxxxx smluvní xxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx informaci o xxxxxxxx této xxxxxxx x jejím xxxxxxxx.
5. Xxxx smlouva xx xxxxxxxxxx ve xxxxx xxxxxxxxxxxx, přičemž jeden xxxxxxxxx xxxxxx obec Xxxx, jeden xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Jilemnice x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx obdrží Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx kraje xxxxx x žádostí x souhlas s xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
6. Xxxxxxx xxxxxx si xxxxxxxxx vzájemnou pomoc xxx xxxxxx předmětu xxxx xxxxxxx.
7. Xxxxxxx x xxxx smlouvě xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxx a xxxxxxxx Xxxx města Xxxxxxxxx x pravomocné xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx smlouvy.
Jilemnice dne 4.6.2019
Xxx. Xxxxxxxx Xxxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxx
Xxxx Xxxxxxxx v. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx
Xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouva byla xxxxxxxx (resp. xxxxxx xxxxxxxxx) xxx 04.03.2021, xxx xxxxxx právní xxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx x.x.: KULK 11594/2021, XX/84/2021 XXX/XX/2 x xxxxxxx souhlasu s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.