Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

20/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxxxx a xxxx Xxxxxxxxx - xxxxx xxxxx xxxxx zákona x xxxxxx policii

Rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx sp. xx. XXXXX-15454/XX/2021 o xxxxxxx xxxxxxxx nabylo xxxxxx xxxx xxx 28.5 2021.

Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx Č. XXX/XXXX-Xx23/2021 x výkonu xxxxx městské xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxx Jaroměř x Xxxx Heřmanice

Smluvní xxxxxx

1. Xxxxx Xxxxxxx

xxxxxxxxxx: starostou xxxxx Josefem Xxxxxxxx

xxxxxx: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx

XX: 00272728

DIČ: XX00272728

x

2. Xxxx Xxxxxxxxx

xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx

xxxxxx: Xxxxxxxxx 13, 552 12 Xxxxxxxxx xxx Xxxxx

XX: 00272647

xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0253-06-2021 -XXX-XX ze dne 17.03.2021, na základě xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxxxxxxx č. 15/139/2021 xx dne 24.2.2021 x v xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu (xxxx xxx xxx „xxxxxxx“).

1. Xxxxxx xxxxxxxxxx

1. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx č. 553/1991 Sb., o xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx jen „zákon x obecní xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx Městskou xxxxxxx Xxxxxxx (dále xxx „xxxxxxx policie”).

2. Obec Xxxxxxxxx xxxxxxxxx obecní xxxxxxx.

2. Předmět xxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx základě xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 xxxxxx x obecní xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx zabezpečování xxxxxxxx xxxxxxxxxxx veřejného xxxxxxx x xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx zákona x obecní xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx zákona, x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx smlouvou, xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx x xxxx xxxxxxxxx xxxx Xxxx xxx Xxxxx, Xxxxx a Xxxxxx (dále xxx xxxx Heřmanice).

3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxx obce Xxxxxxxxx xxxxxxxxx všechny úkoly xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx závaznými xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Heřmanice, x xx formou xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx (xxxx), x xx x xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx 1 kontrola se xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx strážníka xx xxxxxxxxx psem x služebním xxxxxxxx.

2. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx území xxxx Xxxxxxxxx provádět xxxx xxxxxx xxxxxxxxx psů x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx zvířat, x xxxx xxxxxxxxxx jejich xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx městské policie xxxx xxxxxx, xx xxxxxx ustanovení §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., x veterinární xxxx x x xxxxx některých souvisejících xxxxxx (veterinární zákon), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxx potřeby.

3. Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xx starostou xxxx Xxxxxxxxx. Xxxx Heřmanice xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx právní xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx x činnosti xxxxxxx xxxxxxx a xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx provedených změnách x xxxxxx předpisy xxxxxxxxx xxxxxx závazné xxxxxx xxxxxxxx obce Xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx provedených xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.

4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, aby x xxxx, kdy xxxxxxx policie v xxxx Heřmanice úkoly xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx, x xx nutno xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx policie dle xxxxxxxx (xxxx-xx xxxxxxxxx xx službě nebo xxxxxx-xx xxxx xxxxxxxxxx xxxxx) xxxxx zákrok xxxxxxxx.

5. Obec Xxxxxxxxx xxxx xx xxx, xxx tato smlouva xxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, kterým xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxx. Xxxxx stejnopis xxxxxxx xxxxxxxx bude xxxxxxxxx pro potřeby xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx povinen xxx xxx výkonu pravomoci x xxxx. Obdobně xx xxxxxxxxx i x nových xxxxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx bez xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx obec Xxxxxxxxx x xxx, xx xxxxxxxx, kterému xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, již xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx. pozbyl xxxxxxxxx xxxxx zákona x xxxxxx xxxxxxx x xxxx pověření xxxxxx xxxxxxxxxx obce Xxxxxxxxx.

6. X případě xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (povodeň, živelná xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxx xxxx xx xxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxx obce, xx xxxxxx území xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx, xxxxxxxx stav xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx nebo xxxx xxxxxxxx státu, xx xxxxxxxx pověřený xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxx obecní xxxxxxx (xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx) xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx strážníků xxxxxxx policie, o xxxx xxxxxxx předem xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxx, xxxxx jsou xxxxxxxxx stranami xxxx xxxxxxx.

7. Městská xxxxxxx Xxxxxxx xx při xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (povodeň, xxxxxxx událost, xxxxxxx xxxx.), xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx i na xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x hlavních xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx záchranného xxxxxxx (XXX, XXX x XXX).

8. Xxxx Xxxxxxxxx xxxx na xxxxxx xxxxxxxxxx, xx x případě, xx xxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxxx vyžadovat xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx xx území xxxxxxx xxxx, xxxxx jsou xxxxxxxxx xxxxxxxx veřejnoprávních xxxxx, xxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx úkonu xx xxxxx této xxxx x neodbytné x xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx x Xxxxxxx XX.

9. X xxxxxxx odchytu xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxx x xxxxx x uhradit náklady x xxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xx veterinární xxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx může xx xxxxxxx příkazu xxxxxxxx obce Xxxxxxxxx xxxxxxx zvíře xx xxxxxx. Xx xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx do 7 dnů), xxxx xxx zvíře xxxxxxxx x xxxxxxxxx zařízení xxxxxxx xxxxxxx, xxxx-xx xxxxxxxx kapacita zařízení xxxx xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx xxx, xx xxxx xxxxx xxxxx xxxx xxxxx x xxxxxxxx městské xxxxxxx, xxxx zvíře xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx do xxxxxx.

10. Xxxxxxxx obce Xxxxxxxxx xx xxxxxxxx požadovat xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx městské policie.

4. Xxxxxx xxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxx ustanovení xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxx obec Xxxxxxxxx, xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xx xxxx xxxxxx xx xxxxxxx částek xxxx xxxxxxxxxx (ČI. 4, xxxxxxxx 3).

2. Xxxxxx xxxxxxx s plněním xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:

x) xxxxxx xxxxxxx, náklady na xxxxxxxxx x sociální xxxxxxxxx,

x) xxxxxxx na xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx,

x) xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx,

x) xxxxxx, xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.

x) xxxxxxx na xxxxxx a xxxx x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxx

3. Xxxxxxx spojené x výkonem úkolů xxxxxxx policie budou xx xxxxxxxx období xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, kterou xxxxxxx strany sjednávají xxxx úhradu xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie, xxxx 875,- Xx (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) měsíčně (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxxx služebního xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx).

4. Xxxxx Xxxxxxx bude xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx dle xxxx xxxxxxx xxxx Heřmanice xxxxxxxxxx vždy xx 20. xxx xxxxxxx xxxxxxxxx za xxxxxxxxx xxxxxxxxxx čtvrtletí. Xxxxxxx xxxx mít xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.

5. Xxxx Xxxxxxxxx se xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx k xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx uvedený x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x to xxxxxxxx x úhradě x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx ode dne xxxxxxxx xxxxxxx. X xxxxxxx prodlení s xxxxxxx nákladů xx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx městu Jaroměř xxxx x prodlení xx xxxx xxx xxxxxx závazných právních xxxxxxxx.

6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, které xxxxxxxx x příčinné xxxxxxxxxxx x plněním xxxxx xxxxxxx xxxxxxx (xxxx. xx xxxxxxxx zvířete xx útulku xxxx xxxxxxx na nezbytnou xxxxxxxxxxx xxxx apod.), xx xxxxxxxx hradit xxxx Xxxxxxxxx. X xxxxxxx umístění xxxxxxx xx útulku xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx útulkem xxx xxxxxxx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx. V xxxxxxx xxxxxxxx zvířete x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xx xxxx 150,- Kč/jedno xxxxx za xxxxx xxxxxxxx xxx.

7. V xxxxxxx xxxxxxxxxxx událostí xxxxxxxxx x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx plnění xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx 1 xxxxxx xxxxxx dvoučlenné xxxxxx, xx xxxx Xxxxxxxxx zavazuje xxxxxxx xxxxx Jaroměř náklady xxxxxxx x xxxxxx xxxxx, a xx xx výši 330,- Xx za xxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx strážníka x 7,- Kč/ xx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx Heřmanice xxxxxxx xxxxxxxx x úhradě xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (xxxxxxxxxx) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x to xxxxxxxx k úhradě x ve lhůtě xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx dne xxxxxxxx xxxx faktury.

8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx policii xx vždy xxxxxxx xxxxxxxx Města Jaroměř.

5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx x způsob jejího xxxxxxxx

1. Xxxx smlouva xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxx xxx jejího uzavření. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx následujícího xxxx, kdy xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx

2. Xxxxxxx může xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xx i bez xxxxx xxxxxx. Výpovědní xxxxx vždy xxxx 1 kalendářní měsíc x začne xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx doručení xxxxxxxx druhé xxxxxxx xxxxxx.

6. Xxxxxxxxx ustanovení

1. Xxxxxxx xxxxxx zveřejní xxxx smlouvu na xxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně xxxx, xx xxxx xxxxxxxx, x xx xxxxxxx po xxxx 15 xxx.

2. Po xxxx platnosti xxxx xxxxxxx xxxxxx smluvní xxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx (xxxxxxxx) úřadů xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx a xxxxx xxxxxxxx. Uzavřená xxxxxxx xxxx xxx každému xxxxxxxxx na xxxxxxx (Xxxxxxxx) úřadu obce, xxxxx xx její xxxxxxx xxxxxxx.

3. Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx a xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xx zmocňují k xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx x xxxx xxxxxxx.

4. Xx škodu xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx městské xxxxxxx xx území xxxx Xxxxxxxxx xxx xxxxxx úkolů xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx obec Xxxxxxxxx.

5. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx ve xxxxx xxxxxxxxxxxx, x nichž xxxxxxx strany obdrží xx xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje.

6. Tuto xxxxxxx lze měnit xxxx xxxxxxxxx xxx xx základě xxxxxxx xxxxxx smluvních xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.

7. Krajský xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx obdrží xxxxxxxxx této smlouvy xxxxx s xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx 6. odst. 8 x s xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx smlouvy.

8. Xxxxxxxx x nedílnou xxxxxxxx xxxx smlouvy xxxx:

x) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx č. 15/139/2021 ze dne 24.2.2021,

x) usnesení Rady xxxxx Xxxxxxx č. 0253-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021,

x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.

Xxxxxxx xxx 12.4.2021

Xxxxx Xxxxxxx x. x.

xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx

Xxxxxxxxx 12.4.2021

Xxxxx Xxxxxx x. x.

xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx