20/VS/2021 Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxxxx a xxxx Xxxxxxxxx - výkon xxxxx xxxxx xxxxxx x obecní xxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx xx. xx. XXXXX-15454/XX/2021 x xxxxxxx xxxxxxxx nabylo xxxxxx xxxx dne 28.5 2021.
Xxxxxxxxxxxxx smlouva X. XXX/XXXX-Xx23/2021 x xxxxxx xxxxx městské xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxx Xxxxxxx x Xxxx Xxxxxxxxx
Xxxxxxx strany
1. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: starostou xxxxx Xxxxxxx Horáčkem
adresa: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx armády 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
DIČ: XX00272728
x
2. Xxxx Xxxxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxxx: Xxxxxxxxx 13, 552 12 Xxxxxxxxx xxx Xxxxx
XX: 00272647
xx xxxxxxx xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxxxx x. 0253-06-2021 -XXX-XX xx xxx 17.03.2021, na xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx č. 15/139/2021 xx xxx 24.2.2021 x x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., o xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (xxxx xxx jen „xxxxxxx“).
1. Xxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx č. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxx xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx (xxxx xxx „xxxxxxx policie”).
2. Obec Xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Předmět xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx xxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 xxxxxx x obecní xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x obecní xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx zákona, x xxxxxxx vymezeném xxxxx xxxxxxxx, xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx x dále xxxxxxxxx xxxx Brod xxx Xxxxx, Běluň x Xxxxxx (dále xxx xxxx Xxxxxxxxx).
3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx úkolů
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx obce Heřmanice xxxxxxxxx všechny xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx obce Xxxxxxxxx, x xx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx (xxxx), x xx x xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx 1 xxxxxxxx se xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx psem x služebním xxxxxxxx.
2. Xxxxxxx policie xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx také xxxxxx xxxxxxxxx psů x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx zvířat, x xxxx zajišťovat xxxxxx xxxxxxxxx xx záchytného xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxx, ve xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx č. 166/1999 Xx., o xxxxxxxxxxx xxxx x x xxxxx xxxxxxxxx souvisejících xxxxxx (veterinární xxxxx), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, v xxxxxxx xxx potřeby.
3. Konkrétní xxxxxx směn xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx předchozí xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx. Xxxx Heřmanice xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx policii veškeré xxxxxx xxxxxxx právní xxxxxxxx xxxx Heřmanice xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx xx o xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx změnách x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx závazné xxxxxx předpisy xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx ji x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx s xxxxxx xxxxxxxx spojených.
4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xx xxxxxxxx požadovat, aby x xxxx, xxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxx Heřmanice xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx, x xx xxxxx xxxxxxx požadovaný zákrok, xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxx (xxxx-xx xxxxxxxxx xx službě nebo xxxxxx-xx xxxx xxxxxxxxxx xxxxx) tento xxxxxx xxxxxxxx.
5. Obec Xxxxxxxxx xxxx xx dni, xxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx, každému xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx pověření, kterým xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx na jejím xxxxx. Jeden xxxxxxxxx xxxxxxx pověření xxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx pověření je xxxxxxxx xxxxxxx mít xxx xxxxxx pravomoci x xxxx. Obdobně xx xxxxxxxxx x x xxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxx Jaroměř xx xxxxxxxx bez xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx o tom, xx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxx vydáno písemné xxxxxxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx. pozbyl osvědčení xxxxx xxxxxx o xxxxxx xxxxxxx x xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx.
6. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, havárie xxxx.), xxx xxxx xx xxxxx xxxxx Jaroměř xxxx jiné xxxx, xx jejímž území xxxxxxx policie xxxxxxxx xxxxx podle xxxxxx, xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxx xxxx ohrožení xxxxx, xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx některých xxxxx xxx xxxxxx obecní xxxxxxx (velitel městské xxxxxxx) xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx obou xxxx, xxxxx jsou xxxxxxxxx stranami xxxx xxxxxxx.
7. Městská xxxxxxx Xxxxxxx xx při xxxxxxxxxxx událostech (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, havárie xxxx.), xxxxxxxxx x xxxxxx všech xxxxxxxxx xxxxxxxxx x plnění xxxxx x na xxxxxxx žádosti xx xxxxx operačního xxxxxxxxx xxxxxxx x hlavních xxxxxx Integrovaného xxxxxxxxxxx xxxxxxx (HZS, XXX x XXX).
8. Xxxx Xxxxxxxxx bere na xxxxxx xxxxxxxxxx, že x xxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxxx vyžadovat xxxxxxxxxx hlídek městské xxxxxxx v katastru xxxxx Xxxxxxx, případně xx xxxxx xxxxxxx xxxx, xxxxx jsou xxxxxxxxx stranami veřejnoprávních xxxxx, xxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx xx xxxxx xxxx xxxx x xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxx řešit x Policií ČR.
9. X případě xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxx o xxxxx x uhradit xxxxxxx x xxxxx spojené (xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx policie xxxx xx xxxxxxx příkazu xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxx. Po xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx do 7 dnů), může xxx xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx zařízení xxxxxxx xxxxxxx, xxxx-xx xxxxxxxx kapacita zařízení xxxx nevylučují-li xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Změní-li xx xxxxxxxx xxx, xx xxxx xxxxx xxxxx xxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx xxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxx.
10. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx podkladů xxxxxxxxxxxxx xxxxxx městské xxxxxxx.
4. Xxxxxx xxxxxxx
1. Náklady xxxxxxx s výkonem xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxx obec Xxxxxxxxx, xxxxx se xxxxxxxx xxxxxx ve xxxx určené xx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx (XX. 4, xxxxxxxx 3).
2. Xxxxxx xxxxxxx x plněním xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:
x) mzdové xxxxxxx, náklady xx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx,
x) xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx a xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxxx a výzbroj xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxx, xxxxxxx a xxxxxxx odborné xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
x) náklady xx xxxxxx x xxxx x xxxxxxxxx zvíře xxxxxxxx xx záchytného xxxxx
3. Náklady xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xx základě xxxxxxxx xxxxx, která xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx xx Městskou xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, kterou xxxxxxx strany xxxxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx 875,- Kč (xxxxx: Osmsetsedmdesátpětkorunčeských) xxxxxxx (1 hodina výkonu xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx služebního xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx služebním psem x xxxxxxxxx xxxxxxxx).
4. Xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx xxx této xxxxxxx obci Heřmanice xxxxxxxxxx vždy xx 20. xxx každého xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx mít xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxxxx se xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx příkazem x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx uvedený x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx k xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx ode xxx xxxxxxxx xxxxxxx. V xxxxxxx prodlení x xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx x prodlení xx xxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx právních xxxxxxxx.
6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx vzniknou x příčinné xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx (např. xx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx apod.), xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx. V xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx fakturovány útulkem xxx xxxxxxx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx. X xxxxxxx umístění xxxxxxx x zařízení městské xxxxxxx Xxxxxxx se xxxxxxxx obec Xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xx xxxx 150,- Xx/xxxxx xxxxx xx každý xxxxxxxx xxx.
7. V xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx x článku 3. xxxx xxxxxxx, xxx jejichž xxxxxx xxxxxxxx počet hodin xxxxxxx xxxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xx obec Xxxxxxxxx zavazuje xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x těmito xxxxx, x xx xx xxxx 330,- Xx xx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx a 7,- Xx/ xx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx Heřmanice xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (xxxxxxxxxx) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x to xxxxxxxx k úhradě x ve xxxxx xxxxxxxxxx do 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx této faktury.
8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx policii xx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxx Jaroměř.
5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx jejího xxxxxxxx
1. Xxxx smlouva xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx ode xxx jejího xxxxxxxx. Xxxxxxx bude xxxxxxxx xxxx, xxx nabude xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Královéhradeckého xxxxx x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxx xxx xxxx smlouvy xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx následujícího xxxx, xxx bude xxxxxxxxxxxxx smlouva uzavřena
2. Xxxxxxx může být xxxxxxx vypovězena xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xx i xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx vždy xxxx 1 xxxxxxxxxx měsíc x xxxxx běžet xxxxxxx dne xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx druhé smluvní xxxxxx.
6. Závěrečná xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx strany xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx xxxx xxxxxxxx, x xx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.
2. Xx xxxx platnosti xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx svých xxxxxxxxx (xxxxxxxx) úřadů xxxxxxxxx x uzavření této xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxx každému xxxxxxxxx xx xxxxxxx (Xxxxxxxx) xxxxx xxxx, xxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx a xxxxxxxx xxxx Heřmanice xx zmocňují x xxxxxx praktických xxxxxx xxxxxxxxxxxxx z této xxxxxxx.
4. Xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx území xxxx Xxxxxxxxx při xxxxxx úkolů na xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx ve xxxxx xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx x jeden xxxxxxxxx xxxxxx Krajský úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
6. Tuto xxxxxxx lze xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
7. Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx této smlouvy xxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx 6. xxxx. 8 x x xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx:
x) usnesení Zastupitelstva xxxx Xxxxxxxxx č. 15/139/2021 ze dne 24.2.2021,
x) xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0253-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021,
x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx 12.4.2021
Josef Xxxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxx 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxx x. r.
starosta xxxx Xxxxxxxxx