26/VS/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx a obcí Xxxxxxx - xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx sp. xx. XXXXX-15467/XX/2021 o xxxxxxx xxxxxxxx nabylo právní xxxx xxx 27.5.2021.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx X. XXX/XXX-0128/2021 x xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř xxxxxxxx mezi Městem Xxxxxxx a Xxxx Xxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxxx: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx armády 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
XXX: XX00272728
x
2. Obec Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxx
xxxxxx: Zaloňov 46, 551 01
IČ: 00273252
xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0258-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021, na xxxxxxx usnesení Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Zaloňov č. 5 ze xxx 24.2.2021 x x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx (xxxx xxx xxx „xxxxxxx“).
1. Xxxxxx xxxxxxxxxx
1. Město Xxxxxxx xx xxxxxxx zákona x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx znění pozdějších xxxxxxxx (dále xxx „xxxxx o xxxxxx xxxxxxx“) zřídilo xxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxx Jaroměř (dále xxx „městská xxxxxxx“).
2. Xxxx Xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxxxx policie xxxx na xxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx x souladu x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxx xxxxx podle xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx smlouvou, xx území obce Xxxxxxx x xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxxx, Xxxxx, Xxxxx Dolce (xxxx xxx xxxx Xxxxxxx).
3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxx vykonávat xxxxxxx úkoly xxxxxxxxx xxxxxxx x obecní xxxxxxx nebo xxxxxxxxxx xxxxxx x obecně xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx, x xx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x nočních xxxxxxx (směn), a xx x xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx 1 xxxxxxxx xx xxxxx 1 hodině výkonu xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx výkonu xxxxxxxxxxx xxxxxx strážníka se xxxxxxxxx psem x xxxxxxxxx vozidlem.
2. Městská xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Zaloňov xxxxxxxx xxxx odchyt xxxxxxxxx psů a xxxxx, xxxxxxxxx jiných xxxxxx, a xxxx xxxxxxxxxx jejich xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxx, xx xxxxxx xxxxxxxxxx §42 zákona x. 166/1999 Xx., x veterinární xxxx x x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx zákonů (xxxxxxxxxxx xxxxx), ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxxxx rozpis xxxx určí xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx po xxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx. Xxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx poskytnout xxxxxxx xxxxxxx veškeré obecně xxxxxxx xxxxxx předpisy xxxx Zaloňov xxxxxxx x činností xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx xx x veškerých xxxxxxxxxxx změnách x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.
4. Xxxxxxxx xxxx Zaloňov xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxx v xxxx, xxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxx Xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx, a xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxx (xxxx-xx xxxxxxxxx ve službě xxxx xxxxxx-xx jiné xxxxxxxxxx xxxxx) tento xxxxxx provedla.
5. Obec Xxxxxxx xxxx ke xxx, xxx xxxx xxxxxxx bude xxxxxxxx, xxxxxxx strážníkovi xxxxxxx xxxxxxx písemné xxxxxxxx, xxxxxx prokazuje oprávněnost xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxx. Jeden xxxxxxxxx každého xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx pro xxxxxxx městské xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx xx strážník xxxxxxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx x sebe. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx x u nových xxxxxxxxx. Xxxxx Jaroměř xx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx o xxx, že xxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, již xxxx strážníkem xxxxxxx xxxxxxx, resp. pozbyl xxxxxxxxx xxxxx zákona x xxxxxx policii x toto xxxxxxxx xxxxxx starostovi obce Xxxxxxx.
6. V případě xxxxxxxxxxx událostí (povodeň, xxxxxxx xxxxxxx, havárie xxxx.), kdy xxxx xx území xxxxx Xxxxxxx xxxx jiné xxxx, na xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx podle xxxxxx, vyhlášen xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxx stav xxxxxxxx xxxxx, je xxxxxxxx xxxxxxxx plněním xxxxxxxxx xxxxx při xxxxxx xxxxxx policie (xxxxxxx xxxxxxx policie) xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx směn xxxxxxxxx městské xxxxxxx, x této xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx starosty xxxx obcí, xxxxx xxxx smluvními xxxxxxxx xxxx smlouvy.
7. Xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř je xxx xxxxxxxxxxx událostech (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx apod.), oprávněna x xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx strážníka x xxxxxx xxxxx x xx základě xxxxxxx xx výzvy xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx z xxxxxxxx xxxxxx Integrovaného xxxxxxxxxxx xxxxxxx (HZS, XXX x XXX).
8. Xxxx Zaloňov xxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx, xx v xxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxxx města Xxxxxxx, xxxxxxxx na xxxxx xxxxxxx xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx smluv, xxxx xxxx Xxxxxxx právní xxxxx xx vymáhání xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx xx území xxxx obce x xxxxxxxxx x naléhavé xxxxxxx musí obec xxxxx x Policií XX.
9. V xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Zaloňov xxxxxxx xxxxxxxx následné umístěni x péči x xxxxx a xxxxxxx xxxxxxx x tímto xxxxxxx (xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxx.). Městská xxxxxxx xxxx xx základě xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxx. Xx xxxxxxxxxx dobu (zpravidla xx 7 xxx), xxxx xxx zvíře xxxxxxxx x záchytném xxxxxxxx xxxxxxx policie, xxxx-xx xxxxxxxx kapacita xxxxxxxx xxxx nevylučují-li xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx xxx, xx není xxxxx xxxxx dále xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, bude xxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx umístěno xx xxxxxx.
10. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx předložení xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx městské xxxxxxx.
4. Úhrada nákladů
1. Xxxxxxx spojené s xxxxxxx úkolů městské xxxxxxx dle xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxx xxxx xxxx Zaloňov, která xx xx xxxxxxxx xxxxxx ve výši xxxxxx na xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx (XX. 4, xxxxxxxx 3).
2. Xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:
x) mzdové xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxx x sociální pojištění,
b) xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx,
x) výstroj x xxxxxxx strážníků xxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxx, xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx způsobilosti strážníků.
e) xxxxxxx xx xxxxxx x péči x xxxxxxxxx zvíře xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxx
3. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx období vypočítány xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx výdajů xx Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Jaroměř. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx smluvní xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x výkonem úkolů xxxxxxx xxxxxxx, xxxx 875,- Xx (slovy: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxx (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx a provozu xxxxxxxxxx vozidla nebo xxxxxxxxxxx hlídky xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx).
4. Xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxx úkolů xxx xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxx fakturovat xxxx xx 20. xxx xxxxxxx čtvrtletí xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxx náležitosti účetního xxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx náklady xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx města Xxxxxxx uvedený x xxxxxxx vystavené xxxxxxx, x xx příkazem x xxxxxx x xx xxxxx splatnosti xx 14 xxx xxx dne doručení xxxxxxx. X případě xxxxxxxx x úhradou xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxx xxxxxxx zaplatit xxxxx Jaroměř xxxx x xxxxxxxx ve xxxx xxx obecně xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
6. Xxxxx xxxxxxxxxxx vícenáklady, xxxxx xxxxxxxx v xxxxxxxx souvislosti x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx (xxxx. za xxxxxxxx xxxxxxx do xxxxxx nebo xxxxxxx xx xxxxxxxxx veterinární xxxx xxxx.), se xxxxxxxx hradit xxxx Xxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx zvířete do xxxxxx budou xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx pro xxxxxxx xxxxx xxxx Xxxxxxx.
X případě xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř xx zavazuje obec Xxxxxxx xxxxxx náklady xx výši 150,- Xx/xxxxx xxxxx xx xxxxx xxxxxxxx den.
7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx popsaných x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx počet xxxxx měsíční paušál 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky, xx xxxx Zaloňov xxxxxxxx xxxxxxx městu Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx úkony, x xx xx xxxx 330,- Xx xx xxxxxx xxxxxx za xxxxxxx xxxxxxxxxxxx strážníka x 7,- Kč/ xx xxxxxxx služebního xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx k xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx uvedený x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (xxxxxxxxxx) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx příkazem x xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx této xxxxxxx.
8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx je xxxx xxxxxxx rozpočtu Xxxxx Xxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx a xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx
1. Tato xxxxxxx se xxxxxxx xx xxxx neurčitou xxx xxx xxxxxx xxxxxxxx. Smlouva xxxx xxxxxxxx xxxx, kdy xxxxxx xxxxxx moci xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje o xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxx dle xxxx xxxxxxx bude městská xxxxxxx vykonávat xxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx
2. Xxxxxxx xxxx xxx písemně xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xx x xxx udání xxxxxx. Xxxxxxxxx lhůta xxxx xxxx 1 kalendářní xxxxx x xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx po xxxxxxxx výpovědi druhé xxxxxxx straně.
6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Smluvní strany xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx xxxx uzavřena, a xx nejméně xx xxxx 15 dnů.
2. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx deskách svých xxxxxxxxx (obecních) úřadů xxxxxxxxx x uzavření xxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxxx xxxx být xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx (Městském) xxxxx xxxx, xxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxxx města Xxxxxxx x xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx xx zmocňují x xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx x xxxx smlouvy.
4. Za xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx na xxxxx xxxx Zaloňov xxx xxxxxx xxxxx xx základě této xxxxxxx odpovídá xxxx Xxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxxx xx vyhotovuje xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, x xxxxx smluvní strany xxxxxx po jednom xxxxxxxxxx a jeden xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxx Královéhradeckého xxxxx.
6. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx na xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
7. Xxxxxxx xxxx Královéhradeckého xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxx v xxxxxx 6. xxxx. 8 a x xxxxxxx o xxxxxxx x uzavřením této xxxxxxx.
8. Xxxxxxxx a xxxxxxxx součástí xxxx xxxxxxx xxxx:
x) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx x.5 xx xxx 24.2.2021,
x) xxxxxxxx Rady xxxxx Jaroměř x. 0258-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021,
x) xxxxxxxxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx 12.4.2021
Xxxxx Horáček x. r.
starosta xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxx 12.4.2021
Jaroslava Xxxxxxxxx x. x.
xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx