6/VS/2021 Xxxxxxx x. 13 x xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Šumperk x xxxxxx Xxxxxx
(xxxxxxxxxx x xxxxxx 1/2008 Věstníku xxxxxxxx xxxxxxxx Olomouckého xxxxx pod x. 36/XX/2008)
XXXXXXX x. 13 X XXXXXXXXXXXXX SMLOUVĚ xxxxxxxx xxxx xxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxx 1.11.2007
Xxxxxx X
Xxxxxxx xxxxxx:
XXXXX XXXXXXX
Xxxxxxxxxx: Xxx. Xxxxxxx Xxxxxxx, starostou xxxxx
Xx sídlem: 787 01 Xxxxxxx, nám. Xxxx 1
XXX: 003 03 461
a
MĚSTO ZÁBŘEH
Zastoupené: Xxx., XXXx. Xxxxxxxxxx Xxxxxx, Ph.D., xxxxxxxxx xxxxx
Xx sídlem: 789 01 Xxxxxx, Xxxxxxxxxx xxxxxxx 6
XXX: 003 03 640
se x xxxxxxx x článkem XX. xxxxx 4 xxxxxxx na změně xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxx 1.11.2007, xx xxxxx dodatku x.1xx xxx 24.11.2008, xxxxxxx x.2 xx xxx 3.12.2009, dodatku č.3 xx xxx 12.11.2010, xxxxxxx č.4 ze xxx 1.12.2011, xxxxxxx x.5 ze xxx 13.12.2012, xxxxxxx x.6 xx dne 25.11.2013, xxxxxxx x.7 ze xxx 4.12.2014, dodatku x.8 xx xxx 3.12.2015, dodatku x. 9 xx xxx 14.10.2016, xxxxxxx x. 10 ze xxx 13.11.2017, dodatku x. 11 ze xxx 15.10.2018 x xxxxxxx x. 12 xx xxx 12.12.2019 na xxxxxxx xxxxx xx Xxxxxxx úřad Šumperk xxxxxx xxxxxxxxxx správním xxxxxxx x xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Zábřeh, x xx v xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx č. 20/1987Xx., o xxxxxxxxx xxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx:
Xxxxxx XX.
Xxxxxx IV. „Úhrada xxxxxxx“ xx mění x xxxxxxxx následovně:
1. Xxxxx Xxxxxxx zajistí xxx Město Xxxxxx xxxxx předmětu xxxxxxx xx stanoveném xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxxxxxx.
2. Xxx xxxxxxxxx xxxx xxxxx nákladů xx výkon předmětu xxxxxxx ve xxxxxxxxxx xxxxxxx za období xx 1.1.2021 xx 31.12.2021 xx xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx, že xxxxxx xxxxxx předmětu xxxxxxx xx stanoveném xxxxxxx xxxxxxxxxxx 25% xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx zaměstnanců.
3. Xxxxx Xxxxxx je xxx povinno ze xxxxx xxxxxxxx poskytnout Xxxxx Šumperk na xxxx xxxx x. 19-1905609309/0800 xxxx úhradu xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xx 1.1.2021 xx 31.12.2021 částku xxxxxxxxxxxxx 25% z xxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxx pojistného xx sociální zabezpečení x xxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxx zdravotní xxxxxxxxx. Xxxx xxxxxx xxxx xxxxx u xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxx 2020. Xxxxxx xx město Xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx výše xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxxxx do 31.3.2021, s 14-xx xxxxx xxxxxxxxxx.
4. Xxxxxxx xxxxxx xx zavazují xxxxxxx úhradu xxxxxxx xx xxxxx předmětu xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx od 1.1.2022 xx 31.12.2022 xxxxx xxxxxxxx k veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxxxx xx 30.11.2021.
Xxxxxx XXX.
1. Xxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx stejnopisech x xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx jeden xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx obdrží Xxxxxxxxxxxx xxxxxx XX xxxxx xx xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx dodatku.
2. Xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx Města Šumperka, xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx Města Xxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Ministerstva vnitra XX o udělení xxxxxxxx x xxxxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxx strany xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx po xxxx xxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx dobu 15-xx xxx a xxxxxx xxx ke xxxxxxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx.
4. Xxxxx dodatek xx xxxxxxx dnem, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxxx XX x udělení xxxxxxxx x xxxx xxxxxxxxx xxxxxx právní xxxx.
Xxxxxx XX.
Xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy xxxx xxxxxx x rozšířenou xxxxxxxxxx xx xxx 1.11.2007, ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx, xxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx, se nemění.
V Xxxxxxxx xxx 11.11.2020
Mgr. Xxxxx Xxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
X Xxxxxxx xxx 11.11.2020
Xxx., XXXx. Xxxxxxxxx Xxxx, Xx X. x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxxx x. x. XX-180405-4/XXX-2020 o xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx písemného xxxxxxx x veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxx právní xxxx xxx 11.12.2020.