7/VS/2019 Xxxxxxx x. 3 x xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx uzavřené xxxx xxxxxx Xxxxx Touškov x xxxx Xxxxxxxxx
(xxxxxxxxxx x částce 7/2007 Xxxxxxxx Xxxxxxxxxx xxxxx xxx č. 200/VS/2007)
Dodatek x. 3 x xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxx řešení xxxxxxxxx
Xx xxxxxxx usnesení Xxxx města Město Xxxxxxx x. 699/18 xx dne 19.6.2018 x usnesení Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx x. 11/2018 xx xxx 19.9.2018 xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx smluvní strany xxxxxxx x. 3 x xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx dne 29.10.2007 xx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxx xxxxx x částce 7/2007 xxx č. 200/XX/2007, xxxxxxx dodatkem č. 1 xxxxxxxxxxx xxx 11.2.2011 xx Věstníku xxxxxxxx předpisů Xxxxxxxxxx xxxxx x částce 1/2011 xxx x. 27/XX/2011 x xxxxxxx xxxxxxxx č. 2 xxxxxxxxxxx dne 22.10.2014 xx Xxxxxxxx právních xxxxxxxx Plzeňského kraje x částce 4/2014 xxx x. 55/XX/2014.
Xxxxxxx xxxxxx
1. Město Xxxxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx města Xx. Xxxxxx Xxxxxxxxxx
xx xxxxxx Xxxxx xxxxxxx 1, 330 33 Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx působností Xxxxxx
Xxxxxxxx xxxx
XX: 258105
(dále xxx „xxxxx Město Xxxxxxx")
x
2. Xxxx Xxxxxxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx Xxxxxxx
xx xxxxxx Xxxxxxxxx 72, 330 38 Xxxxxx
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxx
Xxxxxxxx kraj
IČ: 47733365
(xxxx jen „xxxx Xxxxxxxxx “)
Dodatkem x. 3 xx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy, x to xxxxx:
XX. XX
Xxxxxx xxxxxxx
Xx xxxxx xxxxxxxx smlouvy x xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xx xxxxx rozpočtu xxxxx Xxxxx Xxxxxxx xx xxxx účet č. 3046696/0300 xxxxxxxxx xx xxxx 1.500,- Xx (xxxxx: jeden xxxxxxxxxxx xxxxx českých) xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxxxx xx uhradí xx xxxxx xxxxxxxx xx základě faktury xx xxxxxxxxxx 10 xxx ode xxx xxxxxxxx.
X Xxxxxx X xx odstavec 1. xxxx takto:
1. Xxxx xxxxxxx xx uzavírá xx xxxx neurčitou xxx xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxx.
X ostatních bodech xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx změn.
Společná xxxxxxxxxx
1) Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x. 3 x xxxxxxxxxxxxx smlouvě xxxxxxxxxxx xx jejím xxxxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx svých xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xx xxxx 15 dní.
2) Xx dobu xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxx xxxxx informaci x xxxxxxxx xxxxxxx x xxxx předmětu.
3) Xxxxx xxxxxxx se xxxxxxxxxx ve 3 xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx jeden xxxxxxxxx xxxxxx město Xxxxx Touškov, xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx obec Xxxxxxxxx x jeden xxxxxxxxx x s xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxx Plzeňského kraje xxxxx xx žádostí x xxxxxxx s xxxxxxxxx xxxxxxx.
4) Xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxx příslušné xxxxxxxx Xxxx xxxxx Město Xxxxxxx, xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxxxxxxx a xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Plzeňského kraje x xxxxxxx souhlasu x jeho xxxxxxxxx.
5) Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx, xx xxxxxx xxxxxx moci rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxx xxxxx o udělení xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxxxxx.
X Xxxxx Xxxxxxxx xxx 28.11.2018
Xx. Xxxxx Xxxxxxxxx v. x.
xxxxxxxxx xxxxx Xxxxx Xxxxxxx
X Xxxxxxxxxxx xxx 20.9.2018
Xxxxxxx Xxxxx x. r.
starosta xxxx Xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxx kraje xx xxx 4.12.2018, x. x. XX-XXXX/199/18, xx. xx. ZN/52/PRÁV/18, x udělení xxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxxx xxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx, nabylo právní xxxx dne 21.12.2018.