25/XX/2019 Veřejnoprávní smlouva xxxxxxxx mezi xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxx x xxxx Hostišová
Rozhodnutí č.j. XXXX/86025/2018, xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx kraje xxxxxx xxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx smlouvy, xxxxxx xxxxxx moci xxx 20.12.2018.
Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx obcemi
Na základě xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxx, xx xxx 08.10.2018, č.usn. 39/19R/2018 x xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Hostišová, xx xxx 27.02.2018, x.xxx. XX/1X/2018, uzavírají xxxx xxxxxxx xxxxxxx strany xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
X.
Xxxxxxx xxxxxx
1. statutární město Xxxx
Xxxxx: xxx. Míru 12, 761 40 Xxxx
Xxxx: Zlínský
IČ: 00283924
DIČ: XX - 00283924, xxxx plátcem XXX
Xxxxxxxxxx: XXXx. Xxxxxxxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxx: Xxxxx xxxxxx MMZ
Bankovní xxxxxxx: x.x.: Česká spořitelna, 1280972/0800
xxxx také jen „xxxxxxxxxx xxxxx Zlín“
2. xxxx Hostišová
Sídlo: Xxxxxxxxx - Horňák x. 100
Xxxx: Zlínský
IČO: 00568562
Xxxxxxxxxx: Xxxxxx Xxxxxxxxx, xxxxxxxxxx xxxx
xxxxxxxxx do xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - xxxxxxxxxxxx města Xxxxx
xxxx xxxx jen „obec“
II.
Předmět xxxxxxx
1) Orgány xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx xxxxxxx orgánů obce Xxxxxxxxx x souladu x ustanovením §105 xxxxxx č. 250/2016 Xx., o xxxxxxxxxxxx xx přestupky x xxxxxx x xxxx, xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Hostišová xxxxxxxx přenesenou xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx orgánům xxxx Xxxxxxxxx účinnými xxxxxxxx xxxxxxxx.
2) Na základě xxxx smlouvy xxxx Xxxxxxxxx města Xxxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx orgánem x řízeních x xxxxxxxxxxx, k xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx xxxxx x místně xxxxxxxxx xxxxxx této xxxx.
3) Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx města Xxxxx při xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx, x xxxxxxx s xxx. §7 xxxx. 1 xxxx. d) xxx.x. 250/2000 Xx., x xxxxxxxxxxxx pravidlech xxxxxxxx xxxxxxxx, v xxxxxxx xxxxx, příjmem xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
4) Výnos pokut xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx města Xxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx, x souladu x xxx. §7 odst. 1 písm. d) xxx.x. 250/2000 Xx., x rozpočtových xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, v xxxxxxx xxxxx, příjmem xxxxxxxx statutárního města Xxxxx.
XXX.
Xxxxxx nákladů
1) Xx xxxxx xxxxxxxxx působnosti x xxxxxxx xxx xxxx xxxxxxx poskytne xxxx ze svého xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xx xxxx xxxx uvedený x xxxxxx I. xxxx xxxxxxx xxxxxxxx částku xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx, x xx xx xxxx 1200,- Kč (xxxxx: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx) xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx „xxxxxxxxx“ xx rozumí xxxxxxxxxx, xxxxxxxx xx xxxxxxx xxxx
2) Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx uhradí na xxxxxxx faktury xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx xx 14 xxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx. Tato xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xx xxxxx každého xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxx. Xxxxxxx xxxx obsahovat xxxxx xxxxxxxxxx věcí xx xxxxxxx této xxxxxxx.
XX. XX
Xxxx xxxxxx xxxxxxx
1) Xxxx xxxxxxx xx uzavírá na xxxx neurčitou, x xxxxxxxxx xx 1.1.2019.
2) Xxxxxxx xxxxxx se xxxxxxx, xx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu xx xxxxx xxxxxx x xxxxxxx x ust. §167 xxx. x. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx předpisů.
3) Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx, xx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxx xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx, x xx písemnou xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx x výpovědní xxxxxx 3 měsíců. Xxxxxxxxx xxxxx začíná xxxxx prvního xxx xxxxxx následujícího po xxxxxx, xx xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx.
4) Xxxx smlouva plně xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxxxxxxxx dne 23.10.2006 xxxx xxxx Xxxxxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx.
X.
Xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1) Xxxx Xxxxxxxxx xxxxx xx 7 xxx xxx xxx xxxxxxxxx smlouvy statutárnímu xxxxx Xxxx veškerou xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x výkonem xxxxxxxx xxxxx čl. XX xxxx xxxxxxx, x xx včetně xxxxxxxxxx x dosud xxxxxxxxxxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx xxxx po xxxx platnosti této xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx související s xxxxxxx činností podle xx. II xxxx xxxxxxx.
2) Xxxxxx o xxxxxxxxxxx obcí Xxxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxxx, xxxxx dokončena Xxxxxxxxxxx xxxxx Zlína.
3) Xxxxxx x xxxxxxxxxxx, x xxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx, xxxx Xxxxxxxxx xx xxx xxxxxxxxx smlouvy xxxxxxxxxx, budou xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
4) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx, kdy xxxxxx právní moci xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx (xxxx xxx „krajského úřadu“) x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxxx této xxxxxxx. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxxxxxxxxxx xx jejím xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx svých obecních xxxxx xxxxxxx xx xxxx 15 dnů.
5) Xxxx smlouva může xxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx dodatky xxxxxxxxxxx oběma xxxxxxxxx xxxxxxxx, jejichž uzavření xxxxxxx souhlasu xxxxxxxxx xxxxx.
5) Po dobu xxxxxxxxx této smlouvy xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx deskách xxxxx obecních úřadů xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx smlouvy a xxxxx xxxxxxxx.
6) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx 4 xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx město Xxxx, 1 xxxxxxxxx xxxxxx xxxx a xxxxx stejnopis xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx xx žádostí x xxxxxxx x uzavřením xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx §41 xxxxxx č. 128/2000 Xx., x xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx: Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx
Xxxxx x xxxxx xxxxxxx: 27.2.2018, XL/1Z/2018
Doložka xxx §41 zákona x. 128/2000 Xx., x xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx obce: Xxxx xxxxx Xxxxx
Xxxxx x číslo jednací: 8.10.2018, 39/19R/2018
Ve Xxxxx xxx 31.10.2018
XXXx. Miroslav Xxxxxx x. r.
primátor xxxxxxxxxxxx xxxxx Zlín
Marta Xxxxxxxx x. r.
starostka xxxx Hostišová