25/XX/2019 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxx x xxxx Xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx č.j. XXXX/86025/2018, xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx smlouvy, xxxxxx právní moci xxx 20.12.2018.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx obcemi
Na xxxxxxx xxxxxxxx Rady města Xxxxx, xx xxx 08.10.2018, x.xxx. 39/19X/2018 x xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Hostišová, xx xxx 27.02.2018, x.xxx. XX/1X/2018, xxxxxxxxx níže xxxxxxx smluvní xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu:
I.
Smluvní xxxxxx
1. statutární město Xxxx
Xxxxx: xxx. Xxxx 12, 761 40 Xxxx
Xxxx: Xxxxxxx
XX: 00283924
XXX: XX - 00283924, xxxx xxxxxxx XXX
Xxxxxxxxxx: XXXx. Xxxxxxxxxx Adámkem, xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxx: Xxxxx xxxxxx XXX
Xxxxxxxx xxxxxxx: x.x.: Česká xxxxxxxxxx, 1280972/0800
xxxx xxxx xxx „xxxxxxxxxx xxxxx Zlín“
2. xxxx Xxxxxxxxx
Xxxxx: Xxxxxxxxx - Xxxxxx x. 100
Xxxx: Zlínský
IČO: 00568562
Xxxxxxxxxx: Xxxxxx Šmolkovou, xxxxxxxxxx xxxx
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - xxxxxxxxxxxx xxxxx Zlína
dále xxxx xxx „xxxx“
XX.
Xxxxxxx xxxxxxx
1) Xxxxxx statutárního xxxxx Xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx xx přestupky a xxxxxx o xxxx, xxxxxxxxx ve správním xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx přenesenou xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx orgánům xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
2) Xx xxxxxxx xxxx smlouvy bude Xxxxxxxxx města Zlína xxxxx a xxxxxx xxxxxxxxxx správním xxxxxxx x xxxxxxxx x xxxxxxxxxxx, x jejichž xxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx, k xxxxxxx xxxxxxxxxx xx byly xxxxx x místně xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx.
3) Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx města Xxxxx xxx plnění xxxx xxxxxxx xxxx, x xxxxxxx x xxx. §7 odst. 1 písm. x) xxx.x. 250/2000 Xx., x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxx, příjmem xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx města Xxxxx.
4) Xxxxx xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx města Xxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx, x xxxxxxx s xxx. §7 odst. 1 písm. x) xxx.x. 250/2000 Xx., x rozpočtových pravidlech xxxxxxxx xxxxxxxx, v xxxxxxx xxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx statutárního xxxxx Xxxxx.
XXX.
Xxxxxx nákladů
1) Xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxx xxx xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxx xx svého xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xx xxxx xxxx xxxxxxx x xxxxxx X. xxxx xxxxxxx paušální xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx, x xx xx xxxx 1200,- Kč (xxxxx: jedentisícdvěstěkorun xxxxxxx) xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx „xxxxxxxxx“ xx rozumí projednání, xxxxxxxx xx xxxxxxx xxxx
2) Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xx xxxxxxx faktury vystavené xxxxxxxxxxx městem Xxxxxx xx 14 xxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx. Xxxx xxxxxxx bude vystavena xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxx. Xxxxxxx xxxx obsahovat xxxxx vyřízených věcí xx xxxxxxx této xxxxxxx.
XX. XX
Xxxx xxxxxx xxxxxxx
1) Xxxx smlouva xx uzavírá na xxxx xxxxxxxxx, x xxxxxxxxx od 1.1.2019.
2) Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx, xx tuto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxx x xxxxxxx x xxx. §167 xxx. č. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx předpisů.
3) Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx, xx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx lze xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx, a xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx druhé xxxxxxx xxxxxx s xxxxxxxxx xxxxxx 3 měsíců. Xxxxxxxxx xxxxx začíná xxxxx prvního dne xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxx, xx xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx.
4) Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxxx xxx 23.10.2006 xxxx xxxx Hostišová x statutárním xxxxxx Xxxxxx.
X.
Xxxxxxxx a závěrečná xxxxxxxxxx
1) Obec Hostišová xxxxx do 7 xxx ode dne xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxx veškerou xxxxxxxx agendu související x xxxxxxx činností xxxxx čl. XX xxxx xxxxxxx, a xx xxxxxx zahájených x xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx xxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx činností xxxxx xx. XX xxxx xxxxxxx.
2) Xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxx Hostišová xxxxxxxx x xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Zlína.
3) Xxxxxx x xxxxxxxxxxx, x xxxx xxxxx v xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx před xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx, xxxx Xxxxxxxxx xx xxx účinnosti smlouvy xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
4) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx dnem, xxx xxxxxx xxxxxx moci xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxx kraje (dále xxx „krajského xxxxx“) x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx po jejím xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx nejméně xx xxxx 15 dnů.
5) Xxxx xxxxxxx může xxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx dodatky xxxxxxxxxxx oběma xxxxxxxxx xxxxxxxx, jejichž uzavření xxxxxxx xxxxxxxx krajského xxxxx.
5) Xx xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxx smluvní xxxxxx xx xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxx úřadů xxxxxxxxx o xxxxxxxx xxxx smlouvy a xxxxx xxxxxxxx.
6) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx 4 stejnopisech, xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx město Xxxx, 1 stejnopis xxxxxx obec x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx xx žádostí x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
Doložka dle §41 xxxxxx x. 128/2000 Xx., o xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx: Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Hostišová
Datum x číslo jednací: 27.2.2018, XL/1Z/2018
Doložka xxx §41 zákona x. 128/2000 Xx., x xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx obce: Xxxx xxxxx Zlína
Datum x xxxxx xxxxxxx: 8.10.2018, 39/19X/2018
Xx Xxxxx xxx 31.10.2018
XXXx. Miroslav Xxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Zlín
Marta Xxxxxxxx x. r.
starostka xxxx Xxxxxxxxx