26/VS/2019 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxx x xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxxxxx x.x. XXXX/86027/2018, kterým Xxxxxxx xxxx Zlínského xxxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx, xxxxxx právní xxxx xxx 20.12.2018.
Veřejnoprávní smlouva xxxxxxxx xxxxxx
Xx základě xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxx, xx xxx 08.10.2018, x.xxx. 39/19X/2018 x usnesení Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx, ze xxx 23.02.2018, x.xxx. 11/2018, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
X.
Xxxxxxx xxxxxx
1. statutární město Xxxx
Xxxxx: nám. Xxxx 12, 761 40 Xxxx
Xxxx: Xxxxxxx
XX: 00283924
XXX: XX - 00283924, xxxx xxxxxxx DPH
Zastoupené: XXXx. Xxxxxxxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxx: Xxxxx xxxxxx MMZ
Bankovní xxxxxxx: x.x.: Česká xxxxxxxxxx, 1280972/0800
xxxx xxxx xxx „xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx“
2. xxxx Xxxxxxxx
Xxxxx: Xxxxxxxx 45, 763 41 x. Xxxxxxxx
Xxxx: Xxxxxxx
XXX: 00226238
Xxxxxxxxxx: Xxxxx Xxxxxx, xxxxxxxxx obce
příslušná do xxxxxxxxx obvodu xxxx x xxxxxxxxxx působností - xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx
xxxx xxxx xxx „xxxx“
XX.
Xxxxxxx xxxxxxx
1) Orgány xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx xxxxxxx orgánů xxxx Xxxxxxxx x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., o xxxxxxxxxxxx za xxxxxxxxx x xxxxxx o xxxx, vykonávat ve xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx přenesenou xxxxxxxxx na úseku xxxxxxxxx svěřenou orgánům xxxx Kaňovice xxxxxxxx xxxxxxxx předpisy.
2) Na xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx města Xxxxx věcně x xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxxx x xxxxxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx správním obvodu xxxx Xxxxxxxx, k xxxxxxx xxxxxxxxxx by xxxx věcně x xxxxxx příslušné xxxxxx xxxx xxxx.
3) Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx Magistrátem xxxxx Xxxxx při xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx, x xxxxxxx x xxx. §7 xxxx. 1 písm. x) xxx.x. 250/2000 Xx., x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxx, xxxxxxx rozpočtu xxxxxxxxxxxx xxxxx Zlína.
4) Xxxxx xxxxx xxxxxxxxx Magistrátem xxxxx Xxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx, x xxxxxxx x xxx. §7 xxxx. 1 písm. x) xxx.x. 250/2000 Xx., x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxx, xxxxxxx rozpočtu xxxxxxxxxxxx xxxxx Zlína.
III.
Úhrada xxxxxxx
1) Xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx v xxxxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xx xxxxx rozpočtu xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx na xxxx xxxx xxxxxxx x xxxxxx I. xxxx smlouvy paušální xxxxxx nákladů xxxxxxxxx x xxxxxxx přenesené xxxxxxxxxx, x to xx xxxx 1200,- Xx (xxxxx: jedentisícdvěstěkorun xxxxxxx) xx každé xxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx „xxxxxxxxx“ xx xxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxxxxx xx xxxxxxx xxxx
2) Xxxxxxxxx xxxxxx obec xxxxxx xx xxxxxxx faktury xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx xx 14 xxx po doručení xxxxxxxxx faktury xxxx. Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx na xxxxx xxxxxxx jednotlivého kalendářního xxxx. Faktura xxxx xxxxxxxxx xxxxx vyřízených xxxx na základě xxxx smlouvy
ČI. XX
Xxxx xxxxxx smlouvy
Tato xxxxxxx xx uzavírá xx xxxx xxxxxxxxx, x xxxxxxxxx xx 1.1.2019.
Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx, xx tuto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx je možné xxxxxx x xxxxxxx x ust. §167 xxx. x. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxxxxx strany se xxxxxxx, xx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx lze xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx, x to xxxxxxxx xxxxxxxx doručenou xxxxx xxxxxxx straně x xxxxxxxxx xxxxxx 3 xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx běžet prvního xxx xxxxxx následujícího xx xxxxxx, xx xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxxx xxx 16.10.2006 xxxx xxxx Xxxxxxxx x statutárním městem Xxxxxx.
X.
Xxxxxxxx a xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1) Xxxx Xxxxxxxx xxxxx xx 7 xxx xxx dne xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxx xxxxxxxx xxxxxxxx agendu xxxxxxxxxxx x xxxxxxx činností xxxxx xx. XX xxxx smlouvy, x xx včetně zahájených x dosud xxxxxxxxxxxxx xxxxxx. Statutární město Xxxx vede xx xxxx platnosti xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx. XX xxxx xxxxxxx.
2) Xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx x neukončená, xxxxx dokončena Magistrátem xxxxx Xxxxx.
3) Xxxxxx x xxxxxxxxxxx, x xxxx došlo x xxxxxxx xxxxxx obce Xxxxxxxx xxxx účinností xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx, xxxx Xxxxxxxx xx xxx xxxxxxxxx smlouvy xxxxxxxxxx, xxxxx zahájena Xxxxxxxxxxx xxxxx Zlína.
4) Xxxx smlouva xx xxxxxxxx dnem, xxx xxxxxx právní xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx (xxxx xxx „krajského úřadu“) x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxxxxx po xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx obecních xxxxx xxxxxxx xx xxxx 15 dnů.
5) Xxxx smlouva může xxx měněna pouze xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx dodatky xxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx, jejichž xxxxxxxx xxxxxxx souhlasu xxxxxxxxx xxxxx.
5) Xx dobu xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx.
6) Tato xxxxxxx se xxxxxxxxxx xx 4 xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx dva xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx, 1 stejnopis xxxxxx xxxx a xxxxx stejnopis xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx xx xxxxxxx x xxxxxxx s xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
Doložka xxx §41 xxxxxx č. 128/2000 Xx., o xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx: Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx
Xxxxx x xxxxx xxxxxxx: 23.2.2018, x.x.11/2018
Xxxxxxx xxx §41 zákona x. 128/2000 Sb., x xxxxxx
Xxxxxxxxx orgánem obce: Xxxx města Xxxxx
Xxxxx x xxxxx jednací: 8.10.2018, 39/19X/2018
Xx Zlíně xxx 31.10.2018
XXXx. Miroslav Xxxxxx v. r.
primátor xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxx
X Xxxxxxxxxx xxx 31.10.2018
Xxxx Xxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx