28/XX/2019 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi statutárním xxxxxx Xxxx a xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxxxxx č.j. XXXX/86023/2018, xxxxxx Xxxxxxx xxxx Zlínského xxxxx xxxxxx xxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx, xxxxxx xxxxxx moci xxx 20.12.2018.
Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx obcemi
Na xxxxxxx xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxx, ze xxx 08.10.2018, x.xxx. 39/19X/2018 x xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxx 12.02.2018, x.xxx. 6/38/2018, xxxxxxxxx níže xxxxxxx smluvní xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu:
I.
Smluvní xxxxxx
1. xxxxxxxxxx město Xxxx
Xxxxx: xxx. Xxxx 12, 761 40 Xxxx
Xxxx: Xxxxxxx
XX: 00283924
XXX: XX - 00283924, xxxx xxxxxxx DPH
Zastoupené: XXXx. Xxxxxxxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxx útvar: Xxxxx xxxxxx MMZ
Bankovní xxxxxxx: x.x.: xxxxx spořitelna, 1280972/0800
xxxx také jen „xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx“
2. xxxx Xxxxxxxx
Xxxxx: Provodov 28, 763 45
Kraj: Xxxxxxx
XX: 00284378
Xxxxxxxxxx: Ing. Xxxxxx Xxxxxxxxx, starostou xxxx
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx obce x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx
xxxx xxxx xxx „xxxx“
XX.
Xxxxxxx xxxxxxx
1) Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx budou xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx v xxxxxxx x ustanovením §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti xx přestupky x xxxxxx x xxxx, xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx právními xxxxxxxx.
2) Na xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx města Zlína xxxxx x místně xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x řízeních x xxxxxxxxxxx, x jejichž xxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx, x jejichž xxxxxxxxxx xx xxxx xxxxx a místně xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx.
3) Xxxxxxx poplatky xxxxxxxx Magistrátem města Xxxxx xxx plnění xxxx xxxxxxx jsou, x xxxxxxx s xxx. §7 xxxx. 1 xxxx. x) xxx.x. 250/2000 Xx., x rozpočtových xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx statutárního města Xxxxx.
4) Xxxxx xxxxx xxxxxxxxx Magistrátem xxxxx Xxxxx xxx plnění xxxx xxxxxxx xx, x xxxxxxx x xxx. §7 odst. 1 xxxx. d) xxx.x. 250/2000 Xx., x rozpočtových pravidlech xxxxxxxx rozpočtů, v xxxxxxx xxxxx, příjmem xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx města Xxxxx.
XXX.
Xxxxxx nákladů
1) Za xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xx svého xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx městu Xxxxx na jeho xxxx xxxxxxx x xxxxxx X. této xxxxxxx paušální xxxxxx xxxxxxx spojených s xxxxxxx přenesené xxxxxxxxxx, x xx ve xxxx 1200,- Xx (xxxxx: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx) xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, přičemž „xxxxxxxxx“ xx rozumí xxxxxxxxxx, xxxxxxxx či xxxxxxx xxxx
2) Sjednanou xxxxxx xxxx uhradí xx xxxxxxx xxxxxxx vystavené xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx xx 14 xxx xx xxxxxxxx příslušné xxxxxxx obci. Xxxx xxxxxxx bude vystavena xx xxxxx každého xxxxxxxxxxxx kalendářního roku. Xxxxxxx bude obsahovat xxxxx vyřízených xxxx xx základě této xxxxxxx.
XX. XX
Xxxx trvání xxxxxxx
Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx na xxxx xxxxxxxxx, x xxxxxxxxx xx 1.1.2019.
Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx, xx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xx xxxxx zrušit x xxxxxxx s xxx. §167 zák. x. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxxxxx xxxxxx xx dohodly, xx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxx xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx, x xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx s xxxxxxxxx xxxxxx 3 xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx prvního dne xxxxxx následujícího po xxxxxx, xx xxxxxx xxxx výpověď xxxxxxxx.
Xxxx xxxxxxx xxxx nahrazuje xxxxxxxxxxxxx smlouvu uzavřenou xxx 05.02.2007 xxxx xxxx Provodov x xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx.
X.
Xxxxxxxx x xxxxxxxxx ustanovení
1) Xxxx Xxxxxxxx předá xx 7 dnů xxx xxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx městu Xxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx podle xx. XX xxxx xxxxxxx, x to xxxxxx zahájených x xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx xxxx xx dobu xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxxxxxx službu xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx podle xx. XX. této xxxxxxx.
2) Xxxxxx x přestupcích xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxxx, budou xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx města Xxxxx.
3) Řízení x xxxxxxxxxxx, x xxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy, xxxx Xxxxxxxx ke xxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx Magistrátem xxxxx Xxxxx.
4) Tato xxxxxxx xx uzavřena xxxx, kdy nabude xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Zlínského xxxxx (xxxx jen „xxxxxxxxx xxxxx“) x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx této xxxxxxx. Xxxxxxx xxxxxx zveřejní xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně xx jejím xxxxxxxx xx úředních deskách xxxxx xxxxxxxx úřadů xxxxxxx xx xxxx 15 dnů.
5) Xxxx xxxxxxx xxxx být xxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx schválenými xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx krajského xxxxx.
5) Xx dobu xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx.
6) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx 4 stejnopisech, xxxxxxx xxx stejnopisy xxxxxx xxxxxxxxxx město Zlín, 1 stejnopis xxxxxx xxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxx spolu xx xxxxxxx o xxxxxxx x xxxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx §41 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx: Zastupitelstvo xxxx Provodov
Datum a xxxxx xxxxxxx: 12.2.2018, xxx. x. 6/38/2018
Xxxxxxx xxx §41 zákona x. 128/2000 Xx., x xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx: Xxxx města Xxxxx
Xxxxx a číslo xxxxxxx: 8.10.2018, 39/19X/2018
Xx Xxxxx dne 31.10.2018
MUDr. Xxxxxxxx Adámek x. x.
xxxxxxxx statutárního města Xxxx
Xxx. Xxxxx Xxxxxxx x. x.
xxxxxxxx obce Xxxxxxxx