38/XX/2019 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx Zlín x xxxx Želechovice xxx Xxxxxxxx
Xxxxxxxxxx č.j. XXXX/86021/2018, xxxxxx Krajský úřad Xxxxxxxxx kraje xxxxxx xxxxxxx s uzavřením xxxx smlouvy, nabylo xxxxxx xxxx xxx 20.12.2018.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx
Xx xxxxxxx usnesení Xxxx xxxxx Xxxxx, xx xxx 08.10.2018, x.xxx. 39/19X/2018 x xxxxxxxx Rady obce Xxxxxxxxxxx nad Dřevnicí, xx xxx 26.02.2018, x.xxx. 9./69RO/2018, xxxxxxxxx xxxx uvedené xxxxxxx xxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx:
X.
Xxxxxxx xxxxxx
1. statutární xxxxx Zlín
Sídlo: xxx. Xxxx 12, 761 40 Xxxx
Xxxx: Xxxxxxx
XX: 00283924
XXX: XX - 00283924, není xxxxxxx XXX
Xxxxxxxxxx: Xxx. xx Xxx. Xxxxx Xxxxxx, xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxx: Xxxxx xxxxxx XXX
Xxxxxxxx spojení: x.x.: Xxxxx xxxxxxxxxx, 1280972/0800
xxxx xxxx xxx „xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx“
2. xxxx Xxxxxxxxxxx xxx Xxxxxxxx
Xxxxx: 4. května 68, 763 11 Xxxxxxxxxxx nad Dřevnicí
Kraj: Xxxxxxx
XXX: 75158094
Xxxxxxxxxx: Xxxxxxxx Xxxxxxxxxx, starostou obce
příslušná xx správního xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - statutárního xxxxx Zlína
dále xxxx xxx „obec“
II.
Předmět xxxxxxx
1) Xxxxxx xxxxxxxxxxxx města Xxxxx budou namísto xxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx xxx Xxxxxxxx x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx č. 250/2016 Sb., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x řízení x xxxx, vykonávat xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx xxx Xxxxxxxx xxxxxxxx přenesenou xxxxxxxxx xx xxxxx přestupků xxxxxxxx orgánům xxxx Xxxxxxxxxxx xxx Dřevnicí xxxxxxxx právními předpisy.
2) Xx základě xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxx Zlína věcně x xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx x přestupcích, x jejichž xxxxxxxx xxxxx xx správním xxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx xxx Xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxx by xxxx věcně x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx obce.
3) Správní xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx při xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx, x xxxxxxx x ust. §7 xxxx. 1 xxxx. x) xxx.x. 250/2000 Xx., o xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx rozpočtů, x platném znění, xxxxxxx xxxxxxxx statutárního xxxxx Xxxxx.
4) Xxxxx xxxxx xxxxxxxxx Magistrátem xxxxx Zlína xxx xxxxxx této smlouvy xx, x xxxxxxx x xxx. §7 xxxx. 1 xxxx. x) xxx.x. 250/2000 Xx., x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx rozpočtů, x xxxxxxx xxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Zlína.
III.
Úhrada nákladů
1) Xx výkon přenesené xxxxxxxxxx x xxxxxxx xxx této smlouvy xxxxxxxx xxxx xx xxxxx rozpočtu statutárnímu xxxxx Xxxxx xx xxxx xxxx xxxxxxx x xxxxxx X. xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx, a xx xx xxxx 1200,- Xx (slovy: jedentisícdvěstěkorun xxxxxxx) za každé xxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx „xxxxxxxxx“ xx xxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxxxxx či xxxxxxx věci
2) Sjednanou xxxxxx xxxx xxxxxx xx xxxxxxx faktury xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx xx 14 xxx xx doručení xxxxxxxxx faktury obci. Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx kalendářního xxxx. Faktura bude xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxx na xxxxxxx xxxx smlouvy.
ČI. IV
Doba xxxxxx xxxxxxx
Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx, x xxxxxxxxx xx 01.01.2019
Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx, xx tuto veřejnoprávní xxxxxxx xx možné xxxxxx x souladu x xxx. §167 xxx. č. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx, xx tuto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx, x xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx straně x xxxxxxxxx xxxxxx 3 xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx běžet prvního xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxx, xx xxxxxx xxxx výpověď xxxxxxxx.
Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx veřejnoprávní smlouvu xxxxxxxxx dne 21.09.2009 xxxx obcí Xxxxxxxxxxx xxx Xxxxxxxx a xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx.
X.
Xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1) Xxxx Xxxxxxxxxxx xxx Xxxxxxxx xxxxx xx 7 dnů xxx xxx účinnosti xxxxxxx xxxxxxxxxxxx městu Zlín xxxxxxxx xxxxxxxx agendu xxxxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxxx podle xx. XX xxxx xxxxxxx, x xx xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxxxxxx řízení. Statutární xxxxx Zlín vede xx dobu xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx související x výkonem xxxxxxxx xxxxx xx. XX xxxx smlouvy.
2) Xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx nad Xxxxxxxx xxxxxxxx a xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
3) Řízení x xxxxxxxxxxx, k xxxx xxxxx x xxxxxxx obvodu obce Xxxxxxxxxxx nad Xxxxxxxx xxxx účinností této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx, xxxx Xxxxxxxxxxx nad Xxxxxxxx xx xxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx, budou xxxxxxxx Magistrátem xxxxx Xxxxx.
4) Xxxx xxxxxxx xx uzavřena xxxx, xxx nabude xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Zlínského xxxxx (xxxx xxx „krajského xxxxx“) o xxxxxxx xxxxxxxx s uzavřením xxxx xxxxxxx. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx po xxxxx xxxxxxxx na xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.
5) Xxxx smlouva xxxx xxx měněna xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx schválenými oběma xxxxxxxxx xxxxxxxx, jejichž xxxxxxxx podléhá xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
6) Po xxxx platnosti této xxxxxxx xxxxxx smluvní xxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx svých xxxxxxxx xxxxx informaci x xxxxxxxx xxxx smlouvy x xxxxx předmětu.
7) Xxxx xxxxxxx se xxxxxxxxxx xx 4 xxxxxxxxxxxx, přičemž dva xxxxxxxxxx xxxxxx statutární xxxxx Zlín, 1 xxxxxxxxx xxxxxx obec x jeden stejnopis xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx xx žádostí x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx §41 zákona x. 128/2000 Xx., x obcích
Schváleno orgánem xxxx: Xxxx obce Xxxxxxxxxxx xxx Dřevnicí
Datum x xxxxx jednací: 26.02.2018, xxx.x. 9./69XX/2018
Xxxxxxx xxx §41 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x obcích
Schváleno xxxxxxx xxxx: Xxxx města Xxxxx
Xxxxx x číslo xxxxxxx: 08.10.2018, x.xxx. 39/19X/2018
Xx Xxxxx dne 3.12.2018
Xxx. xx Xxx. Xxxx Xxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx města Xxxx
Xx. Michal Xxxxxxxx x. r.
starosta obce Xxxxxxxxxxx xxx Dřevnicí