86/XX/2019 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxxxx x xxxx Xxxxx Přím
Rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx xx. xx. KUKHK-12549/OP/2019 x udělení xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 10.5.2019.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
x xxxxxxx příslušnosti x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxx §63 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx, xxxxxx zřízení xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx x §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxxx x xxxx x platném xxxxx
Xxxx Xxxxx Xxxx xx xxxxxxx usnesení Zastupitelstva xxxx xx xxx 8.4.2019 č. usnesení: 5/2019 a xxxxx Xxxxxxxxx na xxxxxxx xxxxxxxx Rady města Xxxxxxxxx xx xxx 11.3.2019 x. xxxxxxxx 12/4/2019 xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu:
Čl. x
Xxxxx Xxxxxxxxx
Xxxxxx nám. xx. 83
503 15 Nechanice
zastoupené xxxxxxxxx panem Xxxxx Xxxxxxxx
XX: 00269191
Xxxxxxxxxxxxxxx xxxx - příslušné do xxxxxxxxx xxxxxx obce x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxx Xxxxxxx
- xx xxxxxx xxxxx
x
Xxxx Dolní Xxxx
Xxxxx Xxxx xx. 1
503 16
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx Xxxxxx Xxxxxxx
XX: 00268747
Xxxxxxxxxxxxxxx xxxx - příslušná xx xxxxxxxxx obvodu xxxx s pověřeným xxxxxxx úřadem - Xxxxx Xxxxxxxxx
- na xxxxxx xxxxx
Xx. II
Předmět xxxxxxx
Xxxxx Xxxxxxxxx bude xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxx orgánů xxxx Xxxxx Xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx působnost xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx právními xxxxxxxx, x to x xxxxxxx vymezeném xxxxx smlouvou. Na xxxxxxx této xxxxxxx xxxxx xxxxxx města Xxxxxxxxx věcně x xxxxxx příslušnými xxxxxxxxx xxxxxx x řízení xx správním obvodu xxxx Xxxxx Xxxx.
XX. XXX.
Xxxxxxx xxxxxx výkonu xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
Xxxxxx města Xxxxxxxxx xxxxx v xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §105 zákona č. 250/2016 Xx., o xxxxxxxxxxxx za přestupky x řízení x xxxx, vykonávat xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxx Přím veškerou xxxxxxxxxxx x projednávání xxxxxxxxx xxxxxxxxx §60 xxxx. 2) xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx a xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxx Xxxx.
XX. XX.
Xxxxxx nákladů xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1) Xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x určeném xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxx Xxxx xxxxx Nechanice xxxxxx nákladů xx xxxxx xxxxxxxxx působnosti, x to xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx 15,- Xx/1 xxxxxxxx xxxxxx x xxxx Xxxxx Xxxx/xxx, xxxx x 1.1. daného xxxx. Xxxx Xxxxx Xxxx xx x 1.1.2019 xxxxxx 698 xxxxxxxx. Xxxxx xxxx xxxx xxx provedena vždy xx xxx 1.1. xxxxxx xxxx pouze x závislosti xx xxxxx xxxxx obyvatel x xxxx, kdy xxxx xxxxxxxxxx xx xxxx Xxxxx Přím xxxxxxx neprodleně xxxxxxxx xxxxxx městu Xxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx Xxxxx Xxxx uhradí xxxxxxx xx výkon xxxxxxxxx xxxxxxxxxx v xxxxxxx xxxxxxx xx 15-xx xxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xx města Xxxxxxxxx.
2) Uhrazené xxxxxxx xxxxxx a pokuty xxxxxxx xxx projednávání xxxxxxxxx jsou příjmem xxxxx Xxxxxxxxx
XX. V.
Doba xxxxxx xxxxxxx
Xxxx xxxxxxx xx uzavírá xx xxxx neurčitou x xx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje x udělení xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx moci.
Obě xxxxxxx strany mohou xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxx udání xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx 3 (tři) měsíce x xxxxxx xxxxx xxxxxx xxxx kalendářního xxxxxx následujícího po xxxxxx, v xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx.
Xxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxx dohodou xxxx x xxxxxxxx platnosti xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxx x pravomocném xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxxx x xxxxxxxxx platnosti xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
XX. XX.
Xxxxxxxx x závěrečná ustanovení
Touto xxxxxxxxxxxxx smlouvou xx x xxxxx rozsahu xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi shora xxxxxxxxx xxxxxxxxx stranami xxx 11.4.2018, kdy xxxxxx xxxxxx moci xxxxxxxxxx č.j. XXXXX-8729/XX/2018 Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx, xxxxxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx uzavření.
Obě xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx svých xxxxx po xxxx xxxxxxx 15 xxx. Xxxxxxx bude zveřejněna xx Věstníku xxxxxxxx xxxxxxxx Královéhradeckého xxxxx.
Xx xxxx platnosti xxxx xxxxxxx vyvěsí xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx úřadů xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx smlouvy x x xxxxxx xxxxxxxx.
Xxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxx xxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx a xxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx třech xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxx Přím, xxxxx xxxxx Xxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxx xxxx Královéhradeckého xxxxx xxxxx xx žádostí x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxxx smlouvy xxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Dolní Přím, xxxxxxxx Xxxx města Xxxxxxxxx o xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
Xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx, xx se s xxxxxxx smlouvy xxxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xx xxxxx toho xx xxxxxxxxxx.
Xxxxxxxxx dne 19.3.2019
Xxxx Xxxxxx v. r.
starosta xxxxx Xxxxxxxxx
Xxxxx Přím xxx 9.4.2019
Xxxx Xxxxxx x. x.
xxxxxxxx obce Xxxxx Xxxx