1/XX/2019 Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxx x obcí Xxxxxxxx xx úseku xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
Xx základě §63 xxxx. 1 xxxxxx č. 128/2000 Xx., x xxxxxx, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx x xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxx x. 170/MRM/18 xx xxx 17.12.2018 a xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx ze xxx 16.11.2018, xxxxxxxxx níže xxxxxxx smluvní strany xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
Xx. X
1. Xxxxx Xxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx Xxx. Xxxxxxxx Xxxxxxxx
XXX: 253014
bankovní spojení: 19-701427349/0800 Xxxxx xxxxxxxxxx, xxxxxxx Xxxxx
xxxxxx: Xxxxx Xxxxx, Žižkovo xxx. 2, 390 15 Xxxxx
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx obce x&xxxx;xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Tábor
2. Obec Xxxxxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx Xxxxxx Xxxxxx
XXX: 00667021
xxxxxxxx xxxxxxx: 2480906379/0800, Česká xxxxxxxxxx x.x.
xxxxxx: Xxxxxxxx 70, 391 31 Xxxxxxx
xxxxxxxxx xx správního xxxxxx xxxx s xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxx
Xx. II
Předmět xxxxxxx
1. Xx základě xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx Tábor xxxxx §105 zákona x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti xx xxxxxxxxx a xxxxxx x xxxx, vykonávat xx správním xxxxxx xxxx Xxxxxxxx veškerou xxxxxxxxxx působnost na xxxxx přestupků xxxxxxxx xxxxxxx obce Meziříčí xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
2. Xxxxx x&xxxx;xxxxx a xxxxxxx xxxxxx uložených Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
Xx. XXX
Xxxxxx nákladů
1. Za xxxxx xxxxxxxxx působnosti xxxxx xx. XX xxxx. 1 této xxxxxxx se xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxxxxxx xx svého xxxxxxxx x xx za xxxxx oznámený přestupek, xxxxx xxxx následně xxxxxxx x&xxxx;xxx. xxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx xxxxxx 500 Xx a xx xxxxx oznámený xxxxxxxxx xxxxxx x&xxxx;xxxxx klasického xxxxxx částku 1000 Xx.
2. Vyúčtování úhrady xxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxxx ročně xxxx xx xxxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxx xxxxxx faktury zaslané xxxx. Xxxxxxx xxxx xxxxxxx xx 15. xxx ode dne xxxxxx doručení.
Čl. XX
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Tato xxxxxxx xx xxxxxxx na xxxx xxxxxxx xx 31.12.2022
2. Xxxxxxx xx xxxxxxxx dnem, xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx úřadu x xxxxxxx xxxxxxxx x&xxxx;xxxxx uzavřením xxxxxx xxxxxx xxxx. Xxxx xxxxxxxxx této xxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx. Xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx doručí xxxxxxx, výpověď xxxxxxxxxx xxxxxx, krajského úřadu.
3. Xxxxxxx xxxxxx zveřejní xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxxxxxxxxxx xx jejím xxxxxxxx xx xxxxxxxx deskách xxxxx úřadů nejméně xx xxxx 15 xxx. Xxxxx Xxxxx xxxxx smlouvu xxxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxxxx xx Věstníku xxxxxxxx xxxxxxxx kraje. Po xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxxxx o xxxxxxxx xxxx smlouvy x xxxxx xxxxxxxx.
4. Tato xxxxxxx xx vyhotovuje xx xxxxx stejnopisech, xxxxxxx xxxxx stejnopis xxxxxx xxxx Meziříčí, xxxxx xxxxxxxxx xxxxx Xxxxx a xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy xxxxxx Krajský xxxx Xxxxxxxxxxx kraje x&xxxx;Xxxxxxx Xxxxxxxxxxxx spolu se xxxxxxx x xxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx.
5. Xxxxxxxx přílohou xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxx x. 170/XXX/18 xx xxx 17.12.2018 x xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x. 70/2018 ze dne 16.11.2018 a xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx krajského xxxxx x udělení xxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
6. Xxxxxxx xxxxx a xxxxxxx této xxxxxxx xxx provést xxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxxxxxxxxx postup xxxxxx uzavření xx xxxxxx s postupem xxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
X&xxxx;Xxxxxx xxx 19.12.2018
Xxx. Xxxxxx Pavlík
starosta xxxxx Xxxxx
X&xxxx;Xxxxxxxx xxx 28.12.2018
Karel Xxxxx
xxxxxxxx obce Meziříčí