99/XX/2019 Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx §66c xxxx. 2 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx, xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxxxxx x xxxx Xxxxxxx
Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxx 27.3.2019, xx xxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Pardubického xxxxx, č. x. XxX 5106/2019 XXXXXX XXX ze dne 25.2.2019 o udělení xxxxxxxx s uzavřením xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxx xxxxxx xxxx.
Xxxxxxxxxxxxx smlouva x výkonu přenesené xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx přestupků
uzavřená v xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §63 xxxxxx č. 128/2000 Xx., x xxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxxx §160 xxxx. 5 xxxxxx č. 500/2004 Xx., správní xxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx.
Xx. I
Smluvní xxxxxx
1. Město Nasavrky
zastoupené xxxxxxxxx xxxxx panem Xxx. Milanem Xxxxxxxx
XXX: 00270580
XXX: CZ00270580
bankovní spojení: Xxxxx xxxxxxxxxx, a.s., x.x.: 1141638379/0800
xxxxxx městského xxxxx: Náměstí 77, 538 25 Xxxxxxxx
xxxx Xxxxxxxxxx
2. Xxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx panem Xxxxxxxxxx Xxxxxxx
XXX: 00654736
DIČ: XX00654736
xxxxxxxx xxxxxxx: Xxxxx xxxxxxxxxx, a.s., č.ú.: 1141637309/0800
xxxxxx xxxxxxxx úřadu: Xxxxxxx 33, 538 25 Nasavrky
kraj Xxxxxxxxxx
XX. XX
Xxxxxxx smlouvy
1. X xxxxxxx s §63 xxxx. 1 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x obcích xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx x §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx za xxxxxxxxx x řízení x xxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx orgánů namísto xxxx Xxxxxxx vykonávat x xxxxx správním xxxxxx xxxxxxxxxx působnost xxxxxxxx orgánům obce xx úseku projednávání xxxxxxxxx, a to xxxxx přestupků, x xxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxx Xxxxxxx.
2. Xxxxx pokut, náklady xxxxxx a xxxxxxxxxxx xxxxx uložených xxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx rozpočtu xxxxx Xxxxxxxx.
3. Město Xxxxxxxx xxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx úseku xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx obce, xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx.
4. Xxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx přestupku xx pěti xxxxxxxxxx xxx xxxxx.
XX. III
Úhrada xxxxxxx
1. Za xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx podle xx. XX xxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxx zavazuje xxxxxxx xx xxxxx rozpočtu xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxx x dohodnuté výši x tato činí: x) 2.000 Kč xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx města Xxxxxxxx formou xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxx.
x) 3.000 Kč za xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxx.
2. Xxxxxxxxxx náhrady xxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx ročně x xx xxxx xx 30 dnů xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxx, xxxxxxx doba xxxxxxxxxx xxxx xxxxx 30 xxx xxx xxx xxxxxxxx faktury. Xx xxxxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx podstat xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx a způsob xxxxxxxx. Přestupky xxxxx xxxxxxxxx xx ty, xxxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxxx, x xx xx, xxxxx xxxx vyřízeny xxxxx.
XX. XX
Xxxx xxxxxx xxxxxxx
1. Tato xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx.
2. Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx, kdy xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx souhlasu x xxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxx moci.
3. Xxxxxxx xxx xxxxxxx výpovědí xxxxx ze xxxxxxxxx xxxxx, a to x bez xxxxx xxxxxx. Výpovědní xxxx xxxx 2 měsíce x xxxxxx běžet xx xxxxxxx dne xxxxxx následujícího po xxxxxx, x němž xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx straně. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx má xx xx, xx výpověď xxxx druhé xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxx xx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxxxx, xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx, xx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxx.
4. Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx může podat xxxxxxx xxxxx na xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx §167 xxxx. 1 zákona x. 500/2004 Sb., xxxxxxx xxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů. Xxxxxxx tak může xxx zrušena x xxxxxxx. Ke zrušení xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx je xxxxx xxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxx.
XX. X
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxx x xxxxxxxxx pouze xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx stran se xxxxxxxxx Krajského úřadu Xxxxxxxxxxxx xxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxx zveřejní tuto xxxxxxxxxxxxx smlouvu bezodkladně xx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx deskách xxxxx obecních xxxxx xxxxxxx po xxxx 15 dnů.
3. Xx xxxx platnosti xxxx xxxxxxx vyvěsí smluvní xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx o xxxxxxxx této xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx.
4. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx jeden xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx, xxxxx obec Xxxxxxx a xxxxx xxxxxxxxx smlouvy x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxx kraje xx xxxxxxx x xxxxxxx x uzavřením xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx byla xxxxxxxxx xxxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Hodonín x. 5/9/2018 xx xxx 10.09.2018 a xxxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxxx x. XX/10/108/18 ze xxx 26.07.2018.
6. Xxxx xxxxxxxx xxxx smlouvy xx ruší xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxx
29.03.2003, kdy xxxxxx xxxxxx moci rozhodnutí xxxxxxxxx úřadu x.x. XxX 5909/2003.
X Xxxxxxxxxx xxx 3.12.2018
starosta města Xxxxxxxx
X Xxxxxxxx xxx 28.09.2018
Xxxxxxxx Blažek x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx