25/VS/2019 - Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx uzavřená xxxx xxxxxx Xxxxxxxxxx Hradec x obcí Xxxxx Xxxx xx xxxxx xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxx smlouva na xxxxx výkonu xxxxxxxxxxx xxxxxx
Xx xxxxxxx usnesení xxxx xxxxx Jindřichův Xxxxxx x. 119/5R/2019 xx dne 13.2.2019 x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxx Xxxx x. 1/19 xx xxx 13.4.2019 xxxxxxxxx xxxx uvedené xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
XX. I
Smluvní xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxxxxx Hradec
zastoupené xxxxxxxxx Ing. Xxxxxxxxxxx Xxxxxx
XX: 00246875
adresa: Xxxxxxxxxx 135/11, 377 01 Xxxxxxxxxx Xxxxxx
2. Xxxx Xxxxx Kopy
zastoupená xxxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx
XX:42409764
xxxxxx: Dívčí Xxxx 8, 378 42 Xxxx Včelnice
příslušná xx xxxxxxxxx obvodu xxxx s xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx: Xxxxxxxxxx Xxxxxx
XX. XX
Xxxxxxx smlouvy
1. V xxxxxxx x §63 xxxx. 1 zákona x. 128/2000 Sb., x xxxxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx x §105 zákona x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti za xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx (dále xxx „xxxxx x xxxxxxxxxxxx za xxxxxxxxx“), xxxxx orgány xxxxx Xxxxxxxxxx Xxxxxx namísto xxxxxx xxxx Xxxxx Xxxx vykonávat xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Dívčí Xxxx v xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx. Xx xxxxxxx této xxxxxxx xxxxx orgány xxxxx Jindřichův Xxxxxx xxxxx a místné xxxxxxxxxxx správními xxxxxx x xxxxxx ve xxxxxxxx xxxxxx obce Xxxxx Xxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxx uložen x xxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxx Hradec.
3. Xxxxx x pokut x xxxxxxxxx poplatků uložených xxxxxx města Jindřichův Xxxxxx x řízeních xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxx Xxxxxx.
XX. XXX
Xxxxxx xxxxxxx
1. Xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx xx. XX. xxxx smlouvy xx obec Xxxxx Xxxx zavazuje xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxx Hradec xxxxxxxxxx paušální xxxxxx 1200 Xx xx xxxxx xxxxx (xxxxxxxx) xxxxxxxxx.
2. Město Xxxxxxxxxx Xxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxx Kopy vždy x 31.12. xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx splatností xxxxxxx xx příslušné xxxxxxx. Xxx xxxxxxxxxx splatnosti xxxxxxx na xxxxxxx xx stanoví úrok x xxxxxxxx xx xxxx 0,5% x xxxxxxxxxxx xxxxxx za xxxxx den prodlení.
ČI. XX
Xxxx xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxx smlouva xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx. Smlouva xx xxxxxxxx dnem, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx k xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
2. Xxxxxxx xxx oboustranně xxxxxxx písemnou výpovědí xxx uvedeni důvodů x xxxxxxxxxx výpovědní xxxxxx xxxxxxxxxx prvním xxxx xxxxxxxxxxxx měsíce xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxx, x xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx druhé xxxxxx. Jedno xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx Krajskému xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx.
3. Xxxxxxx xx xxxxx ukončit xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx stran.
ČI. X
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx strany xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxxxxxxxxxx po jejím xxxxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxx po xxxx 15 dnů. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxx tuto xxxxxxx Krajskému úřadu Xxxxxxxxxxx kraje se xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx k jejímu xxxxxxxx.
2. Po dobu xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx smluvní xxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxx xxxxx informaci x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx a jejím xxxxxxxx.
3. Nedílnou přílohu x xxxx smlouvě xxxxx usneseni Rady xxxxx Jindřichův Xxxxxx x xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxxx Xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx o udělení xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
4. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx třech xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx jeden xxxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxx Xxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx s xxxxxxxxx obdrží xxxx Xxxxx Kopy x xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx.
5. Xxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxx xxxxxxxx dohodou xxxxxxxxx xxxxx.
X&xxxx;Xxxxxxxxxxx Hradce xxx 14.05.2019
Xxxxxxxxx Xxxxx v. x.
Xxxx Xxxxx v. x.
Xxxx Dívčí Kopy