7/XX/2019 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxxx x xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxx smlouva
Na základě xxxxxxxx rady Xxxxx Xxxxxx x. 403/18 xx xxx 6.6.2018, xxxxxxxx zastupitelstva Xxxx Xxxxxxxx x. 7/18 xx xxx 25.7.2018 x x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §63 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x obcích (obecní zřízení), xx znění xxxxxxxxxx předpisů (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxx“) xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu:
Čl. 1
Xxxxxxx strany
1. Město Xxxxxx
xxxxxxxxxx ing. Xxxxxxx Xxxxx, xxxxxxxxx
xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx: 511 01 Xxxxxx, Xxxxxxxx Xxxxxxx xx. 335
xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx
x
2. Obec Xxxxxxxx
xxxxxxxxxx Pavlem Xxxxxxx, xxxxxxxxx
xxxxxx xxxxxxxx xxxxx: Xxxxxxxx xx. 71, 506 01 Xxxxx
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxx obce x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx.
Xx. 2
Xxxxxxx xxxxxxx
1. V xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §63 odst. 1 xxxxxx o xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxxx §159 x xxxx. xxxxxx č. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx jen xxxxxxx xxx), budou xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx Xxxx Holenice x xxxxx xxxxxxxx xxxxxx x souladu x xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Sb., x odpovědnosti za xxxxxxxxx x řízení x nich (xxxx xxx ZOP) xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x projednávání xxxxxxxxx, a xx xxxxxxxxx podle xxxxxxxxxx §60 xxxx. 2 XXX a xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
2. Na xxxxxxx xxxx smlouvy budou xxxxxx Xxxxx Xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxx xxxx. 1 xxxxxx xxxxxx této smlouvy xxx správní xxxxx Xxxx Xxxxxxxx.
3. Správní xxxxxxxx, xxxxxx pokut, xxxx. xxxx náklady xxxxxx uložené xxxxxx Xxxxx Xxxxxx při xxxxxx xxxxxxxxx působnosti xxxxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxx Turnov.
Čl. 3
Xxxxxx xxxxxxx
1. Xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx Xxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx xxxxxxxxx na xxxx účet x Xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxx č. xxxx 1263075359/0800, VS - 5704140003, xxxxxxxx xxxxxxxx xx výši 2.300,- Xx xxxxx. Částka xxxx xxxxxxxxx xxxx xx 30.6. xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx roku.
Čl. 4
Xxxx xxxxxx smlouvy
1. Xxxxxxx xx podle xxxxxxxxxx §164 xxxx. 3 xxxxxxxxx řádu uzavřena xxxx, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x uzavřením xxxxxxx nabude xxxxxx xxxx.
2. Tuto smlouvu xxx vypovědět písemnou xxxxxx, a to x xxx udání xxxxxx. Výpovědní lhůta xxxx xxx měsíce x začíná xxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx po xxxxxx, x xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx. Xxxxxx xxxxxxxx nemá xxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxx správy a xxxxx xxxxxx o xxxxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxx Xxxx Holenice xxx xx případnou náhradu xxxxx.
Xx. 5
Společná xxxxxxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxx vede xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx veškerou xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx činností xxxxx čl. 2 xxxx xxxxxxx.
2. Smluvní xxxxxx xxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxx úřadů xxxxxxx xx xxxx 15 xxx x xxxxxx ji Krajskému xxxxx Xxxxxxxxxxx kraje xx xxxxxxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx.
3. Xx dobu xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxx smluvní xxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx smlouvy x xxxxx předmětu.
4. Ve xxxxxx ve xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxx xxxxx x xxxxxxxxxx, jakož x xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
5. Xxxxxxx strany xx xxxxxxxx, xx xx xxxxxxxxx vzájemnou xxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
6. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx třech xxxxxxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxx, x xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx obdrží xxxxx stejnopis x xxxxx stejnopis spolu xx xxxxx přílohami xxxxxx Krajský xxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx xxxxx x xxxxxxx o xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní smlouvy.
7. Xxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx Xxxx Xxxxxxxx x. 7/18 xx xxx 25.7.2018 x rady Xxxxx Xxxxxxx x. 403/18 ze xxx 6.6.2018, a pravomocné xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx.
X&xxxx;Xxxxxxxxxx xxx 12.12.2018
Za xxxx Xxxxxxxx:
Xxxxx Beran x. r.
starosta xxxx
X&xxxx;Xxxxxxx xxx 12.11.2018
Za Xxxxx Xxxxxx:
Xxx. Tomáš Xxxxx x. r.
starosta xxxx
Xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx (xxxx. nabyla xxxxxxxxx) xxx 25.01.2019, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx x.x.: KULK 418/2019 XX/7/2019 XXX/Xx/3 o xxxxxxx souhlasu s uzavřením xxxxxxx.
XXXx. Jiří Xxxxx x. r.
vedoucí správního xxxxxx
Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx