139/XX/2019 - Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Hodonín x xxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
(x xxxxxx xxxxxxxxx působnosti xx xxxxx xxxxxx x ochraně xxxxxxx x xxxxxxx)
Xx xxxxxxx xxxxxxxx Zastupitelstva Xxxx Xxxxxxx x. 6, xx dne 21.2.2019 x xxxxxxxx Xxxx Xxxxx Xxxxxxx x. 689, ze xxx 9.4.2019, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
XX. X
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx starostou xxxx - Xxx. Antonínem Xxxxxxx
xxxxxx: Xxxxxxx 78, 696 14 Xxxx
xxxx Xxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxx do xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - Xxxxx Hodonín
IČ: 00488461
Xxxxxxxx xxxxxxx: č. x. 43-7079490277/0100
x
2. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx - Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxxx: Xxxxxxxxxx xxx. 53/1, 695 35 Xxxxxxx
xxxx Jihomoravský
IČ: 000284891
Xxxxxxxx spojení: XX Xxxxxxx, x. x. 424671/0100
Xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx
XX. XX
Xxxxxxx xxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx xxxxxx přenesené xxxxxxxxxx
(1) V xxxxxxx x §63 odst. x xxxxxx x. 128/2000 Sb., x xxxxxx (obecní zřízení), ve xxxxx xxxxxxxxxx předpisů, xxxxx orgány xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxx ve xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxx podle zákona č. 114/1992 Sb., x xxxxxxx xxxxxxx x krajiny, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx následující:
- Xxxxx xxxxx Hodonín - Xxxxxxx úřad Xxxxxxx xxxx ve xxxxxxxx řízení xxxxxxxxxx xxx §8 xxxxxxxx xxxxxx dřevin, x xx v xxxxx xxxxxxx, x xxx §9 xxxxxxxx výsadba x xxxxxx, a xx x xxxxx xxxxxxx.
XX. XXX
Xxxxxx xxxxxxx
Xxxx Xxxxxxx xxxxxxxx městu Xxxxxxx xx xxxx xxxx x. 424671 /0100, vedený u XX Xxxxxxx, odměnu xx xxxx 500,- Xx (xxxxx: xxx xxx korun xxxxxxx) xx každé xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx vedené xxxxx ČI. II xxxx smlouvy. Odměna xxxx poskytována průběžně x xxxxxxxxxxxx čtvrtletních xxxxxxxxx.
Xx. XX
Xxxx xxxxxx xxxxxxx
Xxxx xxxxxxx se xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx x xx xx xxxxxx xxxxxxxx xx 31.12.2022. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx, xxx rozhodnutí xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx úřadu x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx teto xxxxxxx nabude xxxxxx xxxx.
Xx. V
Společná xxxxxxxxxx
(1) Xxxxxxx xxxxxx zveřejní xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxxxxxxxxxx xx jejím xxxxxxxx xx xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxx úřadu xxxxxxx xx dobu 15 dní.
(2) Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx smluvní xxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx obecních xxxxx informaci x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x jejím xxxxxxxx.
(3) Xxxx smlouva xx xxxxxxxxxx xx třech xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx obec xxxxxxxxx obdrží xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx spolu xx xxxxxxx x xxxxxxx s uzavřením xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
(4) Xxxxxxx x této xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx zastupitelstva xxxx Terezín x xxxxxxxx xxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxx smlouvy x pravomocné rozhodnutí xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx úřadu x xxxxxxx xxxxxxxx x uzavření xxxxxxx.
(5) Xxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx dodatky, které xxxxxxxxx xxxxxxxxx smluvních xxxxx a souhlasu xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
(6) Xxxxxxx xxx xxxxxxxxx xxxxxxx pouze písemně xxxxxxx stran, nebo xxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxxx lhůtou 2. xxxxxx. Xxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx měsíci, x&xxxx;xxxx xxxx výpověď xxxxxxxx xxxxx xxxxxx.
X&xxxx;Xxxxxxxx, xxx 15.05.2019
Xxx. Xxxxxxx Xxxxx x. x.
xxxxxxxx města Xxxxxxx
Xxxxx Xxxxxxx v. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx
Xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouva byla xxxxxxxx dnem 04.07.2019, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Jihomoravského xxxxx xx dne 17.06.2019, x. x. XXX 87467/2019 o xxxxxxx xxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.