28/VS/2019 - Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Žďár xxx Xxxxxxx x xxxx Xxxxx
Xxxxxxxxxxxxx smlouva
Na xxxxxxx xxxxxxxx rady xxxxx Xxxxx xxx Xxxxxxx x. 7 xx xxx 28.1.2019 x xxxxxxxx zastupitelstva xxxx Xxxxx ze dne 7.12.2018 xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx strany xxxx veřejnoprávní xxxxxxx:
XX. X
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxxx Xxxx xxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx Ing. Xxxxxxxx Xxxxxxx, XXXX
XXX: 295841
Xxxxxxx 227/1, 591 31 Xxxx nad Xxxxxxx, xxxx Xxxx xxx Xxxxxxx 1
Xxxx Xxxxxxxx
2. Xxxx Xxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxxxx
XXX: 599459
Kyjov 19, 592 14
Kraj Xxxxxxxx
XX. XX
Xxxxxxx xxxxxxx
X souladu x §63 xxxx. 1 xxxxxx x. 128/2000 Sb., o xxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxx xxxxxx města Xxxx xxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx obce Xxxxx xxxxxxxxx přenesenou xxxxxxxxx xxxxxxxx zvláštními xxxxxx xxxxxxx obce Xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx.
XX. XXX
Xxxxxxx rozsah xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
X xxxxxxx s §63 xxxx. 1 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů, xxxx Městský xxxx Xxxx nad Xxxxxxx, xxxxx občansko-správní a xxxxxx xxxxxxxxxxxx úřad, xxxxxxx xxxx Xxxxx x xxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxx zákona č. 133/2000 Sb., o evidenci xxxxxxxx x rodných xxxxx x x xxxxx některých xxxxxx (xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx), xx znění xxxxxxxxxx předpisů, xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx:
x) Xxxxxxx xxxx Xxxx xxx Xxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx-xxxxxxx a xxxxxx xxxxxxxxxxxx úřad xxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x informačním xxxxxxx xxxxxxxx obyvatel, x to v xxxxxxx §3 xxxx. 3 xxxx. x) x x) xxxxxxxx xx xxxxxxxx adres xxxxx xxxxxxxx xxxxxx, xxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx, počátek xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx údaje x xxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx na xxxxx Xxxxx xxxxxxxxx x §10b, xxx xx xx žádost xxxxxxxxx vedou údaje x adrese pro xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx, xxxx xxxxx xxxx xxxxxxx, xxxxx xxxxxx o xxxxxxxx xxxxxxxx.
x) Xxxxxx xxxx Xxxxx xxxxx xxxxx podle ČI. XXX xxxx. a) xxxx xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxxxx XxX Žďáru xxx Xxxxxxx, x xx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx pracovní xxx xx jejich xxxxxxxx x XxX Žďáru xxx Sázavou xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx obyvatel xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxx xx xxxxxx xxxxxxxx.
x) Xxxxxx xxxx Xxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxx údaje o xxxxx trvalého pobytu xxxxxx (xxxxx §12 xxxxxx x evidenci xxxxxxxx) xxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxx nad Xxxxxxx xxxxxxxxxx následující xxxxxxxx den xx xxxxxx xxxxxx moci xxxxxxxxxx x XxX Xxxxx nad Xxxxxxx xx povinen xxxxx xxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx nejpozději následující xxxxxxxx xxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx rozhodnutí.
ČI. XX
Xxxxxx xxxxxxx
Xx xxxxx xxxxxxxx smlouvy x xxxxxxx xxxxxxx poskytne xxxx Xxxxx xxxxx Xxxx xxx Xxxxxxx xx xxxx xxxx x. 9005-424751/0100, xxxxxx x XX, x.x, Xxxx xxx Xxxxxxx xxxxxx xx výši 110 Xx (slovy: xxxxx xxx deset xxxxx xxxxxxx) za xxxxx provedený xxxx xx xxxxxxx plněni xxxxx Xx. xxx xxxx xxxxxxx. Úhrada xxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx x 30.6. a 31.12. každého xxxxxxxxxxxx xxxx trvání xxxxxxx.
XX. X
Xxxx xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx xx jejího xxxxxxxx xx 31.12.2022. Xxxx xxxxxxx je xxxxxxxx xxxx, kdy xxxxxxxxxx Krajského xxxxx xxxxx Xxxxxxxx x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx moci.
2. Xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxxx xxxxxx ve xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx, která xxxxxx xxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx doručení xxxxxxxx.
XX. XXX
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxx xxxxx této xxxxxxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx. X xxxxxxxx xxxx xxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu xxxxx Xxxxxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxx xxxxxx smlouvy.
2. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxxxxxxxxxx xx jejím xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx úřadů nejméně xx xxxx 15 xxx.
3. Xx dobu xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxx smluvní xxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx této xxxxxxx a xxxxx xxxxxxxx.
4. Tato xxxxxxx xx xxxxxxxxxx ve xxxxx xxxxxxxxxxxx, přičemž xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Žďár xxx Xxxxxxx, jeden xxxxxxxxx xxxxxx obec Kyjov x jeden xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx obdrží Xxxxxxx xxxx Kraje Vysočina xxxxx x xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
5. Xxxxxxx k této xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxx města Xxxxx xxx Sázavou x xxxxxxxx zastupitelstva obce Xxxxx x xxxxxxxx x uzavřením xxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu x xxxxxxx souhlasu x uzavření xxxxxxx.
Xx Xxxxx nad Xxxxxxx xxx 31.1.2019
Ing. Xxxxxx Xxxxx, XXXX
xxxxxxxx xxxxx Xxxxx nad Sázavou
Luboš Xxxxxxxx
xxxxxxxx obce Xxxxx