29/XX/2019 - Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Žďár xxx Xxxxxxx a xxxx Xxxxx
Xxxxxxxxxxxxx smlouva
Na xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxx Xxxxx xxx Xxxxxxx x. 7 xx xxx 28.1.2019 x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxx ze xxx 8.1.2019 uzavírají xxxx xxxxxxx smluvní xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
XX. X
Xxxxxxx strany
1. Město Xxxx nad Xxxxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx města Xxx. Xxxxxxxx Xxxxxxx, XXXX
XXX: 295841
Xxxxxxx 227/1, 591 31 Xxxx xxx Xxxxxxx, xxxx Xxxx xxx Xxxxxxx 1
Xxxx Xxxxxxxx
2. Obec Račín
zastoupená xxxxxxxxx xxxxx Xxxxx Xxxxx
XXX: 842311, Račín 18, 592 11
Kraj Xxxxxxxx
XX. XX
Xxxxxxx smlouvy
V xxxxxxx s §63 xxxx. 1 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxx xxxxxx xxxxx Xxxx xxx Xxxxxxx xxxxxxx orgánů xxxx Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx svěřenou zvláštními xxxxxx orgánům obce Xxxxx x rozsahu xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx.
XX. XXX
Xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
X xxxxxxx x §63 xxxx. 1 zákona x. 128/2000 Sb., o xxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, bude Xxxxxxx xxxx Žďár xxx Xxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx-xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxxx úřad, xxxxxxx xxxx Xxxxx v xxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxx č. 133/2000 Sb., x xxxxxxxx obyvatel x xxxxxxx xxxxx x o xxxxx xxxxxxxxx zákonů (xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx), xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx, vykonávat xxxxxxxxxxx:
x) Xxxxxxx xxxx Xxxx xxx Xxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx-xxxxxxx x obecní xxxxxxxxxxxx xxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx obyvatel, x xx v xxxxxxx §3 odst. 3 xxxx. g) x x) xxxxxxxx se xxxxxxxx adres xxxxx xxxxxxxx xxxxxx, adres xxx doručování xxxxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxx x xxxxx xxxxxxxx pobytu xxxx xxxxx xxxxxxxx trvalého xxxxxx xx území Xxxxx republiky x §10b, xxx xx xx žádost xxxxxxxxx xxxxx xxxxx x xxxxxx pro xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx, xxxx xxxxx xxxx zrušení, podle xxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx.
x) Xxxxxx xxxx Xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx ČI. XXX xxxx. x) xxxx xxxxxxx, získané xx xxxxxx obce předávat XxX Xxxxx xxx Xxxxxxx, x xx xxxx xxxxxxxxxx následující xxxxxxxx xxx od xxxxxx xxxxxxxx a XxX Xxxxx xxx Xxxxxxx je xxxxxxx xxxxxxx xxxxx zaevidovat xx informačního xxxxxxx xxxxxxxx obyvatel xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx den xx jejich obdržení.
c) Xxxxxx obce Xxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx x xxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx (xxxxx §12 zákona x xxxxxxxx xxxxxxxx) xxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxx nad Xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx pracovní xxx xx nabytí xxxxxx xxxx rozhodnutí x XxX Xxxxx xxx Sázavou xx xxxxxxx tento údaj xxxxxxxxxx do xxxxxxxxxxxx xxxxxxx evidence obyvatel xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx pracovní xxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx.
XX. IV
Za xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Račín xxxxx Xxxx xxx Xxxxxxx na xxxx xxxx č. 9005-424751/0100, xxxxxx u KB, x.x, Žďár xxx Xxxxxxx odměnu xx xxxx 110 Xx (xxxxx: xxxxx xxx xxxxx xxxxx xxxxxxx) xx xxxxx provedený xxxx na xxxxxxx xxxxxx xxxxx ČI. XXX xxxx smlouvy. Xxxxxx xxxx obci xxxxxxxxxxxxx x&xxxx;30.6. a 31.12. xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxx trvání smlouvy.
ČI. X
Xxxx trvání xxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx na dobu xxxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxx xx 31.12.2022. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx dnem, kdy xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu xxxxx Xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxx právní xxxx.
2. Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxx xxx písemnou xxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx době, která xxxxxx xxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx výpovědi.
ČI. XXX
Xxxxxxxx ustanovení
1. Xxxxxx xxxxx této xxxxxxx xxx jen písemnou xxxxxxx xxxxxxxxx stran. X xxxxxxxx xxxx xxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu xxxxx Xxxxxxxx x xxxxxxx souhlasu xx xxxxxx xxxxxx smlouvy.
2. Xxxxxxx strany xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxxxxxxxxxx xx jejím uzavření xx xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxx xxxxxxx xx dobu 15 xxx.
3. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxx xxxxx informaci x xxxxxxxx této xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx.
4. Tato xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, přičemž xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxx nad Xxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxx x xxxxx stejnopis xxxxxxxxxxxxx smlouvy x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxx Kraje Vysočina xxxxx x xxxxxxx x souhlas x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
5. Xxxxxxx x xxxx xxxxxxx xxxxx usnesení xxxx města Xxxxx xxx Xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxx x xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx x udělení souhlasu x xxxxxxxx smlouvy.
Ve Xxxxx xxx Xxxxxxx xxx 31.1.2019
Xxx. Martin Xxxxx, ACCA
starosta xxxxx Xxxxx xxx Xxxxxxx
Xxxx Xxxx
xxxxxxxx xxxx Račín