3/XX/2020 - Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx uzavřená xxxx xxxxxx Hulín a xxxx Břest
- výkon xxxxxxxxx působnosti xxxxx xxxxxx x xxxxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx x. j. XXXX/70800/2019, xxxxxx Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx, nabylo xxxxxx xxxx dne 4.12.2019.
XXXXXXXXXXXXX XXXXXXX
Xx základě xxxxxxxx Xxxx města Xxxxx x. 11/21/XX/2019 x 02.10.2019 x xxxxxxxx Xxxx xxxx Xxxxx č. 4/XX 19/2019 z 23.09.2019 xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx podle §63 xxxxxx č. 128/2000 Xx., x xxxxxx (obecní zřízení), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxx“) tuto xxxxxxxxxxxxx smlouvu.
Článek 1
Xxxxxxx xxxxxx
1. město Xxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx Xxx. Xxxxxxx Hozou
adresa: xxx. Xxxx 162, 768 24 Hulín
kraj Xxxxxxx
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx obvodu xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - město Xxxxxxxx
XX: 00287229
DIČ: XX00287229
(xxxx xxx „xxxxx Hulín“)
2. xxxx Břest
zastoupená starostou xxxx Xxxxxxxxx Navrátilem
adresa: Xxxxx č. p. 87, 768 23 Xxxxx
xxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - xxxxx Kroměříž
IČ: 00287105
XXX: XX00287105
(xxxx jen „xxxx Břest“)
Článek 2
Předmět xxxxxxx
Xxxxxx xxxxx Hulín xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx Břest vykonávat xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx předpisy xxxxxxx xxxx ve xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx smlouvou.
Na xxxxxxx této smlouvy xxxxx orgány xxxxx Xxxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx x xxxxxxxxxxx, k xxxxxxx spáchání xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Břest, k xxxxxxx xxxxxxxxxx by xxxx xxxxx a xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx.
Xxxxxx 3
Xxxxxxx xxxxxx xxxxxx přenesené xxxxxxxxxx
Xxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxx o nich, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx o xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx a xxxxxx o nich“) xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx přestupků xxxxxxxx xxxxxxx obce Xxxxx xxxxxxxx právními xxxxxxxx.
Xxxxxxx poplatky a xxxxxxx řízení xxxxxxxx Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx xxx plnění xxxx xxxxxxx jsou x xxxxxxx x ustanovením §7 xxxx. 1 xxxx. d) xxxxxx x. 250/2000 Xx., x xxxxxxxxxxxx pravidlech xxxxxxxx xxxxxxxx, ve xxxxx pozdějších xxxxxxxx (xxxx jen „zákon x rozpočtových pravidlech xxxxxxxx xxxxxxxx“) xxxxxxx xxxxx Xxxxx.
Xxxxx pokut x xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx Městským úřadem Xxxxx xxx plnění xxxx xxxxxxx xxxx x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §7 odst. 1 xxxx. d) xxxxxx o xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx rozpočtů xxxxxxx xxxxx Xxxxx.
Xxxxxx 4
Xxxxxx nákladů
Za výkon xxxxxxxxx xxxxxxxxxx v xxxxxxx podle xxxx xxxxxxx xxxxxxxx obec Xxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxx xx jeho xxxx x Xxxxxxxx xxxxx, x x., xxxxx xxxxxxxxxx xxxx 00000- 8319720217/0100 paušální částku xxxxxxx spojených x xxxxxxx xxxxxxxxx působnosti xx výši 1.300 Xx (slovy: Jeden xxxxx xxx xxx xxxxx českých) xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx „vyřízením“ xx rozumí xxxxxxxxxx xxxx vydáním xxxxxxxxxxx xxxxx, xxxxxxx pravomocného xxxxxxxxxx či xxxxxxx, xxxxxxxxx, xxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx. Xxxxx Xxxxx x xxxxxxx xx 5. xxxxxxxx xxxxxx kalendářního xxxx xxxxxxxx obci Xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx x 30. xxxxxxxxx xxxxxx kalendářního roku xxxxxx faktury. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx počet xxxxxxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx x tomuto datu. Xxxxxx xxxxxxxx částky xx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxx xxxx xxxxxxxxx vyúčtování x xxxxxx kalendářním xxxx. Xxxx Břest xx xxxxxxxx uhradit xxxxxxxx xxxxxx xx 14 xxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxx 5
Xxxx trvání xxxxxxx
Xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx se xxxxxxx na xxxx xxxxxxxxx s účinností xx 01.01.2020. Tato xxxxxxxxxxxxx smlouva xx xxxxxxxx xxxx, kdy xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxx kraje o xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxx xxxxxx moci. Xxxxx Hulín a xxxx Břest se xxxxxxx, xx tuto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx lze xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x xx písemnou xxxxxxxx xxxxxxxxx druhé xxxxxxx straně x xxxxxxxxx xxxxxx xxx xxxxxx. Xxxxxxxxx lhůta xxxxxx běžet xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx měsíci, ve xxxxxx xxxx výpověď xxxxxxxx. Výpověď xxxx xxx xxxxxx Hulín x obcí Břest xxxxxxxx Krajskému úřadu Xxxxxxxxx xxxxx. Tuto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx také xxxxxxxxx dohodou xxxx xxxxxx Xxxxx x xxxx Xxxxx, xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx kraje.
Článek 6
Xxxxxxxx a xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
Xxxxx Hulín x xxxx Xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxxxxxxxxxx xx jejím xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxx dnů. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx vyvěsí xxxxx Hulín a xxxx Xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx svých xxxxxxxx xxxxx informaci x uzavření xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy x x jejím xxxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxx x obcí Xxxxx, xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx souhlasu Xxxxxxxxx xxxxx Zlínského xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xx ruší x xxxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx uzavřená xxxx xxxxxx Xxxxx x xxxx Xxxxx 05.01.2005. Xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, přičemž xxxxx stejnopis obdrží xxxxx Xxxxx, jeden xxxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxx a xxxxx xxxxxxxxx včetně xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx kraje xx xxxxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxxxx §41 zákona x obcích Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx: Rada xxxxx Xxxxx Xxxxx xxxxxxx 11/21/RM/2019 x 02.10.2019
Xxxxxxx xxxxx §41 xxxxxx x xxxxxx Xxxxxxxxx orgánem xxxx: Xxxx obce Xxxxx Xxxxx jednací 4/RO 19/2019 x 23.09.2019
X Xxxxxx 3.10.2019
Mgr. Xxxxx Xxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxx Hulín
V Břešti 7.10.2019
Xxxxxxx Xxxxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxx Břest