79/XX/2019 - Veřejnoprávní xxxxxxx xxxx městem Xxxxx Krumlov a xxxx Xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx systému xxxxxx identifikace, adres x xxxxxxxxxxx
>>>
79/XXX/2019
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
Xx. X
Xxxxxxx xxxxxx
1. město Xxxxx Xxxxxxx, XX: 00245836
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx Mgr. Xxxxxxxxx Xxxxxx
xxxxxx: nám Xxxxxxxxx 1, 381 01 Český Krumlov
bankovní xxxxxxx: Xxxxxxxx banka, x. s.
č. xxxx: 9005-328241/0100
(xxxx xxx „xxxxx Xxxxx Xxxxxxx“)
x
2. obec Xxxxxxx, IČ: 00246221
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx Radkem Xxxxxxxx
xxxxxx: Xxxxxxx 2, 382 32 Velešín
příslušná do xxxxxxxxx xxxxxx obce x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxx Krumlov
(dále xxx „xxxx Zubčice“)
na xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx města Xxxxx Xxxxxxx x. 424/XX23/2019 xx xxx 16.9.2019 x Zastupitelstva xxxx Zubčice č. 46/2019 xx xxx 9.10.2019 xx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (xxxx xxx „smlouva“).
Čl. XX
Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxx výkonu přenesené xxxxxxxxxx
1. V xxxxxxx x §63 xxxx. 1 zákona x. 128/2000 Xx., o xxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx a §105 zákona x. 250/2016 Sb., o xxxxxxxxxxxx za xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx (xxxx jen „xxxxx o odpovědnosti xx xxxxxxxxx“), budou xxxxxx xxxxx Xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxx vykonávat xxxxxxxxxx působnost svěřenou xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxx x rozsahu xxxxxxxxx xxxxx smlouvou.
2. Xx xxxxxxx této xxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx Český Xxxxxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxx.
3. Výnos x xxxxx a správních xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxx Xxxxxxx x řízeních xxx xxxxxx xxxx smlouvy xx příjmem rozpočtu xxxxx Xxxxx Xxxxxxx.
4. Xxxxxxx materiál x xxxxxxxxxxxxxx věcech xxxx xxxxxx u xxxxxx xxxxx Xxxxx Xxxxxxx.
Xx. XXX
Xxxxxx xxxxxxx
1. Xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx Xx. XX xxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx svého xxxxxxxx městu Český Xxxxxxx na xxxx xxxxxxxx účet:
paušální xxxxxx 2300,- Xx za xxxxx xxxxx (xxxxxxxx) x vyřízený přestupek.
2. Xxxxx Český Xxxxxxx xxxxxxx obci Xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxxxxxxx (31.3., 30.6., 30.9 , 31.12.) xxxxxxx xx xxxxxxxxxx 15 dnů.
Čl. IV
Doba xxxxxx smlouvy
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx dobu xxxxxxx xx 1.1.2020 xx 31.12.2022.
2. Smlouva je xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxx právní xxxx.
3. Xxxx smlouvu xx xxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx oboustranně xxxxxxxxxxxxxx smluvními stranami x se xxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx.
Xx. X
Xxxxxxxxx ustanovení
1. Xxxxxxx strany xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxx uzavření xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxx nejméně xx xxxx 15 xxx. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx se xxxxxxx x udělení xxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xx dobu xxxxxxxxx xxxx smlouvy na xxxxx úředních xxxxxxx xxxxxxx o xxxxxxxx xxxx smlouvy a xxxxx předmětu.
3. Xxxxxxxx xxxxxxx x této xxxxxxx xxxxx usnesení Xxxx xxxxx Xxxxx Xxxxxxx x usnesení Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Zubčice x souhlasu x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxx xxxxx o udělení xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxx xxxxxx s přílohami xxxxxx xxxx Xxxxxxx, xxxxx výtisk s xxxxxxxxx obdrží xxxxx Xxxxx Krumlov x xxxxx výtisk spolu x přílohami xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx.
X Xxxxxx Krumlově xxx 24.10.2019
Xxx. Dalibor Xxxxx
xxxxxxxx
X Zubčicích dne 12.11.2019
Xxxxx Xxxxxx
xxxxxxxx