Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

13/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Kopidlno x xxxx Xxxxxxxx - xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx ve věcech xxxxxxxxx

Xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje xx. xx. KUKHK-6754/OP/2021 o xxxxxxx souhlasu xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 10.3.2021.

Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx uzavřená xxxx xxxxxx Xxxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx x přenosu xxxxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx

Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Královéhradeckého xxxxx x.. ………………. xx xxx …………. x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx dne …………Xxxxx §160 xxxx. 1 xxxxxx č. 500/2004 Xx.,, xxxxxxx xxx, x platném xxxxx, xxxxx §63 zákona x. 128/2000 Xx., x xxxxxx, v xxxxxxx xxxxx, a xxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti xx xxxxxxxxx x xxxxxx x nich, x xxxxxxx xxxxx, xxxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx x. 705/54/10/1/2021 xx xxx 11.01.2021 a xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx xx xxx 20.01.2021 xxxxxxxxx mezi xxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:

X.

Xxxxxxx strany

Město Kopidlno, xxxxxxx Xxxxxxxxx 13

507 32 Xxxxxxxx, XX: 00271705

xxxxxxxxx xx správního xxxxxx obce x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Jičín, Xxxxxxxxxxxxxxx xxxx,

xxxxxxxxxx starostkou xxxxx Xxx. Xxxxx Xxxxxxxxx, MBA

a

Obec Xxxxxxxx, Xxxxxxxx 7

507 32 Xxxxxxxx, IČ: 271322

xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x rozšířenou xxxxxxxxxx Jičín, Xxxxxxxxxxxxxxx xxxx,

xxxxxxxxxx starostou xxxx Xxxxxx Berným

jakožto xxxx xxxxxxxxx xx správního xxxxxx xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx, xx. xxxxx Kopidlna

II.

Předmět xxxxxxx

1. Xxxxx Xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxxxx svých xxxxxx vykonávat xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, a to x xxxxxxx xxxxxxxxx x odstavci xxx xxxxxx XX. této xxxxxxx. Xx xxxxxxx xxxx smlouvy budou xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxx x místně xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xx xxxxxxxx obvodu xxxx Xxxxxxxx.

2. Xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx č. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx za xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx, x platném xxxxx, xxxxxxxxx xx xxxxxxxx obvodu obce Xxxxxxxx xxxxxxxx přenesenou xxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx §60 xxxx. 2 xxxxxx x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx a xxxx vymezenou xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx.

3. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxx plnění xxxx xxxxxxx jsou xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx.

4. Xxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxx xxxxxx této xxxxxxx xx příjmem xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx.

XXX.

Xxxxxx xxxxxxx

1. Na xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx předmětu xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx ze xxxxx rozpočtu xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xx xxxx účet č. 116 197 5399/0800 xxxxxx x České xxxxxxxxxx x.x., xxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx xxxx 2 500,- Xx (xxxxx dvatisícepětsetkorunčeských) x xx xx xxxxx zahájení xxxxxx x xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx xxxx 1 500,- Xx (slovy xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) za xxxxx xxxxxxxxx, xxxxx xxxx xxxxxxx, xxxxxxxxx nebo xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx či xxxxxxxx xx místě (xxx. xxxxxxx, xxx nebude xxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx).

2. Náklady za xxxxx xxxxxxxxx působnosti x xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx na xxxxxxx xxxxxx přestupků, xxxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxxx x k xxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxxx xxxxx fakturu xxxx Xxxxxxxx nejdéle xx 30xx dnů xx skončení kalendářního xxxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx se xx xxxxxxxx uhradit ve xxxxx 30ti xxx xx jejího xxxxxxxxx.

XX.

Xxxx xxxxxx xxxxxxx

1. Xxxx xxxxxxx xx uzavírá xx xxxx xxxxxxx, x xx do 31.12.2022.

2. Smlouva je xxxxx §164 odst. 3 správního xxxx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx smlouvy nabude xxxxxx xxxx.

3. Tuto xxxxxxx lze xxxxxxxxx xxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx výpovědi xxxxx xxxxxxx straně. Xxxxxxxxx lhůta xxxx xxx xxxxxx a xxxxxx běžet xxxxxx xxxx měsíce xxxxxxxxxxxxx xx měsíci, v xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx. Xxxx xxxxxxx xxxxxx, xxxxx xxxxxxx podala, xx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx. 

X.

Xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně xx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx svých xxxxxxxx xxxxx xx xxxx xxxxxxx 15 xxx.

2. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx strany xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx obecních xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx.

3. Xxxxxx obsah xxxx smlouvy lze xxx xxxxxxxx dohodou xxxx smluvních xxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxx xx třeba xxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.

4. Xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxxxx ustanoveními xxxxxxxxx xxxx upravujícími xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.

5. Tato smlouva xx vyhotovuje ve xxxxx stejnopisech, které xx xxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx, xxxx Xxxxxxxx x jeden xxxxxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxx xx žádostí x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.

6. Přílohy xxxx xxxxxxx tvoří xxxxxxxx xxxx města Xxxxxxxx, usnesení zastupitelstva xxxx Židovice a xxxxxxxxxx rozhodnutí xxxxxxxxx xxxxx x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.

X Kopidlně xxx 1.2.2021

Xxx. Hana Xxxxxxxx, XXX, x. x.

xxxxxxxxx města Xxxxxxxx

X Xxxxxxxxxx xxx 1.2.2021

Petr Xxxxx x. r.

starosta xxxx Židovice