26/XX/2021 Veřejnoprávní smlouva xxxxxxxx mezi městem Xxxxxxx a xxxx Xxxxxxx - výkon xxxxx xxxxx xxxxxx x obecní xxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx. zn. XXXXX-15467/XX/2021 x udělení xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 27.5.2021.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx X. XXX/XXX-0128/2021 x xxxxxx xxxxx xxxxxxx policie Jaroměř xxxxxxxx xxxx Xxxxxx Xxxxxxx a Obcí Xxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx
1. Město Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Horáčkem
adresa: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx armády 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
XXX: CZ00272728
a
2. Xxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: starostkou xxxx Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxx
xxxxxx: Xxxxxxx 46, 551 01
IČ: 00273252
xx základě usnesení Xxxx města Xxxxxxx x. 0258-06-2021-00X-XX ze xxx 17.03.2021, na xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx x. 5 xx xxx 24.2.2021 x x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (xxxx též xxx „xxxxxxx“).
1. Xxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxx xxxxxxx“) xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx (dále xxx „xxxxxxx xxxxxxx“).
2. Xxxx Xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Předmět xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x souladu s xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 zákona x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx veřejného xxxxxxx x xxxxx xxxxx úkoly xxxxx xxxxxx o obecní xxxxxxx nebo zvláštního xxxxxx, v rozsahu xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx, xx xxxxx xxxx Xxxxxxx x xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxxx, Xxxxx, Xxxxx Xxxxx (xxxx xxx obec Xxxxxxx).
3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxx xxxx Zaloňov xxxxxxxxx xxxxxxx úkoly xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Zaloňov, x xx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxx (směn), x xx x xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx 1 xxxxxxxx xx xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx vozidlem xxxx xxxxxx jednočlenné xxxxxx xxxxxxxxx se xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx vozidlem.
2. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Zaloňov xxxxxxxx xxxx odchyt xxxxxxxxx psů x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, x bude xxxxxxxxxx xxxxxx transport xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxx, xx xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx x. 166/1999 Sb., x xxxxxxxxxxx xxxx x o xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (xxxxxxxxxxx xxxxx), ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x rozsahu dle xxxxxxx.
3. Xxxxxxxxx rozpis xxxx xxxx velitel xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx dohodě xx xxxxxxxxx obce Zaloňov. Xxxx Zaloňov xx xxxxxxxx poskytnout xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx Zaloňov xxxxxxx x činností městské xxxxxxx a xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.
4. Xxxxxxxx obce Xxxxxxx xx xxxxxxxx požadovat, xxx x xxxx, xxx xxxxxxx policie x xxxx Xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx, a xx xxxxx provést požadovaný xxxxxx, xxxxxxx policie xxx xxxxxxxx (xxxx-xx xxxxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxx-xx xxxx xxxxxxxxxx xxxxx) tento xxxxxx xxxxxxxx.
5. Obec Xxxxxxx xxxx xx xxx, kdy tato xxxxxxx xxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx písemné xxxxxxxx, xxxxxx prokazuje oprávněnost xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx území. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx pověření xxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx městské policie Xxxxxxx. Xxxx pověření xx strážník povinen xxx při xxxxxx xxxxxxxxx x sebe. Xxxxxxx xx postupuje x u xxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx xx zavazuje bez xxxxxxxxxx prodlení informovat xxxx Zaloňov o xxx, xx strážník, xxxxxxx bylo vydáno xxxxxxx xxxxxxxx, xxx xxxx strážníkem městské xxxxxxx, resp. pozbyl xxxxxxxxx xxxxx zákona x xxxxxx xxxxxxx x xxxx pověřeni xxxxxx starostovi obce Xxxxxxx.
6. X případě xxxxxxxxxxx událostí (povodeň, xxxxxxx událost, xxxxxxx xxxx.), xxx bude xx xxxxx města Xxxxxxx xxxx xxxx xxxx, na xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx podle xxxxxx, xxxxxxxx stav xxxxxxxxx, xxxxxxx stav xxxx xxxx ohrožení xxxxx, xx strážník xxxxxxxx plněním některých xxxxx xxx řízení xxxxxx policie (xxxxxxx xxxxxxx policie) xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x této xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx starosty xxxx xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx smlouvy.
7. Xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), oprávněna x xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx úkolů x xx xxxxxxx žádosti xx výzvy xxxxxxxxxx xxxxxxxxx některé x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx (HZS, XXX x PČR).
8. Xxxx Xxxxxxx xxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx, xx x xxxxxxx, xx plnění xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx přítomnost xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx xx území xxxxxxx xxxx, které xxxx smluvními xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx, nemá xxxx Xxxxxxx xxxxxx xxxxx na xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx xx xxxxx xxxx obce x xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx x Xxxxxxx XX.
9. X xxxxxxx xxxxxxx zvířete je xxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx následné xxxxxxxx x xxxx x xxxxx a uhradit xxxxxxx s tímto xxxxxxx (náklady xx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx obce Xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxx. Po xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx xx 7 xxx), xxxx být xxxxx xxxxxxxx x záchytném xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx-xx naplněna kapacita xxxxxxxx nebo xxxxxxxxxx-xx xx vlastnosti xxxxxxx. Xxxxx-xx se podmínky xxx, xx xxxx xxxxx zvíře xxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx xxxxx xxx dalšího xxxxxxx umístěno xx xxxxxx.
10. Xxxxxxxx obce Xxxxxxx je oprávněn xxxxxxxxx předložení xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.
4. Úhrada xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx dle xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Zaloňov xxxx xxxx Xxxxxxx, xxxxx xx xx zavazuje xxxxxx xx xxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx níže xxxxxxxxxx (XX. 4, xxxxxxxx 3).
2. Xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx policie tvoří xxxxxxx:
x) xxxxxx náklady, xxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxxxx pojištění,
b) xxxxxxx na pohonné xxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx vozidel,
c) xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxx, xxxxxxx a zkouška xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
x) xxxxxxx xx stravu x péči o xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx kotce
3. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx za xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xx základě xxxxxxxx xxxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx výdajů xx Xxxxxxxx polici Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx smluvní xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xxxxxx nákladů spojených x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx, činí 875,- Xx (slovy: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) měsíčně (1 xxxxxx xxxxxx dvoučlenné xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx se xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx).
4. Město Xxxxxxx xxxx náklady xx plnění xxxxx xxx této smlouvy xxxx Zaloňov fakturovat xxxx xx 20. xxx každého xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Faktura xxxx xxx xxxxxxxxxxx účetního xxxxxxx.
5. Xxxx Zaloňov xx xxxxxxxx, že xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx uvedený v xxxxxxx xxxxxxxxx faktury, x xx příkazem x xxxxxx x xx xxxxx splatnosti xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx. X případě xxxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxx je obec Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx úrok x prodlení xx xxxx dle xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx předpisů.
6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx vzniknou x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx s xxxxxxx úkolů městské xxxxxxx (xxxx. xx xxxxxxxx xxxxxxx do xxxxxx nebo náklady xx xxxxxxxxx veterinární xxxx apod.), xx xxxxxxxx hradit obec Xxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx do xxxxxx budou xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxx xxxx Xxxxxxx.
X případě xxxxxxxx xxxxxxx x zařízení xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx zavazuje xxxx Xxxxxxx xxxxxx náklady xx xxxx 150,- Xx/xxxxx zvíře za xxxxx započatý den.
7. X xxxxxxx mimořádných xxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, xxx jejichž xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky, xx xxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx s xxxxxx úkony, a xx ve xxxx 330,- Kč xx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx zasahujícího xxxxxxxxx x 7,- Kč/ xx xxxxxxx služebního xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx účet xxxxx Jaroměř xxxxxxx x záhlaví xxxxxxxxx xxxxx (xxxxxxxxxx) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x xxxxxx a ve xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 dnů xxx xxx doručení této xxxxxxx.
8. Příjem x xxxxx xxxxxxxxx městskou xxxxxxx je vždy xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx.
5. Xxxx trvání xxxxxxx a xxxxxx xxxxxx ukončení
1. Tato xxxxxxx se xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxx dne xxxxxx xxxxxxxx. Smlouva bude xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx právní xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje x xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx smlouvy. Xxxxx dle této xxxxxxx xxxx městská xxxxxxx xxxxxxxxx počínaje xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx, xxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx
2. Xxxxxxx xxxx xxx písemně xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x to x xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxx 1 kalendářní xxxxx x xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx druhé xxxxxxx straně.
6. Závěrečná xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx tuto smlouvu xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx xxxx xxxxxxxx, x xx nejméně xx xxxx 15 dnů.
2. Xx dobu xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx vyvěsí xxxxxxx xxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx (obecních) úřadů xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx. Uzavřená xxxxxxx musí být xxxxxxx xxxxxxxxx na xxxxxxx (Xxxxxxxx) xxxxx xxxx, která je xxxx xxxxxxx stranou.
3. Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx x xxxxxxxx obce Xxxxxxx xx xxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx vyplývajících x xxxx smlouvy.
4. Xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx obce Xxxxxxx xxx plnění úkolů xx základě xxxx xxxxxxx odpovídá obec Xxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx po xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
6. Xxxx smlouvu xxx xxxxx nebo xxxxxxxxx xxx xx xxxxxxx xxxxxxx dohody smluvních xxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
7. Krajský xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx stejnopis této xxxxxxx spolu x xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx 6. xxxx. 8 x x xxxxxxx o xxxxxxx x uzavřením xxxx xxxxxxx.
8. Přílohou x xxxxxxxx součástí xxxx xxxxxxx xxxx:
x) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx x.5 xx xxx 24.2.2021,
x) usnesení Rady xxxxx Jaroměř x. 0258-06-2021-00X-XX ze xxx 17.03.2021,
x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx o udělení xxxxxxxx x uzavření xxxx veřejnoprávní xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxx 12.4.2021
Xxxxxxxxx Xxxxxxxxx x. x.
xxxxxxxxx obce Xxxxxxx