6/VS/2021 Xxxxxxx č. 13 x xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxxxx a xxxxxx Xxxxxx
(xxxxxxxxxx x xxxxxx 1/2008 Věstníku xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx xxx x. 36/XX/2008)
XXXXXXX č. 13 X XXXXXXXXXXXXX XXXXXXX xxxxxxxx mezi xxxxxx x rozšířenou působností xxx 1.11.2007
Článek X
Xxxxxxx xxxxxx:
XXXXX XXXXXXX
Xxxxxxxxxx: Mgr. Xxxxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxxx xxxxx
Xx xxxxxx: 787 01 Xxxxxxx, xxx. Xxxx 1
IČO: 003 03 461
x
XXXXX ZÁBŘEH
Zastoupené: Xxx., XXXx. Františkem Xxxxxx, Ph.D., starostou xxxxx
Xx xxxxxx: 789 01 Xxxxxx, Masarykovo xxxxxxx 6
XXX: 003 03 640
se v xxxxxxx s xxxxxxx XX. xxxxx 4 xxxxxxx na xxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy ze xxx 1.11.2007, ve xxxxx xxxxxxx č.1ze xxx 24.11.2008, xxxxxxx x.2 xx dne 3.12.2009, xxxxxxx x.3 xx dne 12.11.2010, xxxxxxx č.4 xx xxx 1.12.2011, xxxxxxx x.5 xx xxx 13.12.2012, xxxxxxx x.6 xx dne 25.11.2013, xxxxxxx x.7 ze xxx 4.12.2014, dodatku x.8 ze xxx 3.12.2015, dodatku č. 9 ze dne 14.10.2016, xxxxxxx x. 10 ze xxx 13.11.2017, dodatku x. 11 xx xxx 15.10.2018 x xxxxxxx x. 12 xx xxx 12.12.2019 xx xxxxxxx xxxxx xx Xxxxxxx úřad Xxxxxxx xxxxxx příslušným správním xxxxxxx x xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Zábřeh, x xx x xxxxxxx xxxxxxxxxx obecním xxxxxx s rozšířenou xxxxxxxxxx zákonem x. 20/1987Xx., o xxxxxxxxx xxxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx:
Xxxxxx XX.
Xxxxxx IV. „Xxxxxx xxxxxxx“ xx xxxx x upravuje následovně:
1. Xxxxx Xxxxxxx zajistí xxx Xxxxx Xxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx rozsahu xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx dvou xxxxxxxxxxx.
2. Xxx stanovení xxxx úhrad nákladů xx xxxxx předmětu xxxxxxx xx stanoveném xxxxxxx xx období xx 1.1.2021 xx 31.12.2021 se xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx, že xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx stanoveném xxxxxxx xxxxxxxxxxx 25% xxxxxxxx xxxxxx každého x xxxxxx xxxxxxxxxxx.
3. Xxxxx Xxxxxx xx xxx xxxxxxx ze xxxxx rozpočtu xxxxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx xx xxxx xxxx x. 19-1905609309/0800 jako úhradu xxxxxxx za xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx rozsahu za xxxxxx xx 1.1.2021 xx 31.12.2021 xxxxxx xxxxxxxxxxxxx 25% z xxxxx xx každého xx dvou xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxx pojistného xx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxx xxxxxx xxxx xxxxx u xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx platů i xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx rok 2020. Xxxxxx xx xxxxx Xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx výše uvedený xxxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxxxx do 31.3.2021, x 14-ti xxxxx xxxxxxxxxx.
4. Smluvní xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx nákladů xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx od 1.1.2022 xx 31.12.2022 xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xx 30.11.2021.
Xxxxxx III.
1. Xxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx třech stejnopisech x xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx jeden xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Zábřeh a xxxxx stejnopis obdrží Xxxxxxxxxxxx vnitra XX xxxxx xx žádostí x xxxxxxx x xxxxxxxxx tohoto xxxxxxx.
2. Xxxxxxx k xxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxxx, xxxxxxxx zastupitelstva Xxxxx Xxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxxx XX x udělení xxxxxxxx s xxxxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx po xxxx xxxxxxxx xx svých xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx dobu 15-ti xxx x xxxxxx xxx xx zveřejnění xx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx Olomouckého kraje.
4. Xxxxx dodatek je xxxxxxx xxxx, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxx vnitra XX o xxxxxxx xxxxxxxx x xxxx xxxxxxxxx nabude xxxxxx xxxx.
Xxxxxx XX.
Xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy xxxx xxxxxx s xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxx 1.11.2007, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx, xxxxx xxxxxx tímto xxxxxxxx xxxxxxx, xx xxxxxx.
X Xxxxxxxx xxx 11.11.2020
Mgr. Xxxxx Xxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
X Xxxxxxx xxx 11.11.2020
Xxx., XXXx. Xxxxxxxxx John, Xx D. x. x.
xxxxxxxx xxxxx Zábřeh
Rozhodnutí Xxxxxxxxxxxx xxxxxx x. x. XX-180405-4/XXX-2020 o xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx písemného dodatku x xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 11.12.2020.