Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

Právní předpis byl sestaven k datu 30.06.2022.

Zobrazené znění právního předpisu je účinné od 30.06.2012 do 30.06.2022.


Vyhláška o stanovení parametrů kvality univerzální služby a jejich mezních hodnot

162/2005 Sb.

Vymezení pojmů §2
Parametry kvality služeb §3
Účinnost §4
Příloha - Stanovené mezní hodnoty parametrů kvality univerzální služby ve veřejné komunikační síti
162
XXXXXXXX
xx xxx 19. xxxxx 2005
x xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxx
Ministerstvo xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx §150 xxxx. 2 xxxxxx x. 127/2005 Sb., x xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx x x xxxxx xxxxxxxxx souvisejících zákonů (xxxxx x xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx), (xxxx jen "xxxxx") k provedení §47 xxxx. 5 xxxxxx:
§1
Xxxx xxxxxxxx xxxxxxxx na xxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxx1) xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx služby a xxxxxx mezní xxxxxxx.
§2
Xxxxxxxx xxxxx
Pro xxxxx xxxx vyhlášky xx xxxxxx xxxxxxxxxxx přípojným xxxxxxx (dále xxx "xxxxxxxx okruh") komunikační xxxxx spojující koncový xxx xxxx x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx, xxxxxxxxxxx z xxxxxxxxxxxx přípojného vedení xxxxxx x němu xxxxxxxxxxxxxx technického zařízení xxxxxxxxxx xxx uskutečňování xxxxxx; xxxxxxxxx xxxxx xx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx.
§3
Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx
(1) Xxxxxxxxx kvality služeb xxxxxxxxxxxxx x rámci xxxxxxxxxxx služby jsou
x) xxxx, za xxxxxx je zřízeno xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx k xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx,
x) xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx,
c) doba, xx xxxxxx je xxxxxxx odstraněna,
d) xxxx, xx kterou xx xxxxxxxxx spojení,
x) míra neúspěšnosti xxxxxxxxx spojení,
x) xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxx,
g) xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx informačních xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxxx x
x) xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx nebo jiných xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx prostředků xxxxxxxxxxxx xxxxxxx k xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx (xxxx xxx "xxxxxxx xxxxxxxxx automat").
(2) Doba, za xxxxxx xx zřízeno xxxxxxxxx v xxxxxx xxxxx k veřejné xxxxxxxxxxx síti, xx xxxx ode xxx, xxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx, xx xxxxxxxx zprovoznění xxxxxxxxx xxxx sítě x xxxxxx místě; xx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx xx považuje xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx práv xx xxxxxxxxx bodu xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx na jiného xxxxxxxxx.
(3) Četnost xxxxxx xxxxxxxxxx okruhů xx počet xxxxxxxx xxxxxxxxxxx hlášení x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx o jejím xxxxxxxxx podaných xxxxxxxxx xxxxxxxx x 100 xxxxxxxxxx okruhů x xxxxxxxxxx xxxxxxx období; xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx bodu sítě xx xxxxxxxxxxxx.
(4) Xxxx, za xxxxxx xx xxxxxxx odstraněna, xx xxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxx od xxxxxxxx, kdy xx xxxxxxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx, do xxxxxxxx, xxx tato xxxxxx xxxx xxxxxxx do xxxxxxxxxxxx provozního xxxxx; xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx uvedené v xxxxxxxx 1 xxxx. x).
(5) Xxxx, xx kterou xx xxxxxxxxx xxxxxxx, je xxxx xx ukončení xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx, xxxx xxxxxx signálu xxxxxxxxxxxx xxxxxxx sestavení xxxxxxx.
(6) Míra xxxxxxxxxxxx sestavení spojení xx xxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxx k xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx silného xxxxxxx, vyjádřený x xxxxxxxxxx; xxxxxxxxxx pokusem xx xxxxxx pokus x xxxxxx xx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxx telefonní číslo, xxx xxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx ukončení xxxxx poslední číslice xxxxxxxx xx 30 xxxxxx kontrolní vyzváněcí xxx, popřípadě xxxxxx, xxxxxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx, xxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxx úspěšné xxxxxxxxx xxxxxxx.
(7) Xxxxxxx xxxxxxxxx na xxxxxxxxxx xxxx za xxxxxxx xxxxxxxx telefonní xxxxxx xx poměr xxxxx xxxxxxxxx x celkovému xxxxx všech xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxx.
(8) Xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx pracoviště xxxxxxxxxxxx xxxxxx o xxxxxxxxxxx xxxxxxx je xxxx xx xxxxxxxx, xxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx kontrolní xxxxxx xxx, až xx xxxxxxxx, xxx xx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx, xxx byla xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxx.
(9) Xxxx xxxxxxxxxxx veřejných telefonních xxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxx xxxxxx xxx xx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx automat, v xxxxx byl xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx, x xxxxxxxxx součtu xxx, x nichž xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxxxx stavu dle xxxxxxx xxxxxxxxxx. Xx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxxxxxxx stavu xx považuje xxxxxx xxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxx a xxxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxx xx čísla xxxxxxxxx volání.
(10) Xxxxx hodnoty xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx poskytovaných x xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxx x příloze.
§4
Xxxxxxxx
Xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx 1. xxxxxx 2005.
Xxxxxxx:
Mlynář x. x.
Xxxxxxx x xxxxxxxx č. 162/2005 Xx.
Xxxxxxxxx mezní xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx služby ve xxxxxxx komunikační síti

1

2

3

4

Xxxxxxxx xxxxx

Xxxxxxxx

Xxxxxxxx

Stanovená xxxxx xxxxxxx

§3 xxxx. 1 xxxx. x)

Xxxx, xx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx místě x xxxxxxx komunikační xxxx

Xxxxx xxx, xxxxx xxxxx bylo xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx


- x 95 % případů

≤ 10
xxxxxxxxxxxx xxx

- x 99 % případů

≤ 15
kalendářních xxx

Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx v době xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx

100 %

§3 odst. 1 xxxx. b)

Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx

Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx x 100 xxxxxxxxxx xxxxxx za xxx

≤ 10 / xxx

§3 xxxx. 1 písm. x)

Xxxx, xx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxx

Xxxx odstranění


- 80 % poruch

≤ 6 xxxxx

- 95 % xxxxxx

≤ 12 hodin

xx xxxxxxxxx xxxxxx


Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx poruchy xx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxx xxxxxxxxx x účastníkem

100 %

Xxxx xxxxxxxxxx


- 80 % xxxxxx

≤ 6 hodin

- 95 % xxxxxx

≤ 12 xxxxx

xxxxx ostatních, x xxxxxxxx xxxxxx na xxxxxxxxx xxxxxx


Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx, x xxxxxxxx xxxxxxx xx přípojném xxxxxx, x xxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx

100 %

§3 xxxx. 1 xxxx. d)

Xxxx, xx kterou xx xxxxxxxxx spojení

Průměrná xxxx, xx xxxxxx xxxx xxxxxxxxx spojení


- u xxxxxxxxx xxxxxx

≤ 6 x

- x mezinárodních xxxxxx2)

≤ 10 x

Xxxx, za xxxxxx xxxx xxxxxxxxx 95 % xxxxxxx


- x národních xxxxxx

≤ 12 x

- x xxxxxxxxxxxxx volání2)

≤ 18 x

§3 xxxx. 1 písm. x)

Míra xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx

Xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx


x) x xxxxxxxxx xxxxxx

≤ 2,5 %

x) x xxxxxxxxxxxxx volání2)

≤ 4 %

§3 xxxx. 1 písm. x)

Četnost reklamací xx xxxxxxxxxx xxxx

Xxxxx xxxxxxxxx v xxxxxxxxxx

≤ 0,5 %

§3 odst. 1 xxxx. g)

Xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx informačních xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxxx

Xxxxxxxx doba přihlášení xxxxxxx xxxxxxxxxx

≤ 8 x

Poměr xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx v době xx 20 x k celkovému xxxxx volání xxxxxxxxx x procentech

≥ 98 %

§3 xxxx. 1 písm. x)

Xxxx pohotovosti xxxxxxxxx telefonních xxxxxxxx

Xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx

≥ 91,5 %

Xxxxxxxxx
Xxxxxx xxxxxxx x. 162/2005 Sb. nabyl xxxxxxxxx xxxx 1.5.2005.
Xx xxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx podchyceny xxxxx x doplnění xxxxxxxxxxx xxxxxxx předpisem x.:
227/2012 Xx., xxxxxx xx xxxx xxxxxxxx x. 162/2005 Sb., x xxxxxxxxx parametrů xxxxxxx xxxxxxxxxxx služby x xxxxxx xxxxxxx xxxxxx
x xxxxxxxxx od 1.7.2012
Xxxxxx xxxxxxx č. 162/2005 xxx zrušen xxxxxxx xxxxxxxxx č. 182/2022 Sb. x účinností xx 1.7.2022.
Xxxxx xxxxxxxxxxxx právních xxxxx jiných xxxxxxxx xxxxxxxx x odkazech xxxx xxxxxxxxxxxxx, pokud xx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxxxx právního předpisu.
1) Směrnice Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x Xxxx 2002/22/ES x xxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx x služeb xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (xxxxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxx).
Xxxxxxxx Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x Xxxx 2009/136/ES, kterou xx xxxx xxxxxxxx 2002/22/XX x univerzální xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx se xxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx komunikací, xxxxxxxx 2002/58/XX x xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx v xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxxx (XX) x. 2006/2004 o xxxxxxxxxx mezi xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxx xxxxxxxx dodržování xxxxxx xx ochranu xxxxx xxxxxxxxxxxx.
2) Xxxxxxx xxxxxxx x mezinárodních xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx.