Právní předpis byl sestaven k datu 30.06.2022.
Zobrazené znění právního předpisu je účinné od 30.06.2012 do 30.06.2022.
162
XXXXXXXX
xx dne 19. xxxxx 2005
x xxxxxxxxx xxxxxxxxx kvality xxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx mezních hodnot
§1
Xxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxx1) xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxx hodnoty.
§2
Vymezení xxxxx
Xxx xxxxx xxxx vyhlášky se xxxxxx účastnickým přípojným xxxxxxx (dále xxx "xxxxxxxx xxxxx") xxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxx sítě x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx, xxxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx x xxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx zařízení xxxxxxxxxx xxx uskutečňování xxxxxx; přípojným xxxxx xx rozumí xxxxxx xxxxxxxx.
§3
Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx
(1) Xxxxxxxxx kvality xxxxxx xxxxxxxxxxxxx v rámci xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxx
x) xxxx, xx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx v xxxxxx xxxxx x veřejné xxxxxxxxxxx xxxx,
x) xxxxxxx poruch xxxxxxxxxx xxxxxx,
c) xxxx, xx kterou xx xxxxxxx xxxxxxxxxx,
x) xxxx, za xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxx neúspěšnosti xxxxxxxxx xxxxxxx,
f) xxxxxxx reklamací xx xxxxxxxxxx ceny,
g) xxxx přihlášení obsluhy xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxxx x
x) míra xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx telefonních xxxxxxxx nebo xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx prostředků xxxxxxxxxxxx přístup x xxxxxxx dostupné xxxxxxxxx xxxxxx (dále xxx "xxxxxxx telefonní automat").
(2) Xxxx, za xxxxxx je xxxxxxx xxxxxxxxx v xxxxxx xxxxx x veřejné xxxxxxxxxxx síti, xx xxxx xxx dne, xxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx, xx okamžiku xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx bodu xxxx x pevném xxxxx; xx xxxxxxxxxxx připojení x xxxxxx místě xx xxxxxxxx rovněž xxxxxx užívacích práv xx koncovému bodu xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxx.
(3) Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx x jejím xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx k 100 xxxxxxxxxx okruhů x xxxxxxxxxx časovém xxxxxx; xxxxxxx koncových telekomunikačních xxxxxxxx xxxxxxxxxxx ke xxxxxxxxx bodu sítě xx xxxxxxxxxxxx.
(4) Xxxx, xx kterou xx porucha xxxxxxxxxx, xx doba od xxxxxxxx nahlášení poruchy xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx této xxxxxx xxxx xx xxxxxxxx, kdy xx xxxxxxxxxxxx x poruše xxxxxxxx, do okamžiku, xxx xxxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx; xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx 1 písm. x).
(5) Xxxx, xx kterou xx xxxxxxxxx xxxxxxx, xx xxxx xx xxxxxxxx xxxxx poslední xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx je obsazené, xxxx xxxxxx signálu xxxxxxxxxxxx úspěšné xxxxxxxxx xxxxxxx.
(6) Míra xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xx poměr xxxxx xxxxxxxxxxx pokusů x xxxxxxxxx xxxxxxx k xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx spojení x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx; neúspěšným xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx x xxxxxx xx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxx telefonní číslo, xxx kterém xxxxxxxx xx xxxxxxxx ukončení xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xx 30 xxxxxx xxxxxxxxx vyzváněcí xxx, xxxxxxxxx signál, xxxxxxxxxx, že xxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx, xxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx.
(7) Xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx telefonní xxxxxx xx xxxxx xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxx.
(8) Doba xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx služeb x xxxxxxxxxxx xxxxxxx je xxxx xx xxxxxxxx, xxx volající obdržel xxxxx kontrolní xxxxxx xxx, až do xxxxxxxx, kdy xx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx systém, xxx xxxx poskytnuta xxxxxxxxxx xxxxxxxxx o xxxxx.
(9) Míra xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx je xxxxx xxxxxx xxx xx xxxxx xxxxxxxxxxx veřejný xxxxxxxxx xxxxxxx, v xxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxxxxxxxxxx stavu xxxxxxxxxxx, x xxxxxxxxx xxxxxx xxx, v xxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx automaty x xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx. Za xxxxxxx telefonní xxxxxxx x xxxxxxxxxxxxxxx stavu xx považuje xxxxxx xxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx národní a xxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx na čísla xxxxxxxxx volání.
(10) Xxxxx hodnoty xxxxxxxxx xxxxxxx služeb xxxxxxxxxxxxx x rámci xxxxxxxxxxx xxxxxx jsou xxxxxxxxx x příloze.
§4
Xxxxxxxx
Xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx 1. xxxxxx 2005.
Xxxxxxx:
Xxxxxx v. x.
Příloha x xxxxxxxx č. 162/2005 Xx.
Stanovené mezní xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx služby xx xxxxxxx komunikační xxxx
1 | 2 | 3 | 4 |
Xxxxxxxx podle | Xxxxxxxx | Xxxxxxxx | Xxxxxxxxx xxxxx hodnota |
§3 xxxx. 1 písm. x) | Xxxx, xx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx v pevném místě x xxxxxxx xxxxxxxxxxx síti | Xxxxx dnů, xxxxx xxxxx bylo xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx | |
- x 95 % případů | ≤ 10 kalendářních xxx | ||
- x 99 % xxxxxxx | ≤ 15 kalendářních xxx | ||
Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxx dohodnuté x xxxxxxxxxx | 100 % | ||
§3 xxxx. 1 xxxx. x) | Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx | Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx k 100 xxxxxxxxxx xxxxxx xx xxx | ≤ 10 / xxx |
§3 xxxx. 1 xxxx. x) | Doba, za xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxx | Doba odstranění | |
- 80 % poruch | ≤ 6 xxxxx | ||
- 95 % xxxxxx | ≤ 12 xxxxx | ||
xx xxxxxxxxx xxxxxx | |||
Xxxxxxxx případů xxxxxxxxxx poruchy xx xxxxxxxxx okruhu x xxxx xxxxxxxxx x účastníkem | 100 % | ||
Doba xxxxxxxxxx | |||
- 80 % xxxxxx | ≤ 6 xxxxx | ||
- 95 % xxxxxx | ≤ 12 xxxxx | ||
všech xxxxxxxxx, x xxxxxxxx xxxxxx na xxxxxxxxx xxxxxx | |||
Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx, x xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx, x xxxx dohodnuté x xxxxxxxxxx | 100 % | ||
§3 xxxx. 1 xxxx. x) | Xxxx, xx xxxxxx xx xxxxxxxxx spojení | Průměrná xxxx, xx xxxxxx xxxx sestaveno xxxxxxx | |
- u xxxxxxxxx xxxxxx | ≤ 6 s | ||
- x xxxxxxxxxxxxx volání2) | ≤ 10 x | ||
Xxxx, za xxxxxx xxxx sestaveno 95 % xxxxxxx | |||
- x xxxxxxxxx xxxxxx | ≤ 12 x | ||
- x xxxxxxxxxxxxx xxxxxx2) | ≤ 18 s | ||
§3 xxxx. 1 xxxx. x) | Míra xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx spojení | Poměr xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx | |
x) u národních xxxxxx | ≤ 2,5 % | ||
b) u xxxxxxxxxxxxx volání2) | ≤ 4 % | ||
§3 xxxx. 1 xxxx. x) | Xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxx | Xxxxx vyjádřený v xxxxxxxxxx | ≤ 0,5 % |
§3 xxxx. 1 xxxx. x) | Xxxx xxxxxxxxxx obsluhy xxxxxxxxxx informačních služeb x xxxxxxxxxxx číslech | Xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx | ≤ 8 x |
Xxxxx xxxxx xxxxxxxxxx obsluhy xxxxxxxxxx x xxxx xx 20 x k celkovému xxxxx volání vyjádřený x procentech | ≥ 98 % | ||
§3 xxxx. 1 xxxx. x) | Xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx | Xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx | ≥ 91,5 % |
Xxxxxxxxx
Xxxxxx xxxxxxx x. 162/2005 Xx. xxxxx xxxxxxxxx xxxx 1.5.2005.
Xx xxxxx tohoto xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x.:
227/2012 Xx., xxxxxx xx xxxx xxxxxxxx x. 162/2005 Xx., x xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx služby x xxxxxx xxxxxxx xxxxxx
x účinností xx 1.7.2012
Xxxxxx xxxxxxx x. 162/2005 byl xxxxxx xxxxxxx předpisem č. 182/2022 Sb. x xxxxxxxxx xx 1.7.2022.
Xxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx, pokud xx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
1) Směrnice Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x Xxxx 2002/22/ES x univerzální xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx týkajících se xxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (xxxxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxx).
Xxxxxxxx Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x Xxxx 2009/136/ES, kterou xx mění xxxxxxxx 2002/22/XX o univerzální xxxxxx a právech xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx a xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx komunikací, xxxxxxxx 2002/58/XX x zpracování xxxxxxxx údajů a xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxxx (ES) x. 2006/2004 o xxxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxx xxxxxxxx dodržování xxxxxx xx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxx.
2) Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxxxxx xxxxxx jsou xxxxxxxxxx.