Právní předpis byl sestaven k datu 30.06.2022.
Zobrazené znění právního předpisu je účinné od 30.06.2012 do 30.06.2022.
162
VYHLÁŠKA
xx xxx 19. xxxxx 2005
o xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxx
§1
Tato xxxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx Evropské xxxx1) xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx mezní xxxxxxx.
§2
Xxxxxxxx xxxxx
Pro xxxxx xxxx vyhlášky xx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx (xxxx xxx "xxxxxxxx xxxxx") komunikační xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxx x xxxxxxxxx bodem xxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx, sestávající x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx x němu xxxxxxxxxxxxxx technického xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxx uskutečňování xxxxxx; xxxxxxxxx bodem xx rozumí xxxxxx xxxxxxxx.
§3
Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx
(1) Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx x rámci xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxx
x) doba, za xxxxxx je xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx k xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx,
x) xxxxxxx xxxxxx přípojných xxxxxx,
x) xxxx, xx xxxxxx xx xxxxxxx odstraněna,
d) xxxx, za xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxx neúspěšnosti xxxxxxxxx spojení,
x) xxxxxxx reklamací xx xxxxxxxxxx ceny,
x) xxxx přihlášení obsluhy xxxxxxxxxx informačních xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxxx x
h) xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx nebo xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxx k xxxxxxx dostupné telefonní xxxxxx (xxxx jen "xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx").
(2) Doba, xx xxxxxx je xxxxxxx xxxxxxxxx v xxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx xxxx xxx xxx, xxx xxxxxxxx podal xxxxxx o xxxxxxxxx, xx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx sítě x pevném xxxxx; xx zprovoznění xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx xx považuje xxxxxx xxxxxx užívacích práv xx xxxxxxxxx xxxx xxxx stávajícího přípojného xxxxxx na xxxxxx xxxxxxxxx.
(3) Četnost xxxxxx xxxxxxxxxx okruhů xx počet platných xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx služby xxxx o jejím xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx x 100 xxxxxxxxxx xxxxxx v xxxxxxxxxx časovém xxxxxx; xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx sítě xx xxxxxxxxxxxx.
(4) Xxxx, xx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxx, xx doba xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxx xx xxxxxxxx, kdy xx xxxxxxxxxxxx o poruše xxxxxxxx, xx xxxxxxxx, xxx xxxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx stavu; xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx uvedené v xxxxxxxx 1 písm. x).
(5) Xxxx, xx kterou xx xxxxxxxxx xxxxxxx, je xxxx od xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx xxxxxx kontrolního xxxxxxxxxxx xxxx, popřípadě xxxxxxx, xxxxxxxxxxxx, xx volané xxxxx xx xxxxxxxx, xxxx jiného xxxxxxx xxxxxxxxxxxx úspěšné xxxxxxxxx xxxxxxx.
(6) Xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx o xxxxxxxxx spojení x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx spojení x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, vyjádřený v xxxxxxxxxx; neúspěšným pokusem xx xxxxxx pokus x volání na xxxxxx a xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx, xxx kterém xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx číslice xxxxxxxx xx 30 xxxxxx kontrolní xxxxxxxxx xxx, xxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxxxxx, xx volané xxxxx je obsazené, xxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx sestavení xxxxxxx.
(7) Četnost xxxxxxxxx xx vyúčtování xxxx xx veřejně xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxx počtu xxxxxxxxx k xxxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x hodnoceném xxxxxx.
(8) Xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx pracoviště xxxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxxx je xxxx od xxxxxxxx, xxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxx, xx xx xxxxxxxx, kdy xx xx xxxxxxxx obsluha xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx, xxx byla poskytnuta xxxxxxxxxx informace x xxxxx.
(9) Xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx je xxxxx xxxxxx xxx xx xxxxx provozovaný xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, v xxxxx xxx veřejný xxxxxxxxx automat x xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx, x xxxxxxxxx xxxxxx xxx, x nichž xxxx být xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx v xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx. Za xxxxxxx telefonní automat x provozuschopném xxxxx xx považuje xxxxxx xxxxxxx, který xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxx na xxxxx xxxxxxxxx volání.
(10) Xxxxx hodnoty xxxxxxxxx xxxxxxx služeb poskytovaných x rámci univerzální xxxxxx jsou xxxxxxxxx x příloze.
§4
Xxxxxxxx
Xxxx vyhláška xxxxxx xxxxxxxxx dnem 1. xxxxxx 2005.
Xxxxxxx:
Xxxxxx x. x.
Příloha k xxxxxxxx x. 162/2005 Xx.
Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx kvality xxxxxxxxxxx služby xx xxxxxxx xxxxxxxxxxx síti
1 | 2 | 3 | 4 |
Parametr xxxxx | Xxxxxxxx | Jednotka | Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx |
§3 xxxx. 1 písm. x) | Doba, xx xxxxxx je xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx místě x xxxxxxx komunikační síti | Xxxxx xxx, xxxxx xxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx | |
- x 95 % xxxxxxx | ≤ 10 kalendářních xxx | ||
- x 99 % případů | ≤ 15 xxxxxxxxxxxx dnů | ||
Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx | 100 % | ||
§3 odst. 1 xxxx. x) | Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx | Xxxxxxx poruch xxxxxxxx k 100 xxxxxxxxxx okruhů za xxx | ≤ 10 / rok |
§3 xxxx. 1 xxxx. x) | Xxxx, za xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxx | Xxxx xxxxxxxxxx | |
- 80 % xxxxxx | ≤ 6 hodin | ||
- 95 % poruch | ≤ 12 hodin | ||
xx přípojném xxxxxx | |||
Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxx xxxxxxxxx s účastníkem | 100 % | ||
Doba xxxxxxxxxx | |||
- 80 % xxxxxx | ≤ 6 hodin | ||
- 95 % xxxxxx | ≤ 12 xxxxx | ||
xxxxx xxxxxxxxx, x xxxxxxxx xxxxxx na xxxxxxxxx xxxxxx | |||
Xxxxxxxx xxxxxxx odstranění xxxxxxx, s výjimkou xxxxxxx xx přípojném xxxxxx, x xxxx dohodnuté x xxxxxxxxxx | 100 % | ||
§3 odst. 1 xxxx. x) | Doba, xx xxxxxx xx xxxxxxxxx spojení | Průměrná xxxx, xx xxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx | |
- x xxxxxxxxx volání | ≤ 6 s | ||
- x mezinárodních xxxxxx2) | ≤ 10 s | ||
Xxxx, xx kterou xxxx sestaveno 95 % xxxxxxx | |||
- u xxxxxxxxx xxxxxx | ≤ 12 x | ||
- u xxxxxxxxxxxxx xxxxxx2) | ≤ 18 x | ||
§3 xxxx. 1 xxxx. x) | Míra xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx | Xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx | |
x) x xxxxxxxxx xxxxxx | ≤ 2,5 % | ||
x) x xxxxxxxxxxxxx xxxxxx2) | ≤ 4 % | ||
§3 xxxx. 1 xxxx. x) | Xxxxxxx reklamací xx xxxxxxxxxx ceny | Xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx | ≤ 0,5 % |
§3 xxxx. 1 xxxx. x) | Xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxxx | Xxxxxxxx doba xxxxxxxxxx xxxxxxx pracoviště | ≤ 8 x |
Xxxxx xxxxx přihlášení obsluhy xxxxxxxxxx x xxxx xx 20 x x xxxxxxxxx xxxxx volání vyjádřený x xxxxxxxxxx | ≥ 98 % | ||
§3 xxxx. 1 xxxx. x) | Xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx telefonních xxxxxxxx | Xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx | ≥ 91,5 % |
Xxxxxxxxx
Xxxxxx předpis č. 162/2005 Xx. xxxxx xxxxxxxxx xxxx 1.5.2005.
Xx xxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx jsou xxxxxxxxxx xxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x.:
227/2012 Sb., kterým xx mění xxxxxxxx x. 162/2005 Xx., x stanovení xxxxxxxxx xxxxxxx univerzální služby x xxxxxx xxxxxxx xxxxxx
x účinností xx 1.7.2012
Xxxxxx předpis x. 162/2005 byl zrušen xxxxxxx xxxxxxxxx č. 182/2022 Sb. x xxxxxxxxx od 1.7.2022.
Xxxxx xxxxxxxxxxxx právních xxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx, pokud xx jich xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxxxx právního xxxxxxxx.
1) Směrnice Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx a Xxxx 2002/22/ES x univerzální xxxxxx x právech xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (xxxxxxxx x univerzální xxxxxx).
Xxxxxxxx Xxxxxxxxxx parlamentu x Xxxx 2009/136/ES, xxxxxx xx xxxx xxxxxxxx 2002/22/XX o univerzální xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx se xxxx a služeb xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxxxxx 2002/58/XX o zpracování xxxxxxxx údajů x xxxxxxx soukromí x xxxxxxx elektronických komunikací x xxxxxxxx (XX) x. 2006/2004 o xxxxxxxxxx mezi xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx pro xxxxxxxx xxxxxxxxxx zákonů xx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxx.
2) Xxxxxxx xxxxxxx u xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx.