Právní předpis byl sestaven k datu 30.06.2022.
Zobrazené znění právního předpisu je účinné od 30.06.2012 do 30.06.2022.
162
XXXXXXXX
xx dne 19. xxxxx 2005
x xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx služby x xxxxxx xxxxxxx xxxxxx
§1
Tato xxxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxx práva Xxxxxxxx xxxx1) xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx mezní hodnoty.
§2
Vymezení xxxxx
Pro účely xxxx xxxxxxxx xx xxxxxx účastnickým xxxxxxxxx xxxxxxx (dále xxx "xxxxxxxx xxxxx") xxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxx s xxxxxxxxx xxxxx telefonní xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx, xxxxxxxxxxx z xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx vedení xxxxxx x xxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx zařízení xxxxxxxxxx xxx uskutečňování xxxxxx; přípojným bodem xx rozumí xxxxxx xxxxxxxx.
§3
Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx
(1) Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx v xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxx
x) xxxx, xx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx k veřejné xxxxxxxxxxx síti,
b) xxxxxxx poruch xxxxxxxxxx xxxxxx,
x) doba, xx kterou xx xxxxxxx odstraněna,
x) xxxx, xx kterou xx xxxxxxxxx spojení,
x) xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxx,
x) xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx informačních xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxxx x
x) xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx jiných xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx telefonní xxxxxx (xxxx xxx "xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx").
(2) Doba, xx xxxxxx je xxxxxxx xxxxxxxxx x pevném xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, je xxxx ode dne, xxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx o xxxxxxxxx, xx okamžiku xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx bodu sítě x xxxxxx xxxxx; xx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx místě xx považuje xxxxxx xxxxxx užívacích xxxx xx koncovému xxxx xxxx stávajícího xxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxx.
(3) Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx okruhů xx počet xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx kvality služby xxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx x 100 xxxxxxxxxx okruhů x xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx; xxxxxxx xxxxxxxxx telekomunikačních xxxxxxxx připojených xx xxxxxxxxx bodu xxxx xx xxxxxxxxxxxx.
(4) Xxxx, xx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxx, xx xxxx xx xxxxxxxx nahlášení xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx této xxxxxx nebo xx xxxxxxxx, xxx xx xxxxxxxxxxxx o xxxxxx xxxxxxxx, xx xxxxxxxx, xxx xxxx služba xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxxxx provozního stavu; xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx 1 xxxx. x).
(5) Doba, xx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxx, xx xxxx xx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx do xxxxxx xxxxxxxxxxx vyzváněcího xxxx, xxxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx, xxxx jiného signálu xxxxxxxxxxxx xxxxxxx sestavení xxxxxxx.
(6) Xxxx xxxxxxxxxxxx sestavení xxxxxxx xx xxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx o xxxxxxxxx xxxxxxx k xxxxxxxxx počtu xxxxxx x sestavení xxxxxxx x xxxxxx silného xxxxxxx, xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx; neúspěšným pokusem xx xxxxxx xxxxx x xxxxxx xx xxxxxx x správně xxxxxx xxxxxxxxx číslo, xxx xxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xx 30 xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxx, xxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxxxxx, že volané xxxxx xx obsazené, xxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx.
(7) Xxxxxxx xxxxxxxxx na vyúčtování xxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx telefonní služby xx poměr počtu xxxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxx xxxxx vystavených xxxxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxx.
(8) Xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx pracoviště xxxxxxxxxxxx xxxxxx o xxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx xx xxxxxxxx, xxx volající obdržel xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxx, xx xx xxxxxxxx, xxx xx xx přihlásí xxxxxxx xxxx automatický xxxxxx, xxx byla xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxx.
(9) Xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx telefonních xxxxxxxx xx sledované xxxxxx xx xxxxx xxxxxx xxx xx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xxxxx xxx veřejný xxxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxxxxxxxxxx stavu xxxxxxxxxxx, x xxxxxxxxx xxxxxx xxx, x nichž xxxx být xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx dle xxxxxxx xxxxxxxxxx. Za xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxxxxxxx stavu xx považuje xxxxxx xxxxxxx, xxxxx umožňuje xxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxx xx čísla xxxxxxxxx xxxxxx.
(10) Xxxxx hodnoty xxxxxxxxx xxxxxxx služeb xxxxxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxx x příloze.
§4
Xxxxxxxx
Xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx 1. xxxxxx 2005.
Xxxxxxx:
Mlynář x. x.
Xxxxxxx x xxxxxxxx x. 162/2005 Xx.
Stanovené mezní xxxxxxx parametrů xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx ve xxxxxxx komunikační síti
1 | 2 | 3 | 4 |
Xxxxxxxx podle | Xxxxxxxx | Xxxxxxxx | Stanovená xxxxx xxxxxxx |
§3 xxxx. 1 xxxx. x) | Xxxx, xx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx v pevném xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxxx síti | Xxxxx xxx, xxxxx xxxxx xxxx zprovozněno xxxxxxxxx | |
- x 95 % xxxxxxx | ≤ 10 kalendářních xxx | ||
- x 99 % případů | ≤ 15 xxxxxxxxxxxx xxx | ||
Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxx dohodnuté x xxxxxxxxxx | 100 % | ||
§3 xxxx. 1 xxxx. x) | Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx | Četnost poruch xxxxxxxx k 100 xxxxxxxxxx okruhů xx xxx | ≤ 10 / xxx |
§3 xxxx. 1 písm. x) | Xxxx, xx xxxxxx je xxxxxxx xxxxxxxxxx | Doba xxxxxxxxxx | |
- 80 % poruch | ≤ 6 hodin | ||
- 95 % xxxxxx | ≤ 12 xxxxx | ||
xx xxxxxxxxx okruhu | |||
Xxxxxxxx případů xxxxxxxxxx poruchy na xxxxxxxxx okruhu v době xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx | 100 % | ||
Doba xxxxxxxxxx | |||
- 80 % xxxxxx | ≤ 6 xxxxx | ||
- 95 % xxxxxx | ≤ 12 xxxxx | ||
xxxxx xxxxxxxxx, x xxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx | |||
Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx, x xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx, x xxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx | 100 % | ||
§3 odst. 1 xxxx. d) | Doba, xx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxx | Průměrná xxxx, za xxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx | |
- u xxxxxxxxx xxxxxx | ≤ 6 s | ||
- x xxxxxxxxxxxxx xxxxxx2) | ≤ 10 x | ||
Xxxx, xx xxxxxx xxxx xxxxxxxxx 95 % spojení | |||
- x xxxxxxxxx xxxxxx | ≤ 12 x | ||
- x xxxxxxxxxxxxx volání2) | ≤ 18 x | ||
§3 xxxx. 1 xxxx. x) | Xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx | Poměr xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx | |
x) u xxxxxxxxx xxxxxx | ≤ 2,5 % | ||
b) x xxxxxxxxxxxxx volání2) | ≤ 4 % | ||
§3 xxxx. 1 písm. x) | Xxxxxxx reklamací xx xxxxxxxxxx ceny | Xxxxx xxxxxxxxx v xxxxxxxxxx | ≤ 0,5 % |
§3 xxxx. 1 xxxx. x) | Xxxx přihlášení xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx služeb x xxxxxxxxxxx xxxxxxx | Xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx | ≤ 8 x |
Xxxxx xxxxx přihlášení xxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxx do 20 s x xxxxxxxxx xxxxx volání xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx | ≥ 98 % | ||
§3 xxxx. 1 xxxx. x) | Xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx automatů | Xxxxx vyjádřený x xxxxxxxxxx | ≥ 91,5 % |
Xxxxxxxxx
Xxxxxx xxxxxxx x. 162/2005 Xx. nabyl xxxxxxxxx dnem 1.5.2005.
Ve xxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx podchyceny xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx předpisem x.:
227/2012 Xx., kterým xx xxxx vyhláška x. 162/2005 Xx., x stanovení xxxxxxxxx xxxxxxx univerzální xxxxxx x jejich xxxxxxx xxxxxx
x xxxxxxxxx xx 1.7.2012
Xxxxxx xxxxxxx x. 162/2005 byl xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx č. 182/2022 Sb. x xxxxxxxxx xx 1.7.2022.
Xxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx právních xxxxxxxx v xxxxxxxx xxxx aktualizováno, xxxxx xx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx změna shora xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
1) Xxxxxxxx Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x Xxxx 2002/22/ES x univerzální xxxxxx x právech xxxxxxxxx xxxxxxxxxx se xxxx x služeb xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (směrnice x xxxxxxxxxxx službě).
Směrnice Xxxxxxxxxx parlamentu a Xxxx 2009/136/ES, xxxxxx xx xxxx xxxxxxxx 2002/22/XX x univerzální xxxxxx x právech xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx, směrnice 2002/58/XX x xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx soukromí x xxxxxxx elektronických xxxxxxxxxx x xxxxxxxx (XX) x. 2006/2004 x xxxxxxxxxx mezi xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx příslušnými pro xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xx ochranu zájmů xxxxxxxxxxxx.
2) Xxxxxxx xxxxxxx u xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxx doporučené.