Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

Právní předpis byl sestaven k datu 01.07.2012.

Zobrazené znění právního předpisu je účinné od 30.06.2012 do 30.06.2022.


Vyhláška o stanovení parametrů kvality univerzální služby a jejich mezních hodnot

162/2005 Sb.

Vymezení pojmů §2
Parametry kvality služeb §3
Účinnost §4
Příloha - Stanovené mezní hodnoty parametrů kvality univerzální služby ve veřejné komunikační síti
162
VYHLÁŠKA
xx xxx 19. xxxxx 2005
x xxxxxxxxx parametrů xxxxxxx xxxxxxxxxxx služby a xxxxxx xxxxxxx xxxxxx
Xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx §150 xxxx. 2 xxxxxx x. 127/2005 Sb., x xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx x o změně xxxxxxxxx souvisejících zákonů (xxxxx x xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx), (xxxx xxx "xxxxx") k provedení §47 xxxx. 5 xxxxxx:
§1
Xxxx xxxxxxxx xxxxxxxx na xxxxxxx práva Evropské xxxx1) xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx služby x xxxxxx xxxxx hodnoty.
§2
Xxxxxxxx xxxxx
Pro účely xxxx vyhlášky xx xxxxxx účastnickým xxxxxxxxx xxxxxxx (dále jen "xxxxxxxx okruh") xxxxxxxxxxx xxxxx spojující xxxxxxx xxx xxxx x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx, popřípadě dálkového xxxxxxxxxxxxx, sestávající z xxxxxxxxxxxx přípojného vedení xxxxxx k xxxx xxxxxxxxxxxxxx technického xxxxxxxx xxxxxxxxxx pro xxxxxxxxxxxxx xxxxxx; xxxxxxxxx xxxxx xx xxxxxx hlavní xxxxxxxx.
§3
Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx
(1) Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx v xxxxx xxxxxxxxxxx služby jsou
x) xxxx, xx xxxxxx xx zřízeno xxxxxxxxx v xxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx,
x) xxxxxxx poruch xxxxxxxxxx xxxxxx,
c) doba, xx xxxxxx je xxxxxxx xxxxxxxxxx,
d) xxxx, za xxxxxx xx sestaveno spojení,
x) míra neúspěšnosti xxxxxxxxx xxxxxxx,
f) xxxxxxx reklamací xx xxxxxxxxxx xxxx,
g) xxxx xxxxxxxxxx obsluhy xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxx x telefonních číslech x
h) míra xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx telefonních xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx technických xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx (dále xxx "xxxxxxx xxxxxxxxx automat").
(2) Xxxx, za xxxxxx xx zřízeno xxxxxxxxx v pevném xxxxx k xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx xxxx ode xxx, xxx uživatel xxxxx xxxxxx o připojení, xx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx sítě x xxxxxx místě; xx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x pevném xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx xx xxxxxxxxx xxxx xxxx stávajícího xxxxxxxxxx xxxxxx na xxxxxx xxxxxxxxx.
(3) Xxxxxxx xxxxxx přípojných okruhů xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx o xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx o jejím xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx x 100 xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx; xxxxxxx xxxxxxxxx telekomunikačních xxxxxxxx xxxxxxxxxxx ke xxxxxxxxx xxxx sítě xx xxxxxxxxxxxx.
(4) Xxxx, za xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxx, xx doba xx xxxxxxxx nahlášení xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx této xxxxxx xxxx xx xxxxxxxx, kdy xx xxxxxxxxxxxx x poruše xxxxxxxx, do xxxxxxxx, xxx xxxx služba xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxxxx provozního xxxxx; xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx 1 písm. x).
(5) Xxxx, xx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxx, xx xxxx od xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx čísla xx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, popřípadě signálu, xxxxxxxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx, xxxx jiného xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx.
(6) Xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx spojení x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, vyjádřený x xxxxxxxxxx; xxxxxxxxxx pokusem xx xxxxxx xxxxx x xxxxxx xx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx číslo, xxx xxxxxx volající xx xxxxxxxx ukončení xxxxx poslední xxxxxxx xxxxxxxx do 30 xxxxxx xxxxxxxxx vyzváněcí xxx, xxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx xx obsazené, xxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx.
(7) Xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxx xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxx všech vystavených xxxxxxxxxx x hodnoceném xxxxxx.
(8) Doba xxxxxxxxxx obsluhy xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx xx okamžiku, xxx volající xxxxxxx xxxxx kontrolní volací xxx, až xx xxxxxxxx, xxx se xx přihlásí xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxx.
(9) Míra xxxxxxxxxxx veřejných telefonních xxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxx xxxxxx xxx xx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx automat, x xxxxx xxx veřejný xxxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxxxxxxxxxx stavu xxxxxxxxxxx, x xxxxxxxxx součtu xxx, v xxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx automaty x xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx. Xx xxxxxxx telefonní automat x xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx takový xxxxxxx, xxxxx umožňuje xxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxxx volání x xxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx.
(10) Xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx poskytovaných x xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxx stanoveny x příloze.
§4
Účinnost
Xxxx xxxxxxxx nabývá xxxxxxxxx dnem 1. xxxxxx 2005.
Xxxxxxx:
Xxxxxx x. x.
Příloha x xxxxxxxx č. 162/2005 Xx.
Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxx síti

1

2

3

4

Xxxxxxxx xxxxx

Xxxxxxxx

Jednotka

Stanovená xxxxx hodnota

§3 xxxx. 1 xxxx. x)

Xxxx, za xxxxxx je xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx

Xxxxx dnů, během xxxxx xxxx zprovozněno xxxxxxxxx


- x 95 % xxxxxxx

≤ 10
kalendářních xxx

- v 99 % xxxxxxx

≤ 15
xxxxxxxxxxxx xxx

Xxxxxxxx případů xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxx dohodnuté x uživatelem

100 %

§3 xxxx. 1 xxxx. x)

Xxxxxxx poruch xxxxxxxxxx xxxxxx

Četnost poruch xxxxxxxx x 100 xxxxxxxxxx okruhů xx xxx

≤ 10 / rok

§3 xxxx. 1 xxxx. x)

Xxxx, xx xxxxxx xx porucha xxxxxxxxxx

Doba xxxxxxxxxx


- 80 % poruch

≤ 6 hodin

- 95 % xxxxxx

≤ 12 xxxxx

xx xxxxxxxxx xxxxxx


Xxxxxxxx případů xxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxx xxxxxxxxx s xxxxxxxxxx

100 %

Xxxx xxxxxxxxxx


- 80 % xxxxxx

≤ 6 hodin

- 95 % xxxxxx

≤ 12 xxxxx

všech ostatních, x xxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx


Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx, x xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx, x xxxx xxxxxxxxx s xxxxxxxxxx

100 %

§3 xxxx. 1 xxxx. d)

Doba, xx kterou xx xxxxxxxxx xxxxxxx

Xxxxxxxx xxxx, za xxxxxx xxxx xxxxxxxxx spojení


- x xxxxxxxxx xxxxxx

≤ 6 x

- x mezinárodních volání2)

≤ 10 x

Xxxx, za xxxxxx xxxx xxxxxxxxx 95 % xxxxxxx


- x xxxxxxxxx xxxxxx

≤ 12 x

- x xxxxxxxxxxxxx xxxxxx2)

≤ 18 x

§3 xxxx. 1 písm. x)

Míra neúspěšnosti xxxxxxxxx spojení

Poměr xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx


x) u xxxxxxxxx xxxxxx

≤ 2,5 %

x) x xxxxxxxxxxxxx volání2)

≤ 4 %

§3 xxxx. 1 xxxx. x)

Xxxxxxx xxxxxxxxx xx vyúčtování ceny

Xxxxx xxxxxxxxx v xxxxxxxxxx

≤ 0,5 %

§3 odst. 1 xxxx. x)

Xxxx přihlášení xxxxxxx xxxxxxxxxx informačních služeb x xxxxxxxxxxx číslech

Xxxxxxxx doba přihlášení xxxxxxx xxxxxxxxxx

≤ 8 x

Xxxxx xxxxx xxxxxxxxxx obsluhy xxxxxxxxxx v době xx 20 x k celkovému xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx x procentech

≥ 98 %

§3 xxxx. 1 xxxx. x)

Xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx

Xxxxx xxxxxxxxx v xxxxxxxxxx

≥ 91,5 %

Xxxxxxxxx
Xxxxxx předpis x. 162/2005 Xx. xxxxx xxxxxxxxx xxxx 1.5.2005.
Xx xxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx jsou podchyceny xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x.:
227/2012 Sb., kterým xx xxxx xxxxxxxx x. 162/2005 Xx., x xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx x jejich mezních xxxxxx
x účinností xx 1.7.2012
Xxxxxx xxxxxxx č. 162/2005 byl xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx č. 182/2022 Sb. x xxxxxxxxx od 1.7.2022.
Xxxxx jednotlivých xxxxxxxx xxxxx jiných xxxxxxxx xxxxxxxx v odkazech xxxx xxxxxxxxxxxxx, xxxxx xx jich xxxxxx xxxxxxxxx změna xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
1) Xxxxxxxx Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x Rady 2002/22/ES x xxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx týkajících xx xxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (směrnice x xxxxxxxxxxx službě).
Směrnice Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x Xxxx 2009/136/ES, kterou xx xxxx xxxxxxxx 2002/22/XX x xxxxxxxxxxx xxxxxx x právech xxxxxxxxx týkajících xx xxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxxxxx 2002/58/XX o zpracování xxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx v xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x nařízení (ES) x. 2006/2004 x xxxxxxxxxx mezi xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx příslušnými xxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx zákonů xx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxx.
2) Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx.