§2
Garantované xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxx xxxxxx
(1) Garantované xxxxxxxxx xxxxxxx dodávek xxxxxxxxx xxxx
x) standard xxxxxxx xxxxxxxxx, xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx a xxxxxx, xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx přenosové xxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx XXX xxxxxx,
2)
x) xxxxxxxx xxxxxxxxxx poruchového přerušení xxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx, která je xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx soustavy xx xxxx xxxxxx xxx 6 xxxxx, xxxxxxxx xx kumulace xxxxxx, xxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx, xxx xxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx soustavy o xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx,
x) xxxxxxxx obnovy dodávky xxxxxxxxx xx předávacího xxxxx xxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx, xx provozovatel xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx soustavy xxxxxx xxxxx xx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx
1. xx zařízení xx xxxxxxxx úrovně 1 xX do 3 xxxxx od xxxxxxxx, xxx xx informován x poruše v xxxxxxxxxxx soustavě, a xx 24 xxxxx xxxxxx xxxxxxx elektřiny x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx k xxxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxx,
2. xx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxx než 1 xX xx 2 xxxxx xx xxxxxxxx, xxx xx xxxxxxxxxx o poruše x xxxxxxxxx soustavě xxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xx 12 hodin xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx připojené x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxx.
(2) Xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx
x) standard sdělení xxxxxxxx xxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx místa zákazníka x xxxxxxxx provozovatele xxxxxxxxx nebo xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx soustavy, xxxxxx xx rozumí sdělení xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxx místa xxxxxxxxxxxxxx přenosové xxxxxxxx xxxx provozovatelem distribuční xxxxxxxx odeslané do 30 xxxxxxxxxxxx xxx xx xxxxxxxx xxxxxxx. X případě, že xx nutné provést xxxxxx xxxxx sítě, xx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxx xxxxxx, xxxxxxxxx však xx 60 kalendářních xxx; x této xxxxxxxxxxx xxxx být xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx 21 xxxxxxxxxxxx xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx místa xxxxxxxxx k xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx přenosové xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx, kterým xx xxxxxx nainstalování elektroměru x zahájení dodávky xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx nebo provozovatelem xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xx 5 xxxxxxxxxx dnů xx okamžiku, kdy xxxxxxxx xxxxxx podmínky xxxxxxxxx xxxxxxxxx místa xxxxxxxxxx provozovatelem přenosové xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx,
x) xxxxxxxx xxxxxxxx stížnosti na xxxxxxx elektřiny provozovatelem xxxxxxxxx soustavy nebo xxxxxxxxxxxxxx distribuční xxxxxxxx, xxxxxx xx rozumí xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx elektřiny, xx. prověření xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx x písemné xxxxxxxxxx stěžovatele odeslané xx 30 xxxxxxxxxxxx xxx od xxxxxxxx xxxxxxxxx. Vyrozumění xxxxxxxx xxxxxxx o xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx a x xxxxxxx xxxx oprávněnosti xxxxxx odstranění xxxxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxx xxxxxxxx. X xxxxx xxxxxxx xx nutno xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx s xxx, xx prodloužení nepřesáhne xxxxxxxx dobu 90 xxxxxxxxxxxx xxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx,
x) xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx provozovatelem xxxxxxxxxxx xxxxxxxx, kterým se xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx nebo xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xx 15 xxxxxxxxxxxx xxx od jejího xxxxxxxx,
x) xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx, xxxxxx xx xxxxxx písemné vyrozumění xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx odeslané xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xx 15 xxxxxxxxxxxx dnů xx xxxxxxxx stížnosti; standard xxxxxxxx také xxxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx,
x) xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxxx se xxxxxxxxx, xxxxxx se xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx zákazníkovi k xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx; xxxxxxx xx sjednává xx dohodnutý xxx xxxx 8 x 18 hodinou v xxxxxxxxxx xxxxx, xxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx, výjimečně, pokud xxxx možné xxxxx xxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx, je nutné xxxxxxx xxxxxxx nový xxxxxx xxxxxxx,
x) standard xxxxxxxxxx připojení odběrného xxxxx zákazníka xxxxxxxxxx xx zařízení provozovatele xxxxxxxxx xxxx od xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx distribuční xxxxxxxx z důvodu xxxxxxxxxxx nedodržení xxxxxxxxxx xxxxxxx platby xx xxxxxxxxx xxxxxxxxx včetně xxxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx povinností xxxxxxxxxxxxx x výsledků xxxxxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx se xxxxxx připojení odběrného xxxxx zákazníka x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx x xxxxxxxx provozovatele distribuční xxxxxxxx xx 24 xxxxx od doby, xxx xxxxxxxx prokázal xxxxxxxxxxx provozovateli přenosové xxxxxxxx nebo xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx úhradu xxxxxx částky v xxxx výši xxxx x xxx xxxxxxx xxxxxx x placení,
h) xxxxxxxx odeslání xxxxxxxx xx korespondenci zákazníka xx 15 xxxxxxxxxxxx xxx od xxxxxx xxxxxxxx, xxxxx se xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx 2 xxxx. x), c), x), g),
i) xxxxxxxx xxxxxx nebo přeložky xxxxxxxxxxx, xxxxxx xx xxxxxx pro xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx
1. xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxx xxxxx xxxxxx xx 5 xxxxxxxxxx dnů xx xxxxxxxx, kdy xxxxxxxx splnil xxxxxxxx xxx xxxxxxxx xxxx xxxxx,
2. xxxxxxxxxx měřicího xxxxxxxx xx 5 xxxxxxxxxx xxx xx xxxxxxx žádosti xxxxxxxxx xx podmínky, xx xxxxxxx xxxxx odpovídá xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxx.