§2
Xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx kvality xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxx služeb
(1) Garantované xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx jsou
a) standard xxxxxxx elektřiny, xxxxxx xx především xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx, xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx x provozovateli xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxx x xxxxxxxxxxx XXX normou,
2)
b) standard xxxxxxxxxx poruchového xxxxxxxxx xxxxxxxx v hlavní xxxxxxx xxxxxx nízkého xxxxxx, xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx přípojky, xxxxxxxxxxxxxx distribuční xxxxxxxx xx xxxx kratší xxx 6 xxxxx, xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx, xxxxx uplyne xx okamžiku, kdy xxx xxxxxxxxxxxx přenosové xxxxxxxx nebo provozovatel xxxxxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx,
x) xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx předávacího xxxxx xxx přerušení xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx, xx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx soustavy xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxx xxxxxxx elektřiny
1. xx xxxxxxxx do xxxxxxxx xxxxxx 1 xX xx 3 xxxxx od okamžiku, xxx je xxxxxxxxxx x poruše v xxxxxxxxxxx soustavě, x xx 24 xxxxx xxxxxx xxxxxxx elektřiny x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxx úrovně,
2. xx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxx xxx 1 xX xx 2 hodin xx xxxxxxxx, xxx je xxxxxxxxxx x poruše x přenosové xxxxxxxx xxxx v xxxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xx 12 hodin obnoví xxxxxxx elektřiny xxx xxxxxxx zákazníky xxxxxxxxx x zařízení xxxx xxxxxxxx úrovně.
(2) Xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx souvisejících x xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx
x) xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx zákazníka x xxxxxxxx provozovatele xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx žadateli x xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx provozovatelem xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx do 30 xxxxxxxxxxxx xxx xx obdržení xxxxxxx. X xxxxxxx, že xx nutné xxxxxxx xxxxxx xxxxx xxxx, xx tento xxxxxx xxxxxxxxxx x dobu xxxxxx, xxxxxxxxx xxxx xx 60 kalendářních xxx; x této xxxxxxxxxxx musí xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx nejpozději xx 21 xxxxxxxxxxxx xxx ode dne xxxxxxxx žádosti,
b) standard xxxxxxxxx xxxxxxxxx místa xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx provozovatele distribuční xxxxxxxx, xxxxxx xx xxxxxx nainstalování xxxxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx provozovatelem přenosové xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx soustavy xx 5 pracovních xxx xx xxxxxxxx, kdy xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx provozovatelem xxxxxxxxx xxxxxxxx nebo xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx,
x) standard xxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx soustavy, xxxxxx se rozumí xxxxx vyřízení xxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx, xx. prověření xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxxxxx stěžovatele xxxxxxxx xx 30 kalendářních xxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx o xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x v xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx nedostatků xxxx sdělení x xxxxxxxxxxx xxxx xxxxxxxx. X xxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x tím, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx 90 xxxxxxxxxxxx xxx od xxxxxxxx stížnosti,
d) xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx provozovatelem xxxxxxxxxxx xxxxxxxx, kterým xx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xx 15 xxxxxxxxxxxx xxx xx xxxxxx xxxxxxxx,
x) xxxxxxxx vyřízení xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx, kterým xx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxx elektřiny xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxxx distribuční xxxxxxxx xx 15 xxxxxxxxxxxx xxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx; xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx,
x) xxxxxxxx pro xxxxxxxxxx schůzek xx xxxxxxxxx, xxxxxx se xxxxxx nabídka xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx soustavy xxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxxx jeho záležitostí; xxxxxxx se xxxxxxxx xx xxxxxxxxx čas xxxx 8 x 18 hodinou v xxxxxxxxxx dnech, xxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx, výjimečně, pokud xxxx xxxxx xxxxx xxxxxxxx termín x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxxxx xxxxxxxxxx připojení xxxxxxxxx xxxxx zákazníka xxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx nebo xx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx x důvodu xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx smluveného xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx nebo neplnění xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx x výsledků xxxxxxxxxxx x zúčtování skutečného xxxxxx, xxxxxx se xxxxxx xxxxxxxxx odběrného xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xx 24 xxxxx xx xxxx, xxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxx x xxxx xxxx xxxx x ním xxxxxxx xxxxxx o xxxxxxx,
x) xxxxxxxx xxxxxxxx odpovědi xx korespondenci zákazníka xx 15 xxxxxxxxxxxx xxx od xxxxxx xxxxxxxx, pokud se xxxxxxx o xxxxxxxx xxxxx odstavce 2 xxxx. x), c), x), x),
x) xxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxxx xx xxxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx
1. výměna xxxxxxxx xxxxxxxx při xxxxx tarifu xx 5 xxxxxxxxxx xxx xx xxxxxxxx, xxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxx xxxxxxxx xxxx xxxxx,
2. xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xx 5 xxxxxxxxxx xxx xx xxxxxxx žádosti zákazníka xx xxxxxxxx, xx xxxxxxx xxxxx odpovídá xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxx.